Kako dobiti plative VSCO filtere? 🌙

17:49


Ćao svima.  ☺

Tu sam s novim postom, a za danas sam pripremila jedan tutorijal. Radi se o tome kako možete uz jednostavne korake instalirati VSCO aplikaciju sa skoro svim mogućim efektima koji se nažalost plaćaju. Ako ste nekad imali verziju skinutu sa Google trgovine, vjerovatno ste imali najmanje 10-15 filtera. Kako nisam htjela bacati novac za filtere, što je meni iskreno  velika glupost, potražila sam na internetu jedan link s kojim će vam doći većina efekata, tako da ćete imati izbora. ☺




Prvo što trebate uraditi jeste kliknuti na link koji se nalazi: 




Kada ste ušli u navedeni link, kliknite na plavi gumb 'Preuzmi'. 





Nakon toga, na vašem telefonu će vas sigurno upozoriti na to da se aplikacija ne može skinuti zbog sigurnosti, ali bez obzira na to, vašem telefonu se ništa neće desiti, tako da, da bi ste krenuli dalje, trebate promijeniti postavke. ☺







Na kraju, kada omogućite vaš telefon za instalaciju, jedino što trebate kliknuti jeste 'Dalje' i  'Instaliraj'. Kada ste to završili, samo uđite u VSCO i očekuje vas pregršt efekata i mogućnosti za odabir.



To otprilike ovako izgleda i kod mene. (slika preuzeta s interneta )

Nadam se da će vam ovaj tutorijal biti od pomoći. ♥
Pišite u komenare vaša mišljenja. ☺

Vidimo se u sljedećem postu,


You Might Also Like

20 komentara

  1. Premoćan post.Ovo je odlično i definitivno ću probati.Hvala ti puno! :D <3

    http://patheticblonde.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Pametnoo, hvala puno 💖💖

    everydayema.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. Probala sam ovo više puta, i govorim ti iz iskustva. :) Telefon ti se ubrzo pokvari, slova počinju da nestaju. I još jedan nedostatak što je update sa svim filterima od prije 2 godine, tako da nemaš mogućnosti koje VSCO trenutno ima. :)

    http://lifella2.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako mi je drago što si postavila ovaj komentar kao tvoje iskustvo. No, ja sam skinula VSCO na ovaj način još od 10. mjeseca, i nisam primjetila nikakvo nestajanje slova ili bilo kakvih grešaka. I da, pošto sam u svijet editovanja ušla mnogo kasno zaista nisam znala da je ovo stara verzija, i ako pronađem noviju, u što sumnjam jer sam samo ovu našla, obavezno ću prepraviti. ☺❤ Svejedno hvala ti. ❤

      Izbriši
  4. Veoma zanimljivo i korisno.Koristim ovu app i veoma je dobra!
    Ako zelis pogledaj moj post vezan za moj rodjendan bloga http://olivanda.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovaj post mi se jako dopada, ja obozavam ovu aplikaciju!♥
    Pogledaj moj blog ako zelis: majalivinglife

    OdgovoriIzbriši
  6. Predobar post draga! Instalirala sam i stvarno su svi efekti *-* Mislim da si svima nama koji obožavaju uređivati slike jako pomogla ;*
    Novi post - This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  7. Great post dear

    Have a nice day! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Uuu maradi li ovo stvarno?!?!? Moracu da probam, mnogo si me odusevila i obrafovala postom, draga Ilva, hvala ti do neba!! ♡♡♡
    novi post:Teen Queen

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala ti mnogo! Odličan post!:)

    Kalxpsia.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Predobro, moram da probam, hvala *_*

    thepeachesandtea.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  11. Baš koristan post! Hvala!

    mysweetescapemasha.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. E ovo je bas koristan post, hvala na pomoci :)
    posjeti nas na http://beseenbepopular.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Jako korisno za ljubitelje VSCO i fotografije.😊

    minnahslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Jako korisno za ljubitelje VSCO i fotografije.😊

    minnahslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Fenomenalan post!Definitivno moram skinuti ovu alikaciju!Hvala na pomoći!Definitivno će mi poslužiti ovaj post!♥♥
    HUGE GIVEAWAY/VELIKO DARIVANJE je na mom blogu,pa ako želiš pogledaj!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  16. Ovu aplikaciju nisam do sada koristila, verna sam drugim, ali sam toliko pohvala čula kako od meni bliskih osoba, tako i onlajn-prijatelja i mislim da joj moram dati šansu !

    alijindenvnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Odmah sam preuzela aplikaciju i zaista sam zadovoljna sa njom. Zaista ti hvala jer odavno tražim ovako nešto.

    OdgovoriIzbriši
  18. Zanimljivo je i takođe korisno. Pratim te pa uzvrati

    adafshioncorner1.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  19. Ilva draga, veliko hvala što si podelila ovako korisne informacije sa nama. Verujem da će ovaj post koristiti mnogima, pa i meni. Odlično si nam sve objasnila, i drago mi je sto još uvek postoje ljudi koji su nesebični da svoje tajne blogovanja podele sa nama. Oduševila si me.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši