Current beauty favorites. 🌸

22:00

Zdravo svima. Za današnji post sam htjela napokon da napišem jedan beauty post. Što se tiče tih postova nisam ih pisala jako davno tako da mislim da je već i vrijeme bilo da napravim nešto takvo s obzirom na to da je moj blog uglavnom namijenjen za lifestyle teme. Kao što ste već vidjeli po naslovu, danas ću pokazati neke od mojih beauty favorita. Većinom će biti preparativni proizvodi,  jer nemam potrebe za korištenjem dekorative. Pošto ima dosta proizvoda, odmah ću krenuti s postom. ☺ 



Victoria Secret - Love spell

Vjerujte mi da ova mirisna voda ima jako slatkast miris i to mi je nekako ono što mi se sviđa. Osim toga, veoma je jaka te po mom iskustvu izdržala je cijeli dan, zapravo, onoliko koliko sam bila u školi, i dalje je imala jak miris koji se osjetio na odjeći. Ako volite ovakve jake mirise, svakako preporučujem nešto ovakvo. Trenutno mi je nešto najomiljenije od beauty stvari koje posjedujem.





 Fa mystic moments deodorant

Nijednu stvar ne mogu reći protiv ovog dezodoransa, osim toga što mogu reći da mi je jedan od najboljih trenutno. Ima onako idealan osvježavajuć miris, koji nimalo nije jak što mi se kod ovakvih proizvoda sviđa. Što se tiče trajanja zaštite, definitivno se slažem s time da traje dugo i ostaje na koži tako da je on veoma ućinkovit  i njega također preporučam.






Farmasi O'liva shower gel

Ovaj shower gel sam trenutno izdvojila kao jedan od meni boljih i u zadnje vrijeme nekako su mi draži beauty proizvodi bazirani na biljnim sastojcima. Prirodan je, i omekšava kožu, te zbog mirisa daje svježinu. Njega sam dobila iz Farmasija. ☺



Balea Breezy Touch fresh water

Bila sam dosta dugo u potrazi ovakvih malih osvježavajućih voda, pa sam u dm-u našla i jednu takvu Baleinu. Ima veoma lijepu bočicu, miris joj je solidan, ali i bez obzira na to vrlo dobro osvježava, što sam i htjela. Nije uopće jaka, naprotiv, i koristim je na dnevnoj bazi.





Avon Supreme Oils oil

I zadnji proizvod u ovom postu je Avonovo ulje za kosu, koje se nanosi sprejanjem. Djeluje jako dobro, daje lijep sjaj kosi, te pomaže u raščešljavanju. Stavljam je uvijek na tek osušenu kosu i meni tako najbolje djeluje. Koristim je već 3-4 mjeseci i proizvod je odličan, pa ga i  preporučujem. Također, i miris je za pohvalu.



I to bi bilo sve od mojih trenutnih favorita za ovaj post.
Jeste li vi probali ijedan i koji vam je omiljeni?
Vidimo se u sljedećem postu,


You Might Also Like

25 komentara

  1. Baš mi se dopadaju tvoji favoriti draga! Posebno mirisna voda, jer mi sama bočica izgleda jako interesantno i ne sumnjam da je sjajna! Odličan post, xoxo

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post draga! Stvarno nisam ništa od ovoga isprobala, ali jako dobro mi izgleda Balea dezić i Victoria Seceret mirisna voda <3
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni su isto divni, hvala tii ❤❤

      Izbriši
  3. Interesting products

    Have a nice day! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Ilva, baš je zanimljivo ovo s mirisnim vodama! Voljela bih ih iskreno probati, koliko si ih platila? Odličan post!

    Kalopsia

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Lana❤ Iskreno, zaboravila sam cijenu prozivoda, ali mislim da se kreće ndgdje oko 10KM :)

      Izbriši
  5. Draga Ilva, baš je zanimljivo ovo s mirisnim vodama! Voljela bih ih iskreno probati, koliko si ih platila? Odličan post!

    Kalopsia

    OdgovoriIzbriši
  6. Od svih ovh proizvoda isprobala sam samo poslednju avon prskalicu :)
    Delimo misljenje :)
    Divan post ♥

    JL Blog

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja stvarno ne znam više na koji način da ti predstavim moje oduševljenje nazivom tvog bloga. Ne znam koji je ovo put, ali ponovit ću: prejako, preoriginalno i prevrh, iako još nisam sigurna kako se čita, ja sam fascinirana.

    Nisam probala nijedan od navedenih proizvoda iz ovog posta. :)

    Aminique

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaooo hvala ti punoooooo ♥♥♥

      Izbriši
  8. Imala sam priliku da vidim sve stvari. Neke sam koristila, neke i dalje koristim. Sa dezodoransom Fa sam oduševljena. Kupila sam sebi, mami i strini po jedan jer je predobar i njima se takođe veoma dopao. Predivaaan post..

    P.S. oduševljena sam izgledom bloga..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, mislim da su imale razlog zašto ❤

      Izbriši
  9. Hm, nisam probala ni jedan od pomenutih proizvoda, ali mi najprivlačnije izglda VS mist. Sjajan post. :D

    Novi post: Misseslandy

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlični favoriti! Taj Fa dezodorans je i moj omiljeni. :)
    P.S. Imaš divan blog. Pratim te. :)

    Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlični proizvodi, prvi me mami da ga i sama probam. :D

    http://couturecase.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Da budem iskrena, ja ne volim Fa dezodoranse jer se meni koža previše zacrveni i izazove svrabež. Ali što se tiče ostalih proizvoda, mislim da su jako dobri. Sve u svemu, post je mnogo dobar ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  13. Isprobala sam samo Fa dezodorans i ima predivan miris. Ostale ptoizvode nisam koristila, ali sam sigurna da su odlicni. :)

    beautybydorotea.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  14. AAAAAAA ILVAAA DRAGA KAKKOOO USPIJEVASS BITII TAKO DOBRAA??! ODLICNA SIII

    OdgovoriIzbriši