OUTFIT - Minimal Cardigan 🌙

19:20


Nakon nekoliko dana, opet sam tu sa novim postom. Pripremila sam outfit, koji je mogu reći , jedan od bolje rađenih na mom blogu. Glavna stvar na meni jeste crno-bijeli kardigan s kojim sam i više nego zadovoljna. Mekan je, predivan,  jednostavan a i upotpunjava svaki outfit. Kombinirala sam ga sa jednostavnim bojama, kao što je ova bijela majica sa doodle uzorcima. Crne hlače, nezaobilazan dio, te na nogama crne gležnjače.
Obavezno planiram raditi uskoro još jedan outfit s ovim kardiganom, jer ga obožavam! 
Uživajte u slikama. ☺☁










Kako vam se sviđa ovaj outfit? 


Vidimo se u sljedećem postu ♥

Instagram: ilvapericx
E- mail: ilva.peric4@gmail.com




You Might Also Like

19 komentara

  1. Outfit je predivan. Kardigan mi se posebno dopada. Majica je preslatka i predivna. Što se tiče pantalona jako su lepe. Celokupan outfit je predivan i prelep.
    Novi post je na mom blogu. Ne zaboravi da postaviš pitanja za Q&A: laAdda

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post samo tako nastavi ;)

    http://namojnacin.simplesite.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Dopada mi se outfit, a karfigan je zaista oredivan. Sve si lepo uklopila u odlicne slike, moram ptiznati :D
    novi post:Teen Queen

    OdgovoriIzbriši
  4. Woow! Predivan je outfit i nešto što bih i ja rado nosila, totalno ležerno i basic, savršeno <33
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo je definitivno nešto u mom stilu, ležerno i sa ne puno upadljivih boja. A i obožavam kardigane. Outfit je bukvalno savršen! :) <3

    Introverted dreamer

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post! Outfit ti je stvarno odlican.A cizmice mi se najvise dopadaju :) <3

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican outfit. Imam slicne cizmicee. Boja kose mi se veoma dopada,tvoja boja ili farbana?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prirodna boja, nisam je bojala ❤

      Izbriši
  8. Zašto sam 'kardigan' pročitala kao 'kardiohirurg'?!Sviđa mi se tvoja kosa,baš je u nekom tambler fazonu :D
    Natalija's Beauty Corner

    OdgovoriIzbriši
  9. Sve ti prelepo stoji!Pogledaj i uclani se u moj blog,ako zelis!

    coolboy101.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Super outfit! Kardigan mi se mnogo dopada. Preslatko <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  11. Outfit mi se čini vrlo udobnim i lijep, ja bih ga definitivno nosila u školu. :D

    Its Nina

    OdgovoriIzbriši
  12. What a cute look today, I love the cardigan so much!

    Have a nice day,
    -Kati
    http://almoststylish.blogspot.de

    OdgovoriIzbriši