A day in Dubrovnik 💦

17:24

Ako me pratite na Instagramu, sigurno ste vidjeli da sam stavila par slika iz Dubrovnika. Jučer sam otišla sa roditeljima na kratak obilazak i moram priznati da mi se i više nego svidjelo. Ako već ne znate, sada se u tom gradu snima film Robin Hood.
 Na više ulica su bile razne stvari poput  zastava,grbova iz tog doba, te raznih drvenih konstrukcija, , te je atmosfera bila takva da sam se osjećala kao da sam u nekom gotičkom, srednjovjekovnom gradu.
Veći ostatak grada mi se jako svidio, i većina građevina  su bile od kamena što mu je dalo neku posebnost. Bilo je puno ulica sa takvim kamenim građevinama koje su bile presavršene i zbog kojih sam nažalost popunila svu memoriju telefona ( xD ).
Uglavnom, uživala sam u gradu, zaista me oduševio što sam i očekivala, tako da je to zaista moja velika preporuka ako želite vidjeti nešto zanimljivo i ako volite povijesne građevine kojih ima zaista mnogo, a pogled sa starog grada je nešto potpuno neopisivo.
Pa, pošto sam planirala da ovo bude photo-post, sada sam pripremila mnogo slika, nadam se da će vam se svidjeti, ja sam posebno zadovoljna editom. ☺
























To bi bilo to od današnjeg, posta, nadam se da su vam se slike i post svidjeli.
Vidimo se u sljedećem postu. ☺


E-mail: ilva.peric4@gmail.com
Instagram: @ilvapericx


You Might Also Like

31 komentara

  1. Nisam nikada bila u Dubrovnik. Ove slike su me odusevilee *_* I obavezno cu tamo ici na ljeto! Grad je predivaan!!

    OdgovoriIzbriši
  2. U Dubrovniku su snimali i većinu Game of Thrones.Zaista divan grad,nisam još uvijek imala priliku da ga posjetim,ali želim!Fotografije su divne,slažem se da si ih super editovala!:)
    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam, naravno:) Hvala ti mnogo ♥

      Izbriši
  3. Kako mi je drago da si uradila ovaj post, imam ogromnu zelju posetiti ovaj predivni grad i sigurna sam da ce mi se to nekada ispuniti. Jesi bila nekad tamo leti, ako jesi, kako je? Fotkice su zaista predivne, uzivala sam draga! <33

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam nikada bila tamo ljeti, ovo mi je prvi put. Nadam se da ćeš i ti imati priliku otići tamo, zaista je prelijepo, i hvala ti ♥♥♥♥

      Izbriši
  4. Uzivala sam gledajući ove slike. Jako bih htjela posjetiti Dubrovnik zato jer mi je jedan od ljepših gradova. Post je odličan.

    http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Tako divan post,uživala sam u fotkama ❤❤!Volela bih da ga i i jednom posetim ❤!

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post draga! Bila sam u Dubrovniku i jako me oduševio. Fotke su predivne *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  7. Ilva draga, zaista predivan post! Moja velika zelja jeste da posetim neke od Balkanskih gradova, medju kojima vazno mesto ima i Dubrovnik, tako da mi je izuzetno drago da vidim ovaj post. Predivne fotografije, ocigledno je da si uzvaila, a uspela si i na nas da preneses to!

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  8. I have yet to visit Dubrovnik, but these pictures really added to my excitement to get there!

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivan post, draga Ilva. Slike su prelijepe.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  10. Beautiful photos

    Have a nice day! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. I haven't visit Dubrovnik, but these pictures are quite appealing.

    OdgovoriIzbriši
  12. odlične fotke :D

    https://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  13. Imam neku rodbinu u Dubrovniku i mislim da su pravi sretnici, grad je zbilja divan! Jako mi se dopadaju slike, odlicno si ih uredila i definitivno tvore jednu ugodnu, smirujucu temu. Sve pohvale! :)
    Novo kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Bila sam u Dubrovniku pred 2 godine, ali me nije ništa posebno očarao. Slike su predivne i efekt mi se jako sviđa. Sjajan post! :)♥

    btw. zapratila sma te pa pogledaj moj blog ako želiš :)
    http://sretnisanjar.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  15. Post ti je super, kao i cijeli tvoj blog, jako mi se svidja.
    Dodala sam te, ako zelis mozes uzvratiti, i pogledati moj blog.
    Link mog bloga: http://elbexxfashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  16. Fotografije su odlične, zaista imaš dara za slikanje. :)

    The Fashion Spell | Instagram

    OdgovoriIzbriši