7 omiljenih fontova ☁️

13:50




S obzirom na to da imam blog skoro 6 mjeseci, upoznala sam se s dosta novih stvari za koje dosad nisam znala, uključujući i fontove koje ćete vidjeti u nastavku. U početku nisam znala da se  mogu veoma lako i brzo skinuti i koristiti, pa sam kasnije bila veoma zaluđena s korištenjem istih. Najviše sam ih provlačila kroz moje bannere, postove i ostale slične stvari. Pa, pošto sam ogromni obožavatelj fontova, odlučila sam napraviti post o mojim trenutno najomiljenijim, dosta njih ćete vidjeti i sa ove slike gore, mog journala. A sada, možemo početi. ☺




1. Learning Curve




2. Jonah demo




3. Magnolia sky



4. Paduka Script




5. Marbre sans 






6. Chasing embers


















7. Janda Stylish Script 






To su bili svi moji omiljeni fontovi koje ja najviše koristim , nadam se da vam je bilo korisno
Do sljedećeg posta ♥

E-mail: ilva.peric4@gmail.com
Instagram: @ilvapericx


You Might Also Like

18 komentara

  1. Predobro su!
    Inače se ne bavim baš fontovima, nekako sam više usmjerena na neke druge stvari, ali su stvarno divni, prvi mi se najviše sviđa. ♥

    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post draga! Ja također jako volim sve te fontove i rado ih koristim. Tvoji su preljepi *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ideja za post.Jako mi se dopadaju fontovi!:)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  4. Fontovi su prekrasni, mislim da bi bili super u grafikama!

    Kalxpsia.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post draga moja Ilva!
    Ovo zaista jesu fontovi koje bi trebao svako od nas da zna!
    Vrlo su simpatični i zenstveni i mogu posluziti za dekoraciju!

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  6. Bas kreativna ideja za post, nisam pre vidjala nesto slicno ovome, stvarno svaka cast na originalnosti :) Slika je bozanstvena, stvarno me je ocarala *__* Fontovi su super, divan si izbor napravila <3 Novi sam clan tvog savrsenog bloga draga <333

    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Iskreno, tek sam sada počela da pomalo otkrivam fontove pa mi zbog toga ovi postovi dobro dođu. Mnogo mi se sviđa slika na početku posta. <3

    Its Nina

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlična ideja za post. Drugi mi je nekako najbolji, iako bi ga voljela napraviti rukom, pisala bi po svenu, čestitkama, ukrasima, zidovima....

    my-world-hanna.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Jako zanimljiv post ❤❤! Dopadaju mi se fontovi ❤!

    OdgovoriIzbriši
  10. Super i jako nebičan post. Mislim da se nisam susretala sa sličnom temom i zaista mi je drago pročitati nešto drugačije. Sve pohvale za ideju, a fontovi su predobri. Najčešće koristim 3. i 7. stvarno su posebni i prelijepi.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši