3 omiljena strana bloga.

19:26

Kao što ste mogli primjetiti na desnoj strani mog bloga, gdje je gadget sa pregledima, dostigla sam napokon broj koji je sada na 20k. Jedino što mogu reći jeste da sam zaista zadovoljna s time što sam postigla u 6-7 mjeseci bloganja. Iako taj broj predstavlja trunku onoga što meni zaista znači u životu, ipak se zahvaljujem se svima koji su odlučili da se učlane, komentiraju ili čak iz svoje volje uđu na ovaj blog, zaista ima veliko značenje za mene, i nadam se da će moj blog u budućnosti dostići neki veći broj. :)

Pa, kao što ste vidjeli, danas ću pričati o svojim omiljenim stranim blogerima. Neki čak i nisu u potpunosti strani, jer zapravo dolaze s naših prostora ali žive negdje drugo ili pišu na drugom jeziku. Ne znam da li ću u skorije vrijeme napraviti listu omiljenih blogera s naših prostora, jer bi lista zaista bila duuuuga, a i stranih blogera pratim mnogo, mnogo manje. Nadam se da ćete uživati u ovom postu i da ćete naći još par divnih ljudi koje ćete moći čitati. :)




1. WithLea


Što se tiče Leonarde, naišla sam na njen Instagram prije nekoliko mjeseci i također na njen blog. Na prvu i nije mi bio baš privlačan, ali kada je izbacivala obavijest o novim postovima sve sam se više zanimala za ono što zapravo piše, posebice travel i coffee postove koje u zadnje vrijeme obožavam čitati. Iako ima jednostavan banner bloga, vjerovali ili ne, on mi sam takav daje inspiraciju za svaki moj novi banner na blogu. Bilo kako bilo, definitivno moja najomiljenija strana blogerka, svakako pogledajte njezin blog. ☺


2. Life as Jasmine

Za Jasminin blog nisam saznala direktno, već preko njenog Youtube kanala. Sviđa mi se to kako redovito postavlja blog postove iako je jutjuberka i ne zanemaruje niti jedno od toga. Što se tiče izgleda, meni se osobno sviđa to što je jako jednostavan, a opet i ima u sebi neku dozu inspiracije. Njezin stil je pravi minimalistički i totalno clean tako da je i to plus zašto je to moj omiljeni blog. Ima zaista zanimljivih postova, iako su na engleskom, pa svakako i njen blog vrijedi pogledati. ☺



3. Deloesious

Zaista mi je žao što na blogu nema češće postova, jer mi se blog svidio čisto zbog tema koje piše i koje ja iskreno volim čitati. Stvar koja mi se također svidjela kod bloga jeste ime koje je po meni originalno, iako nemam ideju što ta riječ znači jer je na nizozemskom. Svakako, meni što uljepšava blog jeste izgled koji je jako lijep i ugodan za čitanje postova. Morala sam dodati i da sam posebno oduševljena postom iz Londona gdje je jako divno opisala grad i pojačala želju za odlaskom tamo. Ipak, sve najljepše za ovaj blog jer je zaista odličan! :)





Pa, to je sve od ovog kraćeg popisa blogova u kojim stvarno uživam, nadam se da vam je bilo zanimljivo čitati! :)
Imate li i vi nekog omiljenog stranog blogera? Ako da, pišite u komenare. ☺
Do sljedećeg posta:



You Might Also Like

21 komentara

  1. Odlican post!
    http://janead.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Great post. Have a nice day 😊
    deriasworld.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđaju mi se preporuke i odmah ću sada pročešljati kroz njihove blogove. :)

    Le Sagittaire

    OdgovoriIzbriši
  4. Thank you for the recommendations!
    http://imogen-may.blogspot.co.uk/2017/04/adidas-trainer-inspiration.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post! Hoćeš da se pratimo?? :)

    https://ordinaryblondie9.blogspot.hr/2017/03/the-doors.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisam znala ni za jedan od ovih blogova, ali ću ih sigurno posetiti jer mi deluju jako zanimljivo. :)

    Giveaway je na mom blogu----> Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako interesantan post. Čestitam ti na 20k, sigurna sam da će taj broj više i brže rasti!💕

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  8. Sjajan posy! Posetila sam blogove ovoh devojaka, i shvatila sta je to sto te kod njih inspirise :D
    "Teen Queen"

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Ana! I drago mi je zbog toga hahahah :)

      Izbriši
  9. Najiskrenije, ne pratim strane blogere tako da nisma upucena u njihov rad, ali mije jako drago sto sam ih upoznala preko tvog posta. Jako interesatno napisano, veoma zanimljiv post.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  10. Nisam do sada čula za ove blogove ali nakon ovog tvog posta ću ih definitivno zapratiti jer mi deluju baš inspirativno. Divan post draga! :)

    Novi OUTFIT post ---> Iammilitza ! ♡

    OdgovoriIzbriši
  11. Nisam doasad čula za njih, ali moraću ih potražiti :)

    OdgovoriIzbriši