New blog update - 2017

15:53


Ćao svima, dobrodošli u još jedan post.Kao što ste mogli primjetiti na blogu, promijenila sam mu ime. Radi se o tome da staro ime više nisam htjela imati jer mi se sada više i ne sviđa, tako da će se ovaj blog odsada zvati ' the chanceux' , što mi je za blog vrlo originalnije i bolje. Dugo vremena sam razmišljala o tome koje novo ime da stavim za svoj blog, tako da je ovo krajnja odluka. Odlučila sam da link bloga, tj. domenu neću mijenjati jer sam i prije imala različito ime i link, a da ponovo to radim ne bih nikako jer bih sve morala ispočetka raditi, skupljati followere i to bi mi oduzelo puno, puno vremena, pogotovo dok je škola  blizu. ☺
Svakako bih voljela da nekako mogu uraditi da moj blog i domena budu isti bez ikakvog gubljenja i svega ispočetka, ali nažalost mislim da je to skoro i nepotrebno  i nemoguće za mene. ☺
To je to od ovog updatea.
Vidimo se u sljedećem postu. ♥



You Might Also Like

20 komentara

  1. Iskreno, svida mi se novo ime bloga! Samo ovako nastavi :)

    MMara moj blog

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično ime, zaista kreativno i inovativno! Čestitam:*
    Želim ti puno sreće u daljnjem blogovanju

    http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Prethodno ime bloga je isto bilo divno po mom mišljenu, jer mi se dopada tvoje ime! I ovo ime bloga je jako lepo i originalno. :)

    littledreamer1110.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je na početku bilo perfektno, alj s vremenom više ne , ipak hvala ❤❤❤

      Izbriši
  4. Mnogo mi se dopada novo ime bloga, mada ni prošli naziv nije bio loš:D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post!
    Svrati - https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni se jako sviđa ima, baš je originalno! :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  7. Mnogo lijepo ime,pratim te,usput ako zelis svrati do mog bloga i uzvrati komentar

    OdgovoriIzbriši
  8. ime je vrhhh!
    Zanima me gdje si uredila tu sliku za dizajn? :)
    Nadam se da ces kliknuti na linkove na kraju mog zadnjeg postaa :) (ne trebas na sve)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/01/haul-banggooddresslilynastydresstwinkle.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preko PicMonkey-a , samo sam skinula s neta ove točkice ☺

      Izbriši
  9. Izgleda mnogo profesionalnije. Ime je originalno, iako nisam sigurna kako se izgovara. ❤

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako simpa ime. Svidja mi se.

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši
  11. Like this new name!
    Good luck

    gloriamakeupfm.blogspot.it

    OdgovoriIzbriši
  12. Mislim da napreduješ iz posta u post. I slike su ti odlične !
    Želim ti svu sreću da ti se svi ciljevi ostvare !

    http://everydayema.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  13. Svidja mi se i novii izgked bloga i ime, sva cast na hrabrosti i srecno u daljem radu. :D
    novi post:Teen Queen

    OdgovoriIzbriši