Christmas baking ♡

20:30


Ćao svima i dobrodošli u moj novi post.
Zadnjih nekoliko dana  nisam pisala postove jer sam bila bolesna, ali sada sam jako dobro pa mogu sve češće pisati za blog.
Za današnji post je jedan cooking post, koji prvi put radim na blogu, tako da se nadam da će vam se ovaj recept svidjeti.
Pošto je sezona pravljenja  božićnih kolača u tijeku, ja sam htjela na blogu podijeliti jedan takav. Ako vas zanima nastavite čitati 

Sastojci:
1 margarin
10 dkg šećera
12 dkg oraha
2 male žlice kakaa

30 dkg brašna






Postupak:

 • Zamjesite tijesto od sastojaka iznad  i ostavite ga oko pola sata na hladno. Kalupiće pospite uljem i brašnom. ☺


  • Zatim ih napunite sa tijestom. To ovako izgleda 



Pecite ih na 200 stupnjeva 15-ak minuta, dok ne porumene. Ne smiju se prepeći. Malo ohlađene, lagano istresite iz kalupića , a potpuno ohlađene pospite šećerom u prahu. Na kraju to ovako izgleda:
                           



*Osim posipanja šećerom u prahu, možete i koristiti i drugi način, a to je da ispečene kolačiće ''poklopite'' tako što ćete napraviti obični bijeli šlag i staviti ga u udubljenja između njih. Npr. meni je ovakav način bolji i sigurno je više ukusniji, ali zbog  bloga, ja sam se trudila da bude što jednostavnije.  ☺


To je to od ovoga cooking posta. Nadam se da vam se svidio. Do sljedećeg posta ☺





You Might Also Like

15 komentara

  1. Mnogo lijep post, probaću da napravim ovo, pa ti javim kako je ispalo:) :D

    sosihappylife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, naravno, svakako mi javii ❤❤❤

      Izbriši
  2. Njammmi, veoma lepo izgledaju, osim sto bih ja dodala neki preliv od cokolade na te kolacice! ;) <3

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. This looks delicious :) Nice post! Stay in touch dear.
    rampdiary
    Bridal blog

    OdgovoriIzbriši
  4. These cookies look so yummy!!!
    Merry Christmas dear!!

    gloriamaleupfm.blogspot.it

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo moja mama radi gotova svaki Božić. Tata i ja ih mnogo volimo, stvarno su preukusni. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  6. Obožavam kolače ovog tipa!Ovi izgledaju baš ukusno :)

    OdgovoriIzbriši
  7. It looks delicious, TFS! Happy holidays, dear.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdgovoriIzbriši
  8. Ajmee, predobrooo *-* Morat ću isprobati ovaj recept!
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - THIS IS MY LIFE

    OdgovoriIzbriši
  9. Izgleda ukusno, svidja mi se! :))


    Moj blog: http://www.jelisavetadj.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Mmmm volim ovako jednostavne keksiće i lagane za napraviti. Zanima me samoda li si probala da praviš bez kalupa?
    http://milanasweetlife.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam, stalno tako radim s mamom :)

      Izbriši
  11. Odličan post!
    Svrati: https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  12. Ovo je tako preslatko! Divni su, vredi ih napraviti ♡
    Hvala sto si podelila sa nama receot :)

    novi post:Teen Queen

    OdgovoriIzbriši