My memories in December // photos 🌿

16:04


Ćao svima. Oni koji čitaju ovaj post i koji su slavili Božić  prije dva dana kao i ja , želim još jednom sretan Božić i ugodne blagdane s obitelji. ❤
 A sada pređimo na post. Ovakav post sam pisala još u 9. mjesecu i neki su mi rekli da još pravim ovakvih postova. Pa, ja sam odlučila da napravim nešto
vrlo slično ovome, tako da ću u ovom postu kroz slike pokazati kako sam ja provela ovaj mjesec i što sam sve radila. ☺






 - Zadnje tri slike koje vidite su sa adventa u Mostaru, i tamo je bilo preeeeesuper. Atmosfera, glazbenici koji su pjevali, zanimljivi štandovi i klizalište su oduševili. Ove slike su sa kraja 11. mjeseca, kada sam zapravo i prvi put tamo otišla. ☺ - 




- Božićno drvce u mom gradu - 







- Božićno uređivanje sobe - 






 - Uzela sam par sitnica i s njima radila jednostavne flatlay slike, bilo mi je jako dosadno dok sam bila bolesna xd -






- Zatim i Božić koji sam provela sa obitelji.☺-





- Također, i prskalice, neizostavan dio svakog Božića i Nove godine. Ja ih obožavam! -







To je sve od ove galerije mojih fotografija od ovog mjeseca. Nadam se da su vam se slike svidjele. 
Također, u komentare mi recite kako ste vi proveli ovaj mjesec. ☺♥


Do sljedećeg posta 






You Might Also Like

18 komentara

  1. Ilva draga, odlica post. Ove fotografije su predivne, zaista sam odusevljena. ❤

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  2. Zadnja slika je najbolja. ♥

    aminique.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Woow! Slike su predivne, svaka čast *-*
    THIS IS MY LIFE

    OdgovoriIzbriši
  4. Stvarno predivne fotografije, jako lepo! ^_^ :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelijepo i srećan ti Božič :)

    http://lolamagazin.com/2016/12/01/zeljka-pavlovic-zasto-necu-vise-niceg-da-se-bojim/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post! Fotogracije mi se jako sviđaju.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  7. Preeeedivneee slikeee,nekim ljudima je fotografija jednostavno sudjena *-*
    Inaaače takođeee obožavam prskalicee :)

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  8. Divne slike :D <3

    Poseti moj blog i ako me zapratis ostavi comm kako bih uzvratila :)
    www.infashionchains.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Slike su ti odlične! jako mi se sviđa ovaj post! :)
    brunchester1211.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako mi se sviđa ovaj post i slažem se da bi ih trebala raditi više. Super su slike. :)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  11. Hm, je li ovo u Mostaru?
    Izgleda mi poznato haha :)
    Fotografije su fantastične!
    Zapratila sam tvoj blog :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da jeste, piše u tekstu! :D
      Hvala ♥♥

      Izbriši
  12. Obožavam onaj Advent u Mostaru, obožavam! Super je što su ga napokon otvorili i u Mostaru. Želim ti sretan Božić, post je divan! :)


    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  13. What beautiful pictures, I loved it.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši
  14. Odlične su ti fotografije i sviđa mi se ovakva vrsta posta! :)


    http://itsnina23.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  15. Happy New Year,perfect post...
    Love,
    Blog: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit
    Instagram: www.instagram.com/milanewoutfit

    OdgovoriIzbriši