Fall morning routine - school edition

18:59




(kako vam se sviđa slika :D ?  )



Bok svimaaaa.



I nakon mog prvog outfit posta koji možete vidjeti upravo OVDJE  spremila sam jedan Morning routine post. Obožavam čitati ovakve tipove, pa sam i ja napravila jedan,  i to jesensku ediciju.
Naravno, ovo je moje svakidašnje spremanje za školu,  ništa specijalno. :)
Krenimo...


Uobičajeno jutro kreće oko 6 ujutro, nekada i kasnije. Vjerojatno nisam jedina koja mrzi ustati se jer je u krevetu jako toplo i udobno.
Nakon što se ''izvučem'' iz kreveta, skočim do kuhinje i najčešće pojedem nešto, uglavnom, ništa konkretno.





Poslije toga, obavezno odem do kupaonice, te umijem se i operem zube.. :)



Zatim, odem do ormara i obučem svoj ootd tog dana kojeg sam naravno, spremila prošlo večer. Na slici dolje, obožavam ovaj šal. ☺♥







Kada sam pri kraju, uvijek obujem svoje omiljene conversice, počešljam se i ako je moja dobra volja, napravim nešto jednostavno na kosi.























I na kraju, oko nekih 7 sati  čekam prijateljicu da zajedno idemo u školu, ali naravno ona mora zakasniti 5 minuta, no što se može? 😂
Uglavnom, tada se zaputimo u školu za nekih 15-ak minuta. ☺



Tu se završava  moja  jutarnja rutina, nadam se da vam se svidio post! ♥
Učlanite se, komentirajte :)









Do sljedećeg posta,





You Might Also Like

34 komentara

  1. Kratko i jasno. Super post

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=0

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo , super post. ☺
    Za jutarnju rutinu osoba koje idu u prvu smjenu se i nema nešto posebno puno reći, doslovno se jedva izvuče iz kreveta i polako škola haha..
    Lijepo Ilva. ♥♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, uvijek me obraduješ svojim komentarom💗

      Izbriši
  3. Super post draga.Kao što je i Iva rekla,nema se nešto posebno ni reći,iz kreveta u školu doslovno haha!♥♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post! Slike i tekst savršeni, bravooo Ilva☺💗

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastičan post draga! Hvala ti na komentaru na mojem blogu :)
    Inače, obožavam čitati rutine, a ova ti je fenomenalna *-*
    This is my life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, nije problem , volim rado citati blogove ☺

      Izbriši
  6. Nebo na prvoj slici! ♥-♥ Mislim da su nam ujutru rutine svima manje-više slične, jer retko ko voljno ustaje u 6... ☺

    Pametno dete

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga Ilva, i moja rutina je slicna, tako da sam doista uzivala u postu. Inace imam jedansavet za tebe a to je da uvecas slike, jer ce tako tvoj post izgledati jako originalnije. Ako ne znas kako to da uradis, obrati mi se na fbu ili instagramu.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Super post draga, imamo slicne jutarnje rutine. :)

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  9. Pa, mislim da je kod većine nas isto, pošto se cure u osnovnoj ne šminkaju previše, pa im ne treba puno vremena da se spreme. Ja se budim u 06:40, a trebam krenuti u 07:00 i to mi je sasvim dovoljno za oblačenje, obavljanje higijene, provjeravanje mobitela i obuvanje patika, doslovno. ☺
    Odličan post!

    OdgovoriIzbriši
  10. Slike su mi super! :)


    http://itsnina23.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  11. Imamo sličnu rutinu, i razumijemo se da naše kolegice moraju da zakasne bar 5 minuta, jer to ne bi bile one, da to ne urade zar ne? Prvi put sam na tvojem blogu i iskreno sam oduševljena <33

    Fantastiko World - ako želiš pogledaj moj blog, mnogo bi mi značilo :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Odličan post,imamo sličnu rutinu.
    Prvi put sam na tvom blogu i sve pohvale,predivan izgled.<3
    http://xsmallworldoffantasyx.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlucan post, kao i prerhodni, otfit! :D
    Super tibje rutina, u mom slucaju mene drugarice ekaju pet minuta, a ne ja njih hehe
    I podrazumevano, bele starke su neizostavne! ♡

    Poseti ako zelis:Teen Queen

    OdgovoriIzbriši
  14. Odgovori
    1. Odlican post. Blago tebi kad mozes ustati u 6,ja sam uveliko u busu tad. Super kombinacija,starke se podrazumevaju :D Imas follow <3
      The Boho Dairy

      Izbriši
    2. Hvala, uvelike uzvraćam ☺❤

      Izbriši
  15. Moja rutina je prilicno slicna, najvise vremena mi ustvari oduzme odabir outfita posto ga nekad pripremim vecer prije, ali nekad i ujutro. Znam kako je kad ti frendica kasni, uvijek provedem minimalno 10 minuta cekajuci haha.
    Posjeti moj blog i ako zelis, mozemo se medjusobno zapratiti: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Hello dear,
    great post!
    Would you like to support each other on gfc? I already follow you on gfc (#46), I'm very happy if you want to follow back.
    A hug!

    www.mammatoday.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Super post draga. Hvala sto si komentarisala moj. Ja sam tebe zapratila :)
    http://thebeautyofstylefashionblog.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  18. Hvala na posjeti, imas follow :)

    shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  19. Hi, dear
    I am in love with your blog!
    Following you from now :) I will be so happy if you follow me back :)

    Love,
    Valeria

    valerianest.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  20. Suuper post,ja sam vecinom ta prijateljica koja kasni 5 minuta haha,al kako kazes,sto se moze :D Ugl super napisano,jako mi se svidaju slike...Moja rutina je vrlo slicna hh :)
    Ako mozes klikni na link koji se nalazi na kraju mojeg zadnjeg posta :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/10/ellegant-nastydress-outfit.html#comment-form

    OdgovoriIzbriši
  21. sjajan posst ja se pronalazim u ljudima koji su kasnili i koji ispravljaju svoje ustaljene navike, jako je ruzno cekati nekog i pre toga sam kasnila i po pola sata zato sad ko svajcarski sat hah :)
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/10/nivea-lepota-i-zdravlje.html

    OdgovoriIzbriši
  22. Oličan post :D Tek sad sam saznala za tvoj blog, zapratila sam te. Nadam se da ćeš uzvratiti. <3

    http://mayaisback.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši