Instagram perfect - #1

11:04


U zadnje vrijeme sve sam opsjednuta praćenjem nekih tumblry i savršenim profilima pa sam odlučila pokazati neke koje su mi se u zadnje vrijeme činili savršeni i napravit ću rubriku o tome.
Takvih profila ima na tisuće pa imat ću što pokazati u skorije vrijeme.
Naravno, stavljat ću i profile koje imaju i drugu temu, da ne bi rubrika bila dosadna. :)

1. @wonderforest 

Meni je ona čisto savršenstvo sa slikama i kada ih vidite, zaista mi dođe malo inspiracije i divim joj se kako slike mogu biti tako savršene i bijele  i ono uspije imati neki objekt za slikanje.
Također, ima dva bloga, jedan personalni, a drugi o kojem daje savjetnike početnicima na blogu, zaista svaka čast!







2.@deer.home

Ova je također savršena, ali objavljuje drukčiji sadržaj koji meni više paše.Stavlja razno cvijeće, interijere i uredno dekoriranu hranu i malo daje neku ''dinamiku'' njenom feedu.  Ali ako mislite slikati slike s ovakvih sadržajem, ona će vam dati inspiraciju!



3. @coffeeandseasons

Njen feed je sličan onom iznad, ali joj je uvijek glavni motiv kava ili čaj i uvijek nešto drugo kraj njega što mi je jako originalno i sviđa mi se ideja. Uz to svaku sliku uradi do detalja, pa mi neke slike daju dojam kao da živi u nekoj vintage, drvenoj kući što je i  česta pozadina.



4. @scraperka

Da ne pišem previše, sve je o svom stilu stavila u opis, tako da.. pogledajte, meni se sviđaju slike i ima dosta jednostavnih ideja za sliku ako volite to slikati. ☺

5. @fluffegram

Od profila ovakvog tipa, za nju sam prvu saznala. Malo mi je žao što ne objavljuje češće, jer ima stvarno svijetle i goals slike, ali jedina stvar koja ''odudara'' je to što ona slika razne sladolede, slatkiše, milkshakeove i sve tog tipa. Svakako zaslužuje follow. ☺





To bi bilo to od današnjeg posta, nadam se da vam se svidio,


You Might Also Like

17 komentara

  1. Super instagram profili.
    Mislim da mogu odlično poslužiti, prvenstveno kao inspiracija. ☺

    OdgovoriIzbriši
  2. Instagram profili su divni! <3
    Mene mnogo instagram profili inspirišu za moje slike,tako da je ovaj post vrlo koristan. :*

    anastasjastyles.blogspot.ba <------------ novi post

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post, ovi instagram profili su savršeni <3
    Savršeno za ideju i inspiraciju za slike <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/09/backtoschool-with-doroty4-outfits-for.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasni profili... Ja mislim da sam ja jednostavno antitalent za takve fotografije xD

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/2016/09/nastydress-wishlist.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja se iskreno divim ovima koji imaju ovako lijepe instagram profile i fotografije! Super post <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja isto, drago mi je 💜💜💜

      Izbriši
  6. Ja koliko god se trudila d aimam uredan instagram to nije moguce. U svakom slucaju ovi su jako lepi. Sve su svemu super post.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post, dugo sam tražila takve instagram profile i hvala ti puno što si odlučila da napišeš ovako nešto, jer je mojim mukama došao kraj hehehe :*
    https://kikaa99.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što ti je bilo od pomoći ❤❤

      Izbriši
  8. Great instafinds! Have a nice day~

    ddalginanabeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši