Christmas room decoration ❄

23:23



Ćao svima i dobrodošli u još jedan post. I ovaj post je u fazonu dekoriranja sobe, pa sam za danas odlučila podijeliti s vama mali ''room tour'' svoje sobe i kako sam je ja uredila za zimske i Božićne praznike. Dolje ću staviti slike uz kratki opis, pa se nadam da će vam se svidjeti . Krenimo. ♥



Prva dekoracija jesu lampice koje sam stavila odmah iznad kreveta i one su trenutno nešto što mi se najviše sviđa, te daju lijepo osvjetljenje. ☺


 I tu su još jedne lampice, ove su sa detaljom svijeća i prelijepe su. ☺

Na stolu se nalazi i ovaj mali ukras sa poklonom, Djedom i nekim sitnim stvarčicama.☺


I iznad radnog stola sam stavila papirnate pahuljice za koje mislim da jako lijepo izgledaju u sobi. ☺


Na kraju sam ubacila neke sitne detalje, poput ovih malih figurica. ☺




To je to od ovog posta.
Koje su vaše dekoracije za zimu?
Do  sljedećeg posta ♥♥





You Might Also Like

12 komentara

  1. Ilva draga jako zaninljiv post. Iskreno I nisam bas ljubitelj ovakvih dekoracija ali moram priznati Da mi se tvoja bas dopala. Definitivno Sam uzivala u postu.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful decorations

    Have a nice day! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. wow beautiful decoration Dear:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Those room decors are so cute!!!
    Wish I could decorate my room as yours!
    I'm just now adding lights, candles, fake snow and thing like that...

    gloriamakeupfm.blogspot.it

    OdgovoriIzbriši
  5. Sve je tako prelepo i tumblr, siba ti bas sija! Dekorisala si je oslicno :D
    novi post:Teen Queen

    OdgovoriIzbriši
  6. Verujem da se u tvojoj sobi baš oseća praznični duh. Papirne pahuljice su baš lepe.☺

    Pametno dete

    OdgovoriIzbriši