What's on my phone? 2016

10:54


Bok svima.  
I novi post je tu. Kao što vidite po naslovu, riječ je o ''What's on my phone ''.  Danas sam sve uslikala i odlučila podijeliti s vama. Nadam se da će vam se svidjeti. :) ♥
Inače, moj mobitel je Huawei y6 i zaista sam zadovoljna s njime, pogotvo kamerom i fokusom što me najviše oduševilo.

Kao zaslon imam sliku jedne youtuberice, i baš mi se sviđa kako izgleda na mobitelu, onako, jako je svijetlo. 



Na običnom zaslonu imam samo početnu stranicu i ništa više. Na mom mobitelu ne postoji izbornik pa su sve aplikacije na jednom mjestu. Kada sam ga tek dobila bilo mi je jako čudno, ali kasnije sam se navikla i sada mi dosta praktičnije i jednostavnije izgleda. 
I da, zaslon izgleda ovako.... ☺




U prvom folderu, ne nalazi se ništa zanimljivo, aplikacije koje ne koristim skoro nikad, već samo tu uđem u galeriju. 




Drugi folder je malo zanimljiviji, i tu se nalaze sve Google-ove aplikacije, uključujući Google+, Youtube, Gmail itd. 



I treći, najzanimljiviji je sa aplikacijama. Kao što primjetite, malo je čudan naziv, ali okej. :') 
Kao prvo imam Retricu, nju najčešće koristim za slikanje.
Zatim Facebook, koji mi je došao sam instaliran, a i u njega ulazim često.
Kika keyboard, mislim da znate, aplikacija sa svim emojima, meni se sviđa, a i uvijek možete promijeniti pozadinu tipkovnice.
WhatsApp, koji također jako često koristim.
InstaSize, aplikacija s kojom uređivam slike i možete dodati bordere u raznim bojama i slično.
Zatim, Followers Insight, aplikacija gdje pratite vaše zajedničke followere, ljude koje su vas unfollowali...
Instagram i Snapchat koristim najčešće, mada, na Snapchatu objavljujem rijetko otkad se pojavio InstaSnap, pa mi je to zanimljivije. ☺



To bi bilo sve od posta, nadam se da vam se svidio. ♥
Do sljedećeg ,




You Might Also Like

13 komentara

  1. Moj mobitel je nešto što se koristi samo za fotografiranje jer mrzim tu malu stvar, doslovce mi ejd raže računalo. Inače na prvoj slici si ti ili? Jer je ta cura stvarno predivna <33

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam samo dve aplikacije, a inace to je jer ne podnosim drustvene mreze jer smatram da je gubljenje vremena. Mislim da sam jedna od retkih haha. Vidim ti imas bas dosta aplikacija. :) <33

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Ilva draga jako zanimljiv post. Moj telefon je skroz drugaciji,sa skroz razlicitm stvarima i aplikacija te mi je zato bilo bas interesantno da procitam ovaj post <3

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  4. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdgovoriIzbriši
  5. Cool phone. I like the apps you have on there.
    I just followed your blog. Please follow me back. Would love to stay in touch :)

    www.fashionradi.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Cool cell, thx for sharing with us. Happy Sunday, girl.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdgovoriIzbriši
  7. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widać, że robisz to z pasją. A post bardzo fajnie się czyta. Dlatego promuj swojego bloga za darmo. Łap ode mnie link.
    darmowe linki

    OdgovoriIzbriši
  8. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdgovoriIzbriši
  9. Interesting! I might try other apps! Thanks for commenting on my blog and hope to hear from you soon!

    xoxo
    www.qingsstyle.com

    OdgovoriIzbriši