Storytime - gubitak najpotrebnijeg !?

21:13


Toga jutra, ne baš tako sunčanog jutra, spremala sam se za izlet. Bila sam mnogo sretna jer je škola organizirala izlet u susjednu zemlju Hrvatsku, točnije u Split. Taj grad sam samo gledala preko TV-a , preko interneta i to mi je bila predivna prilika da ga i ja posjetim. Bio je kraj petog mjeseca, kao i uobičajeno vrijeme kada su izleti i ekskurzije. Vrlo rano smo krenuli iz škole. Sve je lijepo proticalo, ali vrijeme nam nije išlo u prilog. Iako volim kišu, ona nam upravo tada nije bila potrebna. Svi smo se sudarali kišobranima i dosta brzo smo prolazili kroz znamenitosti, što mi je bilo jako žao. Prolazeći kroz kišne ulice, došla sam i u situaciju da sam smočila čitave noge, jer sam tada imala neke vrlo stare i iznosane gležnjače, ali dobro, nije bio neki veliki problem.






I tako, kako je vrijeme odmicalo, nakon obilazaka svih starih znamenitosti i grada, došlo je i vrijeme za ručak. Bio je petak i jeli smo nešto lagano. Lijepo smo se smjestili na stolice i primjetila sam da se većina osoba u mom okruženju slikala za fejs i slične stvari. Naravno, tada je još Facebook bio popularan, jer je to bilo 2015. godine, niti je bilo insta story-a kao sada. 
I nakon ručka, desila se situacija koja mi je preokrenula čitav izlet naopačke.



Niti slutila nisam da sam u tom istom restoranu ostavila svoj novčanik gdje sam držala novac koji sam upravo sada trebala potrošiti u City Centru i još gore, te  ključ koji je bio nažalost nemoguć za kopiranje.
I nakon što nas je bus doveo do City Centra, uzela sam svoj ruksak i sva sretna htjela uzeti novac pri ulasku. Ali, nakon par sekundi, novac nisam mogla potražiti. Pa sam se uspaničila. Skoro cijeli razred je bio otišao, dok sam ja sva ogorčena svojom situacijom kopala ruksak, ali novca nije bilo. 
Čak i nastavnici su me tješili govoreći mi da će sve biti u redu, pa i moje prijateljice i pred City Centrom smo stajali kojih 10 minuta.  No, ja sam bila ogroman pesimist i vjerovala sam da ću kući otići gotovo prazna. Dok su ostali uživali i razgledali trgovine i razne butike, ja sam bila tako ljuta i razočarana s činjenicom da mi je i taj izlet bio upropašten. 



Ali, unatoč činjenici da mi je novčanik izgubljen negdje po ogromnom Splitu, angažirali su vodiča  koji ga je dobila, nekako, nemam blage veze, sigurno sam rekla da je ostao u tom prethodnom restoranu.
Panično sam hodala po cijeloj zgradi tražeći vodiča, bila sam sva rastresena, a kada sam nekako našla vodiča, tj. kada sam trčala da pitam da li mi je novčanik ikako vraćen, kroz glavu su mi prolazile svakakve misli. Na kraju, kada mi ga je izvadila iz torbe, nećete ni zamisliti kakva sam tada uopće bila. Jednostavno, uzela sam svoj  novac i osjećala sam toliku slobodu i odjednom sam promjenila raspoloženje, te ptopuno sama, i  sva poletna i presretna otrčala u najbliži butik.
I da, priuštila sam si par stvarčica, i bila sam mnogo zadovoljna što se sve na kraju ipak dobro završilo i otišla kući sa mnogo iskustava i mnogo naučenoga.
Prepričavala sam tu situaciju skoro svakome, prvo roditeljima i kada se sada toga sjetim što je bilo prije skoro 2 godine i dalje mi nekako užasno pri pomisli na tu groznu situaciju...



Nadam se da vam je ovaj storytime bio zanimljiv i da ste uživali čitajuči.
Vidimo se u sljedećem postu <3


You Might Also Like

16 komentara

  1. Sličnu situaciju sam i ja doživjela, samo što nisam ja izgubila novčanik, već moj prijatelj i to na istom mjestu. Išli smo na ex u Trogir, pa smo svratili u City Centar gdje se to i desilo. hahah
    Ti si bolje prošla, jer on na kraju nije ni uspio naći taj novčanik :D
    Super si ovo napisala <3

    everydayema.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajooj hahaha
      Hvala tii ❤❤❤

      Izbriši
  2. Uh. Pomislila sam na nesto jos gore kad sam procitala naslov.
    Stvarno uzasno... Ja sam jednom izgubila 200 kuna. Al sam, na svu srecu, imala jos dosta novca. Ne znam sto je se zapravo desilo sa tim novcem...
    Drago mi je da ti je novcanik vracen i da si kasnije uzivala :)

    MMara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo toliko novca sam i ja ''izgubila''. Hvala tii <333

      Izbriši
  3. Ja sam isto mislila da ti se nešto puno dogodilo nego ovo, ali sve u svemu, nije lako ako netko izgubi novčanik, meni se slično dogodilo ;)
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  4. Zaista sam mislila da ti se dogodilo nešto mnogo teže i gore od ovoga! Ali razumem te, u tom trenutku tebi je to bilo najtraumatičnije. Drago mi je da si našla svoj novčanik kasnije i lepo potrošila te parice! ♥

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  5. Interesantan post,ja uvijek imam strah da ću izgubiti novce,pogotovo kad idem negdje dalje.Sve u svemu,jako dobar post!♥


    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Prije svega, tvoj blog je #goals, izgleda predivno! I ja sam naslutila da će post biti ne daj Bože o gubitku neke osobe, no i kada su novci u pitanju to je poprilično grozno, ja uvijek strahujem i za najmanju svotu da ne izgubim ili mi netko ukrade. Odličan post!

    Blog refresh!! --> kreativanblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, ista situacija sa mnom :D ♥♥

      Izbriši
  7. Po naslovu sam mislila da si izgubila neku sebi dragu osobu, ne daj Bože. To se meni dogodilo pre pa dana i strašno je. :( Novac je potreban, ali bez porodice se ne može. Opet, sve što ponesem negde čuvam kao oči u glavi. Divan post! Lep ti je blog, baš mi se dopada kako si ga osmislila i sam dizajn. :D
    Ako hoćeš, zaprati moj, blog i napiši mi u komentar da ti uzvratim. <3 Možeš i postaviti pitanja za Q&A, ako želiš, naravno.

    https://anasbloggerlife.blogspot.rs/2017/04/this-or-that-tag-much-random-questions.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se hahah . Hvala punoo ♥♥♥

      Izbriši
  8. Jooj, ne bih zaista volela da imam takvo neko iskustvo. Nas ne nose puno na ekskurzuje, obično u neki obližnji grad. Ali, nikad mi se nije desila neka slična situacija poput ove tvoje. Kada sam pročitala naslov pomislila sam da te je izdala neka/neki prijateljica/prijatelj, ali ipak dobro je što nije to hahah.. Nama se uvek na ekskurziji desi nešto zabavno, čak smo ja i moja prijateljica pale niz stepenice ali nije bilo ništa strašno. Zapravo, bio je veliki blam jer su nas ljudi gledali kao zadnje debile hahah... ❤❤❤❤❤

    OdgovoriIzbriši
  9. Iskreno, presrećna sam što nikada nisam bila u takvoj situaciji. Ne mogu ni zamisliti kakav je grozan osjećaj, no drago mi je, zbog tebe, da si uspjela sve dobiti nazad i lijepo se provesti.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši