Kako imati motivaciju za učenje onda kada je imamo najmanje?

22:47

Sigurna sam da svi mi imamo najmanje inspiracije onda kad nam je treba najviše ; za vrijeme završnih ispita. Svi znamo da tada dolazi proljeće, lijepo vrijeme i svi bi provodili vrijeme vani. No, činjenica da u jedan tjedan imamo 2-3 ispita zaista je užasavajuća. Peti mjesec, kao takav kad je i kraj školske godine sprema nešto najteže.

Najključnija stvar je motivacija. Bez toga jednostavno se ne možete natjerati da uzmete knjigu. Svima je već poznato da je redovito učenje put do dobrih ocjena ( osim ako ste kampanjac ) i do dobro urađenih testova. Čisto da vam se gradivo ne bi pomiješalo. Znate da ako tijekom godine dobivate dobre ocjene, lakše je imati 5,5,4 nego popravljati 5,4,5. 
Nešto što radim od početka viših razreda jeste da se uvijek među prvim javim da odgovaram. To je po meni najveća motivacija i znam da ako sutra riješim da odgovaram određeni predmet, mogu jednostavno odahnuti i biti bez ''straha''. 
Možete se i također motivirati  time što će vam neka materijalna ili neka druga nagrada biti nešto što će vas potaknuti  da nastavite dalje.


Drugi, meni najkorisniji savjet koji ću vam dati jeste da si na kraju mjeseca, onda kada dođe najviše ispita, sebi na jedan papir napišete datum i predmet ispita. Najčešće stoji na najvidljivijem mjestu u sobi tako da znam kada će koji ispit stići i koliko dana imam za učenje. Uvijek nakon svakog prekriženog ispita imam divan osjećaj koji me vuče sve bliže ljetnim praznicima. Svakako probajte, jer je meni uvelike pomoglo. :)



Uvidite već sredinom godine koje ocjene imate, a koje trebate popraviti. Tako si imate organiziran plan što vam je najvažnije tj. što trebate prvo da ispravite i kada sve to imate u glavi, osjećat ćete se lakše pri misli na ocjene. To će vam dati dodatan mir za one predmete koje ste ''riješili''.
Ova preostala 2 mjeseca iskoristite upravo na to, tako da budete zadovoljni prosjekom na kraju godine. :)


Motivacija koju sam nekada znala koristiti jeste to da sam se često znala ugledati na druge uspješne ljude koji su kao dobri učenici zaradili i dobru karijeru u onoj sferi u kojoj su najbolji, što nam ukazuje da i sa školom možemo napraviti netko i nešto od sebe. I ovo je  jedna stvar koja mene vodi do dobre motivacije.




Do sljedećeg posta <3










You Might Also Like

11 komentara

  1. Interesantan post! Zapratila sam vas, ako želite uzvratite mi :)
    http://fashiontrendsfashionblog.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Great post dear

    Have a nice day! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan post draga, i fotkice su savršene 💙💙! Jako mi se dopadaju ideje i saveti zaista si mi pomogla 💙💙!

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo je sigurno nešto što mi je bilo potrebno da pročitam, jer trenutno se nalazim u faci kada sam demotivisana da učim.. Odličan post draga <3

    everydayema.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Sjajan post,ovim postom si me motivisala da nastavim učiti onako kako sam krenula od završetka prolećnog raspusta.Ovaj savet za gledanje drugih uspešnih ljudi stvarno pomaže,nije me jednom uspešna osoba motivisala da sednem i uzmem knjigu. :) <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <----------- novi post

    OdgovoriIzbriši
  6. Amazing post! Thanks for your comment in my blog, would you like to follow each other?:)

    http://julesonthemoon.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivno. Ja motivaciju nikako ne mogu dobit, tako da se uglavnom koristim određenim citatima, onim motivacionim. Divne si savete dala, posebno mi se dopada ovaj da se ugledamo na one uspešnije od nas.
    Ljubim te ❤

    Alia's little world

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivno. Ja motivaciju nikako ne mogu dobit, tako da se uglavnom koristim određenim citatima, onim motivacionim. Divne si savete dala, posebno mi se dopada ovaj da se ugledamo na one uspešnije od nas.
    Ljubim te ❤

    Alia's little world

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovaj post je sjajan, bas u pravo vreme! Sada, kada se skolska godina blizi kraju, krajnje je vreme da zagrejemo stolicu i pokrijemo propuste koje smo sebi u proteklih par meseci dozvolili. Jos jednom, odlican post, Ilva! ❤
    "Teen Queen"

    OdgovoriIzbriši
  10. Divan post. I sama sam pristalica javljanja među prvima. Pored toga što imamo manje gradiva za naučit, moram se složiti sa tobom, da je to dosta presudno za ostale ocjene. Dosta puta mi se desilo da me prozovu i da profesori, drugih predmeta, gledaju šta sam dobila iz nekog predmeta ili šta sam imala kod njih prethodno odgovaranje. Iako mi to nema logike, pomagalo je :D

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši