17 stvari koje možete raditi u slobodno vrijeme

20:16

Svima nama sa školskim obavezama ponestaje vremena za neke stvari koje su nevezane za školu, ili pak hobije, i želimo da slobodno vrijeme što bolje iskoristimo. Pa, u današnjem postu sam odlučila da napravim nekoliko ideja, tj. njih 17 koje možete raditi u vaše slobodno vrijeme. Neću duljiti, pa ću odmah krenuti sa stvarima da post ne bi bio predugačak. ☺




1. Čitajte knjige

2. Journaling (uređivanje  i crtanje u vašu posebnu bilježnicu, slično planeru)

3. Fotografirajte

4. Naučite svirati novi instrument

5. Naučite nove jezike

6. Učite kuhati 

7. Otkrivajte više stvari o mjestu gdje živite 

8. Shopping

9. Pravite origami uratke

10. Vozite bicikl

11. Učite pisati i ukrašavati tumblr fontovima

12. Posjetite kino

13. Pišite poeziju

14. Napravite  sebi spa night 

15. Vježbajte šminkanje ili pravljenje frizura

16. Skupljajte razne sitne stvari

17. Dekorirajte sobu po vašem stilu




To bi bilo sve od ovog posta, nadam se da su vam ideje bile korisne. ♥
Vidimo se u sljedećem postu. ☺



You Might Also Like

25 komentara

  1. Draga moja Ilva, škola me toliko guši da jedva stignem pisati, a to zaista volim. Prekrasan post!

    kalxpsia.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga moja Ilva, škola me toliko guši da jedva stignem pisati, a to zaista volim. Prekrasan post!

    kalxpsia.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga moja Ilva, škola me toliko guši da jedva stignem pisati, a to zaista volim. Prekrasan post!

    kalxpsia.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post draga! Nekada imam stvarno viška vremena, ali blog je tu tako da mi nikada nije dosadno, ali poslušat ću neke tvoje ideje koje su awesome *-*
    Novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako interesantan post, draga Ilva! Ovo zaista jesu stvari koje mogu popuniti naše slobodno vreme a ujedno nam i koristiti!

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  6. Uvek je dobro ucenje novih jezika, kao i citanje knjiga. Treba ulagati u sebe! :)

    makeupreporter.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  7. Stvarno mislim da svaka osoba treba da izdvoji par sati za sebe, čisto da se opusti i odmori i posveti samo sebi i svojim mislima! Čitanje je uvek dobar izbor! :)


    littledreamer1110.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivan post da nam svima vrati neku inspiraciju i motivaciju :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  9. Divni savjeti.No ja lijena kakva jesam uvijek se odlučim na neki film ili spavanje haha:)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  10. 1,2,3,6 trenutno.
    Čitanje je neizostavno! :)

    Kathy's delight / Instagram

    OdgovoriIzbriši
  11. Koristan post !
    Ako želiš učlani se, uzvraćam :)) https://prvipostadress.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  12. Blizina proljetnog raspusta mi daje snagu da se potrudim u školi, a na raspustu ću isprobati neke od tvojih divnih ideja. :)

    Its Nina

    OdgovoriIzbriši
  13. thanks for visiting my blog, I have just follow you!

    http://cheremimi.blogspot.com.es/

    OdgovoriIzbriši
  14. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    OdgovoriIzbriši
  15. Lovely!

    http://carinazz.blogspot.com.ee/

    OdgovoriIzbriši