Amazing winter stuff for phone❄️☃️

17:00



Zdravo svima i dobrodošli u još jedan post u holiday izdanju. Za danas sam s vama odlučila podijeliti par stvari vezanih za ovo božićno vrijeme koje možete iskoristiti za vaš telefon. Pa, krenut ću odmah!☺

Prva preporuka je jedan Instagram profil. Zove se @christmascountdown. Tu svaki dan dođe nova slika i na njoj piše koliko je dana preostalo do Božića. Sjećam se da sam ovaj profil zapratila za prošli Božić i jaaaako mi se dopala. Žao mi je što sam ga odpratila nakon praznika jer početak odbrojavanja je već negdje krajem ljeta, ali nema veze. Da nadodam, slike u pozadini su savršene i naravno, vrijedi followa. ☺



Sljedeća preporuka je jedna aplikacija za koju vjerovatno znate a u pitanju je aplikacija za odbrojavanje dana do Božića. Aplikacija se zove Christmas Live Wallpaper Free. Znam da većina koristi najobičniju Christmas Countdown, ali meni je ova prva presudila zbog 3D božićnog drvca što mi se posebno svidjelo. Dolje možete vidjeti kako izgleda. ☺





Ako pak ne volite prethodno spomenutu aplikaciju, dolje sam stavila nekoliko zimskih, cozy pozadina koje možete iskoristiti za vaš telefon, laptop itd. Meni su se jako svidjele, a nadam se da će i vama. ♥














I, to bi bilo to od ovoga posta, nadam se da vam se svidio.
Do sljedećeg,



You Might Also Like

21 komentara

  1. Sjajan post Ilva!
    Ja obožavam praznike i sve što oni donose.Što se tiče pozadina na telefonu,jako sam probirljiva i ne znam koju da postavim.Ove su prelepe!♥

    littledreamer1110.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tii, drago mj je da ti se sviđajuu ❤

      Izbriši
  2. Jako dobar post, draga Ilva. Slike su zaista jako simpaticne. Hvala na sjajnim predlozima.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post draga! Jako mi se sviđaju svi tvoji prijedlozi, slike su predivne *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This is my life

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako zanimljiv post! Planirala sam da promijenim pozadinu tako da si mi ovim postom baš pomogla. ♥

    https://enotes10.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  5. Cool ideja za post. Dopadaju mi se obe aplikacije a pozadine koje si izdvojila su prosto savrsene. Ah meni treba neka koja odbrojava do kraja skole 😂


    NOVI POST: bethanyismybae.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahah, ipak hvala na lijepom komentaru ♥

      Izbriši
  6. Jako koristan post. Sve pozadine sam preuzela na fon i skinula ovu aplikaciju, kasnije ću videti kako radi i sve to, hah. ☺

    Blog: Misseslandy

    OdgovoriIzbriši
  7. Na tabletu imam aplikaciju koja broji koliko jos ima do Bozica, ali cini mi se da se baterija brze prazni. Doljnje slike su predivne, nazalost kada stavim neku sliku koja nije dosla s mobitelom postane jako mutna tako da ne mogu staviti ni jednu od tih slika.

    beautybydorotea.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post!Pratim te!
    Svrati ; https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  9. Great stuff Dear:) Love this season:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Pozdrav , cestitka unapred
    https://twitter.com/GlenRose83/status/804257411167035392

    OdgovoriIzbriši
  11. Wonderful pictures!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši
  12. Lovely post <3!
    Follow you - follow back?
    www.whiteandvintage6741.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Mnogo dobar i zanimljiv post! :)
    P.S. - Ja sam tvoj novi citalac, nadam se da ces i ti biti moj <3

    ----- http://makeupandotherland.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši