How I edit my photos for Instagram #1

18:42

Ćao svima i dobrodošli u moj novi post.

Za današnji post sam odlučila pokazati kako ja uređujem slike za Instagram, te koje sve efekte koristim.
Kako mi je jedini mogući odabir za dobar edit bio VSCO s njime sam krenula uređivati slike i dan danas to radim.
Preko Trgovine sam imala malu mogućnost sa efektima i bila sam isfrustrirana, pa sam skinula neku verziju sa neke internetske stranice i sada imam puno više odabira i mogućnosti
Efekte koje ja najviše koristim su : T1 , T2, T3 , HB efekte, te S1, S2, S3, S4 i F1, F2, F3. Iako najviše koristim efekte sa slovom T , ovaj post će biti upravo o tome. Također, mogu napraviti i post o drugim efektima. ☺




Dakle, uđem u aplikaciju VSCO i odaberem sliku koju želim. Zatim, kliknem na lijevu tipku za uređivanje. I idem skroz desno do efekata koje sam gore spomenula. E sad, ovisi koju sliku imate. Za neke slike pristajao bi bolje T1, a za neke i T3.  I kada sam odabrala koji efekat želim, prelazimo na sljedeće.





Sljedeća stvar su podešavanja. Meni i nije omiljeni dio, ali jednostavno i podešavanja su jedan bitan dio do dobre slike. Nešto što najprije uradim jeste da izoštrim sliku, jer jednostavno, meni je puno ljepše da editujem i nekako ne volim kada nije izoštreno.
Dalje, nešto što mi 'spašava' život jeste da kliknem na Exposure i malo povećam, čisto ako su neki dijelovi previše zatamnjeni, da ih malo učinim vidljivijim.






Također, jedna dobra stvar koju koristim jeste saturacija. Prije ovo nisam koristila toliko, ali povećam na +1 , +2 ili čak 3 ali ne previše. Ona više služi da malo povećate intenzitet boja.
I zadnje što uradim jeste da kliknem na fade i ako je potrebno malo povećam na + . Taj efekat može dosta pomoći ako niste zadovoljni sa slikom da je popravi, ali ako ne koristite neke od faded efekata ni slika vam neće biti kakva želite ☺





To je to od ovog posta, nadam se da vam je bio koristan.
Kako vi uređujete vaše slike i preko čega?



Do sljedećeg posta


You Might Also Like

14 komentara

  1. Divan način uredjivanja,ja takođe koristim VSCO i predobar je.Hvala na još jednoj ideji:) <3
    http://beautyworld830.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post draga! Jako mi se sviđa tvoja ideja za post, i ja koristim VSCO jer predobroo *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  3. Autor je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prvi put sam na tvom blogu i mnogo mi se dopao izgled bloga. Stvarno je zanimljiv. Iskreno, nisam neko ko ima živaca da se bavi uređenjem slika tako da taj posao prepuštam mom rođaku koji je zaljuđen tim efektima :D, ali hvala ti na predlogu, rado ću mu prenijet :*

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  5. Nice post =) I have followed you through gfc, would be great if you could follow back =)

    beautorgeousworld.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan post Ilva!♥
    Ja takođe editujem svoje slike na VSCO editoru i zaista je fantastičan,obožavam ga!

    littledreamer1110.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Hi dear :D
    What a useful post!! Thank you for sharing :D
    Can I ask you what app or font is that on the first picture? I love it but I can't find it anywhere!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Super post! Odlicno sto si svoje vestine i savete i pidelika sa nama :D Stvarno sjajno <3
    novi post:Teen Queen

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja takodje koristim VSCO editor i jako sam zadovoljna njime.Odlican post!

    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  10. I use the same. :)
    Xoxo
    http://myheartaintabrain.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši
  11. Baš koristan post, ja ne koristim previše efekata na svojim fotografijama gdje god ih postavljala. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  12. posjetite moj blog i postavite mi pitanja za Q&A

    http://0chiclife0.blogspot.ba/2016/11/50-followers-photos.html

    OdgovoriIzbriši