Instagram perfect #3 - for booklovers 📚

14:55



Ćao svima, za današnji post ponovo imam rubriku Instagram perfect  za koju svi znate ako me već duže pratite koju i duže pišem. Ovo je već  drugi, zapravo treći put da pišem ovaj post, pa ću vam za danas pokazati neke od Instagram profila koji se bave knjigama, tj. tema njihovih feedova su knjige. Iako sam ove profile prije pratila, sada će lista sadržavati samo moja 3 omiljena, među onim koje pratim. Mislim da bi ovo bila dobra inspiracija za nekog tko voli čitati knjige, pa ću odmah početi s postom! ☺

Ovaj profil pratim najduže i mogu reći da mi je jedan među najdražim. Cura koja vodi ovaj profil ima veoma kreativne slike i dosta šaren feed, što mi se sviđa kako sve uklopi. Obavezno pogledajte ❤




2. sammyreadsbooks

Ovaj  Insta profil  obožavam, i ima divne minimalistic slike koje idu na crno-bijelo što pravi divan spoj tih boja, te njen profil ne čini jednoličnim, zbog toga je nekako inspirativan sam po sebi, pa i ja volim pogledati njene slike listajući instagram. :)





3. deckledpages


Ovaj bih Insta profil  izdvojila kao omiljeni među svima koje ću u ovom postu spomenuti. Ima veoma basic slike, nema puno detalja što mi se jako sviđa, s time i bijeli feed.Sigurna sam da će ovo jako koristiti ako volite slikati ovakve jednostavne slike, zaista preporučujem da je zapratite jer je preodlična! ☺





To je to od ovoga posta, nadam se da ste uživali.
Vidimo se u sljedećem postu. ❤

Instagram : ilvapericx
Snapchat : ilvaxxx

E- mail : ilva.peric4@gmail.com



You Might Also Like

17 komentara

  1. Divaaan post<3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    Možeš li molim te KLIK na linkove u ovom postu http://living-like-v.blogspot.ba/2017/01/romwe-wishlist.html Bila bih ti jaaako zahvalna <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post draga <33
    Jako mi se sviđaju instagram profili i mislim da ću ih sve zapratiti iako nisam ljubiteljica knjiga *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđaju mi se svi Instagram profili, sjajni su! Odličan izbor draga, super post. ♥

    http://lifella2.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Profili su jako lepi, a najviše mi se svidja zadnji. Ima jako lep feed, a i kvalitetne slike. Pratim te i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    OdgovoriIzbriši
  5. Moram da priznam da mi se najviše sviđaju zadnja dva Instagram profila. Savršena su prosto. Moraću da zapratim sve profile, hvala ti na prijedlozima. Post je odličan, piši još ovakvih:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Kreativan post i originalan.

    Poseti moj blog:ifunnywithme.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  7. Profili su prelijepi i najviše mi se sviđa prvi! :)


    mysweetlandd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Definitivno ću ih posjetiti, baš su ono "goals" :)
    Super post.

    everydayema.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  9. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Thank you for your comment on my blog!

    I follow you too! ;oD

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. very nice post :)

    do you want to follow each other on gfc? if yes, let me know on my blog and i will follow you back :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Great accounts! Love books)) maybe I subscribe to these girls))
    Would you like to follow each other? Follow me in blog and in Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši
  13. Moram da zapratim ove profile, obožavam knjige :D

    thepeachesandtea.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši