Tri stvari koje ne volim kod Bloggera

20:02

Nakon manje od tjedan dana novi post. Ne znam zašto nisam pisala tako dugo, vjerovatno nisam imala previše volje i inspiracije za pisanje bilo kakvog posta. Svejedno, u današnjem postu sam odlučila pisati post na temu stvari koje ne volim kod bloggera. Nema ih puno, jer dosad nisam našla neke mane kod svega ovoga. Pa, odmah ću početi, uživajte u postu :) 




1. Dio novog dizajna bloga

Svi koji smo duže na blogu, znamo da je blogger nedavno updateovao izgled. Većina stvari je ostalo isto, a neke su se i promijenile. Ono na što se nisam nekako navikla jeste to što moram ulaziti na statistiku da vidim preglede i članove, ili pak ući na blog. Prije je, po meni nekako bilo bolje
 i odmah pri ulasku ste vidjeli statistiku i blogove koje pratite. 


2. Listanje postova

Ako ste ikada čitali post na mobitelu sa običnim bloggerovim predlošcima sigurno ste imali problem koji se i meni često događao. Zapravo, dok post koji čitate želite skrolati, blogger ponekad shvati vašim pokretima da želite ići na neki prethodni ili sljedeći post i odvuče vas na taj određeni post. Po meni, simbolično za takav način čitanja.


3. Blogger predlošci

Bloggerovi predlošci su stvar koja se meni najviše ne sviđa. Ako želite imati blog profesionalnijeg izgleda, za mene to oni nisu. Osim što nemate mnogo mogućnosti za podešavanje stvari na vaš izbor (što na npr. wordpressu postoji)  mnogo blogera, kao što ste vidjeli, prelaze na modernije predloške skinute sa interneta. Ali opet, i ako se dobro potrudite, možete i sa najobičnijim predlošcima imati sjajan blog.






Nadam se da vam je post bio zanimljiv.
Vidimo se u sljedećem postu :)



E-mail: ilva.peric4@gmail.com
Instagram: @ilvapericx





You Might Also Like

30 komentara

  1. Da, Ilva, slažem se što se tiče ovih predložaka. To je zbog toga što je Blogger jednostavniji i izgrađen na HTML-u, a wordpress koristi komplikovanije jezike kao CSS. U svakom slučaju, uvijek možemo instalirati template. Sve u svemu, smatram ipak da je blogger najbolja svjetska platforma. ������

    aminique.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako super ideja za post. I meni se vise prije svidalo, odmah se vidi sve, a sad ovako, moram sve zasebno. A da ne govorim o citanju postova na mobitelu . Desi mi se i da ispisem cijeli komentar i slucajno odem na drugi post. Onda mi se i neda vise pisati haha :)

    MMara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ista situacija, nezgodno baš haha . Hvalaaa :-)

      Izbriši
  3. U potpunosti se slažem. Više mi se dopadao stari blogger, nekako je sve bilo jednostavnije i ne znam, meni se lično više dopada stari. :)


    littledreamer1110.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Mene to listanje baš nervira,nešto čitam i odjednom sam na nekom drugom postu pa onda ne znam dokle sam stigla i izgubim volju da čitam to.
    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahah, mislim da trebaju to već popraviti. :)

      Izbriši
  5. Ja sam mislila da sam čudakinja jer mi se ne sviđa novi izgled bloggera, sad shvaćam da ima dosta nas. Jednostavno me živcira kada trebam na mobitelu čitati to što još moram stiskati dodatna dugmenca,a internet mi i onako šteka. Što se tiče pozadina ja sam svoje odlučila skidati sa interneta jer jednostavno mi sve izgledaju kao da ih je biralo dvogodišnje dijete. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  6. Slažem se sa svime.Meni se lično ne sviđa novi izgled bloggera ali već sam se navikla,ali svejedno prijašnji mi je bio puno bolji.Što se tiče pozadina,ja sama sebi pravim,jer ove koje imaju su nekako nedovoljno dobre da bi blog izgledao ''profesionalnije''.Sve u svemu jako dobar post!♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  7. Uh, definitivno se slažem sa svime od navedenog. Nisam čula da se nekome dopada novi izgled bloggera...
    Joj, da, meni se telefon nenormalno koči, i onda ja još moram da se mučim sa vraćanjem na post i slično...
    Ja sam neko vreme koristila te Blogger predloške, ali kada sam otkrila sjajan sajt za skidanje template-a, definitivno sam zadovoljnija izgledom bloga. :)

    Introverted dreamer

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sada isto koristim te template s interneta, baš sam zadovoljna izborom. <3 :-)

      Izbriši
  8. Super post draga! Ja također ne volim blogger predloške pa koristim preuzete sa interneta. Inače, super post, slike su vrh <33
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  9. Definitivno ni ja nisam ljubitelj trenutnog bloggera, ali tako je kako je. Slažem se sa svakom mogućom rečenicom, podržavam te. Zaista mrzim čitati i gledati postove preko tela, to me tako živcira, jer me stalno prebacuje sa posta na post. Sjajno napisano Ilva draga☺

    http://sosihappylife.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Nažalost, blogger (koliko ja vidim) uopće ne pokušava investirati u predloške i dizajne... Imaju onaj najobičniji izgled koji priliči dnevnik.hr blogovima i ako želiš da ti blog lijepo izgleda, moraš se jednostavno sam potruditi!

    Slažem se s tobom!
    Kalopsia

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, nisam gledala da dnevnik.hr ima tako loš dizajn xd

      Izbriši
  11. Slažem se u potpunosti

    Kod mene novi post https://anastazijaiemma.blogspot.hr/2017/02/recenzija.html

    OdgovoriIzbriši
  12. Ilva dtaga, odusevila si me postom. Niko do sada nije pisao nista na ovu temu (bar ja mislim da nije jer zaista nisam videla) tako da mi se zbog toga bas dopada ovaj post. Slozila bih se sa svime sto si rekla, od reci do reci. Kratak post ali sadrzajan i sa poentom. Uzivala sam citajuci.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  13. Slažem se sa tobom, posebno oko predložaka! Ja uvijek koristim ove sa interneta, jer su mi nekako ljepši i moderniji. Sjajan post draga. ♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  14. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdgovoriIzbriši
  15. Mnogo dobar post,kao i sama ideja ☺❤❤!Fotke su maagicne ☺!Meni možda stavka 2 najviše smeta. 😊

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Sjajan post! Meni ne smetaju toliko ove stvari koje si nabrojala,ali si jako oroginalna nlram priznati. Inace,ja imam novi izgled koji sam skinuka, ali sam ga sama uredila i mislim da izgleda jako lepo. Ne treba preterivati, ali je kod mene zelja da uradim nesto novi i malo osvezim svoj blog, svakako prenaglila :)
    Teen Queen

    OdgovoriIzbriši
  17. E baš te stavke su one koje mene najviše nerviraju, da tako kažem. Ali dobro, nije tako loše, ima tu još nekih 'dubljih' problema koji nisu toliko do bloger sajta :))

    milicaimp.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši