Blog resolutions for the New year 🌴

16:00



Ćao svima, dobrodošli u moj novi post. Kao što ste vidjeli po naslovu, u ovom postu ću s vama podijeliti moje odluke za blog koje želim ostvariti ove godine.
  Sigurna sam da će ova godina biti nešto novo s blogom s obzirom da sam zadnjih 5 mjeseci bila neiskusna i dosta sam toga naučila za blog,  dok ću se sada truditi da ove godine bude bolje.☺
Odmah ću krenuti, pa ako vas zanima nastavite čitati.  ↓




1. Pregledi


Trenutno sam jako zadovoljna brojem pregleda u 5 mjeseci, iako sam na početku škole mislila da uopće neću pisati postove, ali je bilo sasvim drukčije, tako da do kraja godine moja želja je da skupim oko 40-50 tisuća pregleda, i nadam se da će se to dogoditi. ☺

2. Kvaliteta slika

Smatram da je kvaliteta slika jedna  od bitnih stvari na blogu. Ja sam  zadovoljna  kako sam napredovala u odnosu na početak i sigurna sam da bih mogla praviti još bolje i profesionalnije slike, ne samo uz blog, već i kao neka vrsta hobija. ☺


3.  Postovi
Dok sam još započinjala s blogom, nisam znala o čemu ću  točno pisati; o 'svemu' ili o samo fashion postovima, ali sam s vremenom vidjela kakve postove volim čitati i  to me potaklo da pišem samo one postove koje volim, pa ću se potruditi da ove godine budu što kvalitetniji i zanimljiviji. ☺


4. Izgled

Mislim da sam na izgled uložila dosta truda i vremena da to izgleda onako kako ja želim,a i sigurna sam ste primijetili da jako često mijenjam izgled jer nakon kratkog vremena mi užasno dosadi i stalno je nešto novo. Za 2017. uz novo ime kao osvježenje za blog pobrinut ću se da svaki banner ima jednostavan i lijepo uređen izgled. ☺


5. Članovi

Iako sam se prije dosta trudila oko članova na blogu jer sam bila početnik, sada mi je potpuno svejedno, ali naravno da je lijepo vidjeti velik broj followersa. Sve u svemu, pokušat ću da do kraja 2017. stignem do nekih 200-250 followersa što mi je i cilj što se tiče članova na blogu. ☺



Vidimo se  u sljedećem postu!

e-mail - ilva.peric4@gmail.com
Instagram - ilvapericx


You Might Also Like

27 komentara

  1. Divan post zaista. Želim ti da dostigneš sve što si poželjela u vezi bloga. Zaslužila si. Nadam se da ćeš da napreduješ mnogo. Ljubim tee♥♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo napisan post.Zelim ti da ostvaris sve sto si pozelela i da jos vise napredujes. :)

    https://suzastil.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako kreativan post. Zelim ti da sve navedeno ostvaris.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? Let me know on my blog and I'll follow you right back :)

    xx Veronica
    welcome to Mango Juice fashion blog

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post.Želim ti puno sreće i nadam se da ćeš ostvariti sve ciljeve. ♥

    "Dreamer Girl"

    OdgovoriIzbriši
  6. Mislim da ti je ovaj izgled bloga jako lijep. S tim što sada imaš 150+ pratitelja, ne sumnjam da ćeš do kraja godine imati 250+ :)
    Sretno!

    MMara

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post! Imaš predivan blog! Nadam se da će tvoj blog još napredovati. :)♥

    https://lifella2.blogspot.com/ pratim te, ako želiš uzvrati♥

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post draga! Uvijek je dobro postaviti ciljeve za novu godinu, nadam se da ćeš svoje uspjeti ostvariti <3333

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE
    Instagram : http://instagram.com/vildanasuta (follow me, I follow back :) )

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post draga! Uvijek i iznova me možeš iznenaditi.

    http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlican post! Imas divne zelje. Nadam se da ce se ostavriti zelim ti svu srecu. Zelela bih da pogledas moj novi post i prokomentarises jer mi znaci misljenje kolega pocetnik sam!! Link mog HAUL ( poslednjeg posta )

    http://sfashiongirl01.blogspot.rs/2017/01/haul-h.html

    OdgovoriIzbriši
  11. Mislim da ces ti za kratko vrijeme stvarno uspijeti u ostvarenju svojih ciljeva jer mislim da si genijalna!

    https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  12. Cool story and some great goals! I set a couple blogging goals for my site too! I want to get around 50,000 page views as well, just like you! I also would like to take a few writing courses to better my voice and become a better writer! Keep up the good work and persevere and we will both be better off in 2017!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hope you will get 50k views ♥♥

      Izbriši
  13. Great post Dear!

    Have a nice day! :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Fantastic post Dear:)
    Have a lovely weekend!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  15. I completely agree with your resolutions!! I hope the same things, and put more effort and work in my blog. I like taking pictures, I like visiting new blogs and I hope for this 2017 to reach a nice amount of followers <3
    Wish you will succeed!!

    gloriamakeupfm.blogspot.it

    OdgovoriIzbriši
  16. Odličan post, želim ti da ti uspije sve što si zaželjela. Posebno mnogo tvojih postova. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  17. Super post! Nadam se da češ svoje ciljeve ispuniti i prije kraja 2017. godine! Želim ti puno sreće u tome :)
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  18. Nadam se da ces sve planove ostvariti :)

    missymj.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  19. Odlican post!!!♥
    creativedmodern.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  20. Odlican post! Sto se tice izgleda bloga, prelijep je. A postove pises savrseno stvarno. Dok je kvalitet tvojih slika zaista odlican. Nadam se da ces uspijeti u daljnjem blogovanju.

    leylaslifee.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  21. Zanimljiv post! Nadam se da ces ostvariti sve ciljeve, narocito ovaj s brojem sljedbenika. Definitivno ih zasluzujes mnogo vise :)
    Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  22. Nadam se da će ti se ostvariti navedene željice!Sve najlepše! <3

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  23. I'd love to get that many followers on my blog. 200-500 sounds great. Thank you for sharing lovely post. -Jocelyne from resonatecreations.com

    OdgovoriIzbriši