Winter travel destinations - my top 4 ⛄️

13:57

Dok sada vlada sezona skijanja, zimskih sportova, odlazaka na skijanje i na zimska odmarališta, u ovom postu sam htjela s vama podijeliti moje omiljene koje sam pronašla i istražila,pa se nadam da će vam se zasigurno svidjeti ako volite snijeg i skijanje. Ovo su moja 4 omiljena, pa se nadam da će vam biti zanimljivo! ☺



1. Mürren

Murren je malo mjesto u Švicarskoj. Poznato je po tome što se njegova žičara koristila za snimanje filma James Bond 1969.  Ovo mjesto nema čak ni tisuću stanovnika, ali zato ima puno veći broj hotela. Smatra se jednim od najviših švicarskih odredišta za skijanje, a na drugoj slici koju vidite dolje, nalazi se restoran na vrhu Piz Gloria koji ima savršen pogled! ☺


2. Val Thorens 

Ovaj pravi ski resort nalazi se na jugu Francuske, na veoma visokoj nadmorskoj visini. Ovdje se snijeg zadržava čak i do sredine proljeća, i tu se razvijaju razne vrste skijaških sportova. Jedina mana kod ovog mjesta je što se parkinzi i mjesta gdje se ostavlja prijevoz treba puno platiti radi  očuvanja okoliša. ☺



3. Seefeld 

Seefeld je mjesto na zapadu Austrije. To mjesto je bilo i domaćin Olimpijskih igara, kao dio grada Innsbrucka, ali i mnogih drugih zimskih događanja. Staze su ravne, i pravo su mjesto za početnike. 
Ja Austriju kao zemlju obožavam, a i ovo mjesto mi je među omiljenim na ovoj listi. ☺  




4. Lillehammer

Vjerovatno ste svi čuli za ovaj norveški grad. U njemu živi oko 26 tisuća stanovnika,a i sam grad kao i zemlja su rijetko naseljeni. Na skijalištu Hafjell postoji ukupno 12 ski liftova koji mogu prevoziti 13.500 skijaša svakoga sata. I da ne zaboravimo polarnu svjetlost ili Aurora Borealis koja je česta pojava u mjestima unutar polarnog kruga. Ovdje su se održavale i zimske Olimpijske igre 1994. ☺
Sigurna sam da ću jednom na razmjeni posjetiti ovaj grad, pa pa ako se i to dogodi,očekujte i post. ☺




To je to od ovoga posta, nadam se da su vam se mjesta svidjela, ostavite u komentare koja su vaša omiljena.
Do sljedećeg posta ♥


You Might Also Like

15 komentara

  1. Tako fenomenalna ideja za post, totlano originalno. Divan post:D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Divna ideja!♥
    Od ova četiri mesta najviše mi se dopada Murren u Švajcarskoj. :)

    littledreamer1110.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Svaka čast, ovo je odlično!
    New post: amna-tbhidc

    OdgovoriIzbriši
  4. Stvarno su divne destinacije! Nadam se da ću ih jednom posjetiti. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasne i preljepe slike i mjesta :)
    Predobre su fotografije:)

    Mi smo nove blogerice :)

    EM

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivan post Ilva, uživala sam čitajući <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlična ideja za post! Sva pomenuta mjesta su predivna! Vrijedi ih posjetiti!

    Zapratila sam te. Bilo bi mi jako drago kada bi i ti mene zapratila!
    https://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Bas super ideja za post, nisam nikada cula za ova mjesta, ali mi djeluju jako lijepo!

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  9. Zanimljiv post. :)
    Zapratila sam te. Uzvrati, ako zelis.

    jaatotako.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako sam zimogrozna i Bahami mi zvuče nekako primamljivije... Zanimljiv post u svakom slučaju.

    Posjeti moj blog (možeš me i zapratiti natrag): kalxpsia.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Jako sam zimogrozna i Bahami mi zvuče nekako primamljivije... Zanimljiv post u svakom slučaju.

    Posjeti moj blog (možeš me i zapratiti natrag): kalxpsia.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Draga moja, odličan post. Jako dobri predlozi <3
    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  13. Inače nisam ljubitelj sportova na snijegu, jer ja čak i na sanjkama završim zapucana u stablu, i ne, ne šalim se, ali su mi ove slike vrlo lijepe i mjesta se čine divnim. :)


    itsnina23.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši