Coffee inspiration // Photo diary #2🌱

18:53


Novi photo post. Nisam imala inspiracije  za nijedan drugi tematski post, ali željela sam uraditi ovakvo nešto. Davno sam radila ovaj post gdje sam ubacivala random slike, ali razmišljala sam da li da to isto radim mjesečno, samo sa tematskim fotografijama, ali opet sve ovisi od mog sadržaja. ☺
Ipak, prošli mjesec sam dosta toga fotografirala, ponajviše ''coffee'' fotografija koje obožavam vidjeti kada sam na instagramu. Ovaj post će biti inspiracija za ovakve fotografije, tj. kao mali fotodnevnik.
Pa neću duljiti, nadam se da će vam se svidjeti : ↓












 









To je to, vidimo se u sljedećem postu. ❤




You Might Also Like

19 komentara

  1. Great photos :D

    kisses;*
    grlfashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš kjut fotkice.Ranac je prelep.Gde si ga kupila?

    http://patheticblonde.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Divne fotografije.Bas mi se sviđa ova ideja! :)
    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  4. Woow! Fotke su predivne <33
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  5. Ilva draga, odusevljena sam fotografijama. Zaista si svoje umece oko fotografisanja podigla na visi nivo, i drago mi je zbog toga. Slike su vrlo originalne i profesionalne, bas mi se dopadaju. Odlican post.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  6. Ove si dlike sve sama uslikala? Pa ja sam odusevljena, draga Ilva! 😍😍😍
    Novi post:Teen Queen

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesaam, hvala ti puno Anaa ❤❤❤❤

      Izbriši
  7. Great inspirations

    Have a nice day! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Divne fotografije, pogotovo prva, a ja na dijetiii hahaha

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
  9. Malo je reći da sam bukvalno zaljubljena u ove slike. Predivno fotografišeš, to definitivno. Predobre slike, oduševljena sam. Svaka čast, čime slikaš?♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  10. Fotografije su prelepe! :-*

    http://shineandfashion99.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja sam ODUŠEVLJENA! Fotografije su predivne, a ti si draga pretalentovana. Definitivno imaš dara za fotografisanje. Svaka ti čast! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Slike su zaista predivne. Zaista si nadarena za fotografisanje i to ti baš ide od ruke. Svaka čast!

    OdgovoriIzbriši