#BekTuSkul - Youtube kanali za školu!!!

18:04

Bok svima!

Nisam se nadala da ću pisati ovaj post. Jednostavno, znate onaj osjećaj kada vam neka sjajna ideja dođe na um?
Za današnji post sam vam odlučila pokazati neke youtubere za koje možda nikad nista čuli, a tako su  korisni i meni su dijelom pomogli u učenju.
Nikada nisam voljela previše videe koje prave popularne youtuberke koje se inače bave lifestyle videima i onda naprave neki školski video savjet, te često skrenu s teme. Zato sam uvijek za školu odabrala ove youtubere koji se bave isključivo s time. (ovim ne mislim na naše youtubere nego na one koje snimaju na engleskom ) 

Krenimo!






1.Mariana
Ona mi je najbolja.  Tako ima savršene videe, savršeno ih uređuje, ima odlične thumbnailove, i što je najvažnije uvijek lijepo objasni ( iako je na engleskom pa mogu nekako razumjeti ) i ima originalne ideje. Iz Portugala je i koliko znam, studira pravo. 

























2. Study with Jess

Također ju pratim, čak duže od Mariane. Od nje sam zapravo i saznala za nju i vidim imaju taj neki krug youtubera sa istom temom i sviđa mi se to. A što se tiče nje, mislim da je najkreativnija u snimanju videa. Snima skoro iste videe kao youtuberi inače koje svi gledamo, samo što ona to napravi u školskom izdanju. Thumbnaile koje pravi se meni i ne sviđaju toliko, ali mislim da to nije bit kanala. Ipak, odlična youtuberica.

















3. Studyign 

Ako sam dobro napisala ime kanala. Malo je zbunjujuće. Ne snima one najpoznatije videe, ali zna se pronaći svaki koji može biti od koristi. Recimo, u njenom videu Desk Tour dobila sam nekih ideja kako bih mogla posložiti svoj radni stol. I da, kao što možda primjetite ima najrazličitije thumbnailove od ostalih. Ne znam kako i na čemu, ali mi se sviđa takav stil. Obavezno pogledajte. ♥







4. Thomas Frank
Otkrila sam ga prije nekoliko dana, pogledala sam neki njegov stariji video i mislim da je nekako profesionalniji od ostalih,a i najuspješniji. Bavi se sa svakakvim temama i originalan je. Ima upadljive thumbnailove i to je plus. Checkajte ga.


I to bi bilo sve od današnjeg posta, nadam se da vam se svidio. ♥

Do sljedećeg posta,

xoxo, Ilva






You Might Also Like

5 komentara

  1. Jako divan post! Inače pratim sve ove youtubere :)

    Svet Knjiškog Moljca

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post. Prva dva kanala i ja pratim. :)
    Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post. Pratim jedino Study with Jess ali pogledat ću i ostale Youtubere :)

    sarahmakeupp.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Iskreno nisam čula za bilo koji od ovih kanala, ali ću svakako pogledati, izgledaju zanimljivo ☺

    OdgovoriIzbriši