Kako postati odličan instagramer?

19:15


Prije godinu dana, sjećam se Instagram sam koristila kao i svi ostali ljudi u mojoj školi. Te slike su uglavnom sačinjavale selfije, uglavnom slike gdje sam se nalazila ja, dakle uopće nisam znala niti me zanimalo nešto više poput uređivanja, pravljenja feedova, a tada sam slike uređivala na InstaSize, No Crop ( za pravljenje onih mutnih okvira i okvira u boji)  dok sada te sve aplikacije skoro pa i ne trebam jer kada sam počela sa svim tim feed stvarima samo mi je potreban VSCO što vjerujem da rijetko tko koristi. Kada sma otvorila blog, počelo je i to sve, pa ću iz svog ugla napisati neke moje savjete za izvrstan Instagram profil. :) 



1. Bio

 Meni, jedna od bitnih najviše uočljivih stvari koje vidite kada uđete na nečiji Instagram. profil. Vjerovali ili ne, ja sam u neku ruku opsjednuta s time, i mijenjam ih jako često jer mi mnogo brzo dosade. Ali, savjetujem vas da, ako se nekome svidi vaš instagram, bilo bi dobro da zna i nešto o vama, primjerice: država u kojoj živite, godine, što volite i vaš hobi itd. 




2. Tema

Tema je nekako najbitnija stvar zbog koje i dobijamo pratitelje. Ako imate probleme u kreiranju vlastite teme, tj. feeda, na internetu postoji hrpa videa koja sadrži razne teme koje vas mogu potaći da kreirate nešto svoje. Ključna stvar je da koristite isti edit na svakoj slici, primjerice u VSCO editoru edit jedne slike možete zaljepiti na svaku drugu, što potpuno olakšava stvar. Ja sam se mnogo mučila imati stalno jedan te isti feed, ali sam prije nekoliko dana krenula s plavom temom ( desni gadget ). ☺



3. Pratitelji

Ako ste već gotovi sa dvije prethodne stvari, potrebni su i ljudi koji će pratiti i heartovati vaše slike. Najbolji i najlogičniji način jeste da zapratite ljude koji postavljaju iste stvari kao i vi i tako imate veće šanse da i oni vama uzvrate follow. Naravno, nećete zapratiti  nekoga po imenu Haidar Abu Bakr al-Attas koji nema veze s pojmom fotografija. Koristite heštegove, označujte stranice koje objavljuju fotografije drugih ljudi.. ☺



4. Kreativnost

Ako želite da vaš profil bude inspirativan, postavljajte raznolike i maštovite fotografije, dakle da profil ne sadrži samo slike zgrada, samo slike hrane, (osim ako profil nije namijenjen samo za to) , već biste trebali da stavljate sve podjednako i sa mnogo detalja i tako ćete lakše doći do novog pratitelja koji će naći inspiraciju za svoje slike u vama.



5. Ime

Kliše savjet, ali zaista radi. Nikada ne koristite duga imena, te izbjegavajte velik broj crtica, točka,brojeva jer netko zaista može pogriješiti broj istih i pogriješiti vaše ime. Također, ja sam prije jedan dan također izmjenila u nešto jednostavnije ( @laylva ) što je kratko, ali i originalno! :)


6. Interakcija

Biti dobar instagramer znači i međusobno se komunicirati sa drugim ljudima, ne samo vaših pratitelja, nego i drugih ljudi. Pojačajte osobni dojam tako što ćete drugima lajkati slike, komentirati ih, pohvaliti nečiji tuđi rad, pa će i netko drugi tko uđe u tu sliku pronaći i zapratiti vas.




I to bi bilo sve od Instagram savjeta, nadam se da će vam poslužiti i da ćete se poboljšati što se tiče ove društvene mreže! :)
Vidimo se u sljedećem postu





You Might Also Like

18 komentara

  1. od sebe necu nikad napravit dobrog instagramera ahaha uvijek unistim feed s nekom bzvz slikom, al oke ahah
    inace super post i savjeti

    MagdalenaŠ.

    OdgovoriIzbriši
  2. interested post ;)


    grlfashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja nešto i nisam opsjednuta sa feedom i tim svime,ali volim kad postoji neki red na instagramu,i da i ja sam opsjednuta sa opisom instagrama haha.♥


    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post! Ja stvarno obožavam instagram feedove, to je nešto što prvo vidim osim opisa, volim kada je red na instagramu ^^
    Novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  5. Great post dear

    Have a nice day! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ilva draga, veoma koristan i edukativan post! Dopada mi se sama tema posta, a onda i sadrzaj koji si nam ostavila! Zaista odlicno napisanO! Uzivala sam citajuci, slazem se sa svim sto si rekla. Zaista si objasnila!

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  7. Sjajno si ovo napisala, odlicne savete dala! :D Pratim te na instagramu, i zaista imas sjajne fotke,ja sam tvojim feedom odusevljena :D
    "Teen Queen"

    OdgovoriIzbriši
  8. Veoma interesantan post i jako originalan. Moram priznati da sam uživala u čitanju istog, ali i pronašla par korisnih svjeta. Iskreno, nisam neko ko obraća mnogo pažnje na uređenje i slično, više volim da se posvetim samoj kreativnosti slika, ali kosrisno je znati i pročitati i mišljenja, kao i očekivanja, drugih ljudi. Još jednom, sve pohvale za post!

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post, draga! Dosta osoba koristi vsco i zaista ima sjajne filtere (koliko vidim po slikama koje drugi postavljaju), ali kada sam skinula aplikaciju nisam mogla da nađem nijedan koji bi mi odgovarao. Možda sam skinula pogrešnu aplikaciju tako da bih ti bila mnogo zahvalna kada bi mi dala link da proverim to. :D

    The Fashion Spell | Instagram

    OdgovoriIzbriši