Saturday's bloemens.💐

18:18

Subota je i novi photo post je tu. Jako volim ove tipove postova na svom blogu i željela bi da ih imam mnogo,mnogo više jer mnogo obožavam fotografiranje i editovanje. Kao što se vidjeli po naslovu za danas sam htjela uraditi photo diary nakon skoro 2 mjeseca i to na temu cvijeća, zbog toga što je proljeće već uvelike stiglo kod nas, sve je poprimilo neki proljetni duh te nisam htjela ništa izostaviti što se toga divnog godišnjeg doba tiče. Ipak, nadam se da će vam se i ovaj post svidjeti ili inspirirati, i uživajte u fotografijama.























To bi bilo sve i od ovog posta, nadam se da ste uživali.
Pišite u komentare vaša mišljenja i o novom izgledu bloga. Do sljedećeg posta,




You Might Also Like

22 komentara

  1. Jao draga Ilva, kako me oduševio novi izgled bloga u kombinaciji s ovim prekrasnim slikama! Imaš takvo oko za estetiku, stvarno prekrasno...

    Kalopsia

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, zaista mi je drago čuti to ☺☺❤❤❤

      Izbriši
  2. Wow! Jako mi se sviđaju fotke, a i izgled bloga ti je predobar <3
    Novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  3. I really liked you post and enjoyed your photography, it's fabulous.

    OdgovoriIzbriši
  4. WooW fotografije su predobre! Odličan post!

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivne fotografije, zaista veoma originalne i profi.
    Jako mi se dopadaju.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da su ti se dopale :D

      Izbriši
  6. Beautiful flowers

    Have a nice day! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Pa jel si ti napravila sve ive predivne fotografije?? Zaista je malo reci da sam p r e o d u s e v lj e n a, zaista *_*
    "Teen Queen"

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam, hvala ti mnogoooooo :) ♥♥♥♥

      Izbriši
  8. Ja sam oduševljena fotografijama!Divno:)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga, prekrasne fotografije! I ja sam neko ko gaji ogromnu ljubav prema fotografiji, pa mi je ovaj post izuzetno prijao. Volim kada vidim više lepih fotkica na jednom mestu. Divno, zaista! ♡

    Dear Miss Modern

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo draga moja! ����❤❤❤❤

      Izbriši
  10. Super post!!!
    Nova sam, pratim te pa ako zelis uzvrati:http://janead.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši