Stradivarius bracelets // haul ☁️🐋

17:03

Ćao svima i dobrodošli u moj novi post.


Za danas sam napokon spremila jedan haul, i to će biti haul iz Stradivariusa. Iako ne kupujem u toj trgovini prečesto, ovaj put sam se oduševila izborom raznih gumica, traka za kosu, narukvica i ostalog nakita. Kako nisam imala  previše vremena za biranje, one su bile jedine koje su mi se svidjele. Također, došle su jedna do druge u jednom pakiranju.





Ovako izgledaju :)

Mogu reći da mi je ovo jedan od boljih stvari koje sam kupovala i sa svima sam preprezadovoljna sa njima i sretna što ih imam.




Jedna dobra prednost je što imaju neki konac (???) i napravljen je neki čvorić gdje možete podešavati za vašu veličinu ruke i to mi je nešto omiljeno kod ovoga. I također mi je dobro što kod nekih drugih narukvica koje imaju isto ovo, konac se odmah raspusti, ali kod ovih to nije slučaj. ☺



Paa, krenut ću jednu po jednu. Kao prva je ova roza sa nekim srcima po sredini koja djeluju jako zanimljivo. Stvarno je savršena i girly, i nju jako često nosim, osim po školi, te kod kuće ili negdje treće. ☺



Sljedeća koju vidite na slici je ova zlatna s natpisom 'love'. Mislim da bih ovu nekako najviše izdvojila. Ako vidite natpis, vjerovatno vas podsjeća na neke tumblr fontove. Predivna je i elegantna. Isprva na njoj nisam vidjela violinski ključ, ali sam se kasnije oduševila kada sam vidjela i taj detalj i nekako lijepo bi stajao na svakoj kombinaciji. Primjerice, nekome tko ide u glazbenu školu kao i ja ili se bavi time. ☺





Zadnje dvije narukvice su u nekim tamnijim bojama, točnije plavoj i smeđoj i jako mi se sviđaju zbog crne boje jer su nekako jednostavne i u nekom minimalističkom stilu, posebno ova koju vidite ispod.
Na ovoj crnoj kao dobar detalj stoje i ove 4 kuglice i s njima ona ne liči ''dosadnjikavo''. ☺



Ii zadnja narukvica jeste ova u smeđoj boji, iako mi se i ta boja na njoj i ne sviđa toliko puno. Kao i sa svim, i sa njom sam podjednako zadovoljna, a detalj koji vidite na slici je neki dragulj koji je presladak! ♥






To je to od ovoga posta, nadam se da vam je bio zanimljiv. ☺
Do sljedećeg posta,




You Might Also Like

19 komentara

  1. Prelepe su ti sve narukvice,ja sam oduševljena koliko su lepe!♥
    Prva mi je nekako najlepša,volela bih da i ja imam istu takvu ili sličnu,mnogo mi se dopada. :)

    littledreamer1110.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, i ja sam isto oduševljena ❤

      Izbriši
  2. Narukvice su stvarno preeeedivne! ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Narukvice su prelepe i imaš odličan post!♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Stvarno su prelijepe i mnogo mi se sviđa način na koji si ih predstavila. Takođe, i meni se najviše dopalo to što su podesive. Baš imam problem sa tim jer imam baš tanak zglob pa su mi sve narukvice velike :(. :*

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  5. Cute bracelets!
    xoxo ♥
    http://infashion-wings.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši
  6. Woow! Odličan post draga! Narukvice su baš preslatkeee te mislim da bih iste odabrala *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This is my life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđaju 💜

      Izbriši
  7. Ilva draga, zanimljiv haul, bas su mi nekako simpaticne ove narukvice.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  8. Preslatke su! Obozavaam ovakve 'sitne' narukvice, malo je reci da Stradivatius ima fenomenalne stvarvice, sto odece, sto aksesoara :D
    novi post:Teen Queen

    OdgovoriIzbriši
  9. Narukvice su zaista predivna. Mnogo volim ovakav tip narukvica i mislim da svakoj curi pristaju savršeno, a mogu se nositi uz sve ❤️❤️❤️

    http://imagenestristes554.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  10. Very pretty and versatile!

    -Kati

    OdgovoriIzbriši
  11. Sve su predivne, ali mi se najviše dopada ova roza *--*

    Kika's blog | Instagram

    OdgovoriIzbriši