July Favs!

14:46

Bok svima!

Pošto je kraj sedmog mjeseca ja uopće nisam znala da će ovaj post biti baš o favoritima,ali svarno morala sam, nisam osoba koja toliko proizvoda stavlja na sebe iako ih imam dosta, sooo.. Možemo početi 😀




Prvi proizvod je mlijeko za tijelo koje ima really božanstven
miris i osjećam nekako da mi je koža mekša s tim, ne znam
kako da opišem, stvarno predivno. Ovo mlijeko sam dobila
tako da mu ne znam cijenu.



 Ovaj proizvod nisam mnogo koristila kao i ostale,
            eventualno kada bih negdje pošla. . Također sam ga dobila uz ovo mlijeko iznad. Odličan miris.

Zatim, svima najdraže,bijele  starke. To be honest, prve su mi ali sigurno moram nastaviti trend kupovanja njih. Zaista su lagane, a i pašu uz skoro sve. Ovaj mjesec mi je baš bio aktivan u smislu "išla sam negdje" te su na slici baš bijele hh valjda ih toliko čuvam. xd


 Zadnji proizvod (i) su rozi lakovi. Nisam veliki fan roze boje ,jer mi je nekako dosadila. Često sam nosila ovaj lijevi lak na rukama, a desni isto tako, samo rijeđe. Jako sam zadovoljna ovim lakovima, brzo se suše. 





To je to od današnjeg posta, nije bilo ništa specijalno jer sam ga pisala na mobitelu i trebalo mi je vremena , ali sljedeći postovi će biti zanimljiviji, nadam se. :)

xoxo, Ilva 





You Might Also Like

2 komentara

  1. Bijele starke uvijek, slažem se!
    A Farmasi nisam imala priliku probati baš, no sigurno nekad budem. ☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Iva na odgovoru,također tvoj novi izgleda bloga je božanstven. ❤

      Izbriši