19 random pitanja - tag

20:35

Nisam odavno tj. od jeseni radila nikakav tag, pa sam htjela da uradim jedan sa pitanjima koja su mi se činila veoma zanimljivim i na koja rado želim odgovoriti. Nisam nikada vidjela tag kod ijedne blogerke na Balkanu, pa se nadam da će i ovaj zaživjeti.
 Pa, neću previše duljiti oko uvoda, jer mislim da će post biti poduži, zato počnimo! ♥


1. Stvar bez koje ne možeš napustiti kuću?
Ako napuštam kuću na dulje vrijeme to je definitivno mobitel. :) 

2. Omiljeni brend šminke?
Ne šminkam se trenutno, ali kupovala sam neke Essensove proizvode, tako da Essence.

3. Omiljeni cvijet?
Tulipani. :)

4.Omiljene trgovine za odjeću?
New Yorker, Springfield.

5. Omiljeni parfem?
Christina Aguilera parfemi. :)

6. Visoke pete ili niska obuća?
Naravno, niska obuća jer je mnogo udobnije. 

7.Imaš li dobre ocjene?
Naravno. :)

8. Omiljena boja?
Svijetlo narančasta, bež.

9.Piješ li energetska pića?
Srećom, nisam ljubitelj takvih pića i iskreno nisu zdravi niti mi se sviđaju.

10.Piješ li sokove?
Daa, naravno.

11.Voliš li plivanje?
Plivanje kao sport baš i ne, ali kao uživanje, svakako.

12.Jedeš li pomfrit s nožem?
Nikada nisam imala potrebu za time.

13.Koristiš li losion za lice?
Trenutno mi nije potreban, jer imam jako čisto lice. :)

14.Naljutiš li se brzo?
Zavisi o čemu se radi. :) 

15. Baviš li se lovom duhova?
Naravno da ne, i ne vjerujem u njih uopće.

16. Ikakve fobije?
To su strahovi od kukaca i od visine.  

17.Jesi li ikada lomila nokte?
Nikada nisam imala velike, pa tako nikada mi se to nije događalo.

18.Imaš li blisko iskustvo sa smrću?
Nikada nisam, niti razmišljam o smrti. :)

19. Piješ li kavu?
Ne, i ne volim ju :) 




To je to od ovoga taga, nadam se da ste uživali čitajući.
Neću nikog posebno nominirati da uradi ovaj tag, ali svakako bi mi bilo drago da pročitam i odgovore od drugih blogova. 
Vidimo se u sljedećem postu! 


You Might Also Like

8 komentara

  1. Wow <3

    https://emilkiblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Supeer tag,zanimljivi su uglavnom odgovori i daa prelepp ti je dizajn blogaa ***---*** <3 <3 <3

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan post, jako mi se svidja tvoj blog. Bas si zanimljiva i imas smisla za ovo.
    Dodala sam te na blogu, ako zelis uzvrati, i pogledaj moj blog, blo bi mi drago.
    moj blog: http://elbexxfashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Jko zanimljivi post. Uzivala sam citajući. Nadam se da ti nece zasmetati ako i ja napravim ovaj tag u skorije vrijeme.

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Ilva draga jako sam se odusevila ovom postu, zaista. Obozavam itebe i tvoj blog tako da mi je jako interesantno bilo da procitam ova pitanja i odgovore, i saznam nesto o jednoj od svojih omiljenih blogerki.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  6. Great blog. Thanks for your visit. I m following you too 😊
    deriasworld.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Great post. I m following your blog. Have a nice day 😊
    deryaninsporgunlugu.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Though I did not understand a single word, the pics in this post look absolutely beautiful!

    OdgovoriIzbriši