JYSK - room decor haul! 🌙

18:16



Kako i sama volim dekoriranje sobe i stavljanje mnogo slatkih i 'tumblr' stvarčica i detalja, ovog vikenda sam svratila u malu kupnju dekora za sobu u Jysk trgovini.Tu se našlo mnogo stvari koje sam i sama gledala po Instagramu i nisam mogla odoljeti da ih priuštim. Tako da će ovo biti jedan veoma mali haul, i nadam se da ćete uživati u postu! :)


Kao prvu stvar sam izdvojila biljku, nalik grančici koja je fake, plastična, ali njena tekstura podsjeća na prave biljke. Vidjela sam ju mnogo puta na Instagramu, tako da je bila moj broj jedan! Nije bila skupa, čak naprotiv sam se oduševila cijenom. Trenutno mi je najdraža stvar od svih stvari u ovom haulu i imam mnogo ideja za što bih ju sve iskoristila! :)





Sljedeća stvar, koju ste znali možda viđati, jeste neka  ukrasna ''čašica'' za svijeće koja ima razne uzorke na vanjskom dijelu kako bi upravo zbog toga imala lijepo obasjavanje kada se  ugasi svjetlo.  Sastoji se od jedne prozirne čašice, a kao što sam već spomenula, taj vanjski dio je ukrasni, u obliku križića. Mnogo mi se sviđa i mislim da me baš ona potakla da počnem upaljivati svijeće baš zbog nekog opuštajućeg efekta,  jer mi je trenutno ta ''čašica'' prezanimljiva stvar. :)









Zatim, odlučila sam da vam pokažem i ove preslatke ramove sa tumblr citatima i fotografijama. Kao prvi sam izdvojila ovu sovicu, a nešto što mi je najupečatljivije jeste smeđi okvir koji, po meni nekako uljepšava sliku i zbog nje ima aestethic izgled. Planiram je staviti na zid svoje sobe, i mnogo mi se sviđa.



Ovaj citat je nekako u zadnje vrijeme najviše u mom stilu, a na njemu piše  Where words fail, music speaks. Ima metalni okvir i cijena mu je također jako niska, a opet dobijete jednu sjajnu dekoraciju za sobu ili pak za zid. Isto tako, mislim da bi bilo sjajno da i ovaj citat ima neki drveni okvir oko slike, jer baš mi se u zadnje vrijeme sviđaju stvari takvog tipa. :)









I to bi bilo sve od ovog kratkog, dekorativnog haula, nadam se da ste uživali čitajući! :)
Vidimo se u sljedećem postu



You Might Also Like

15 komentara

  1. Prekrasno!
    Isto obožavam dekoracije, imam razne ramove sa citatima, to mi je nekako uvijek divno i super se uklopi uz sve. ☺

    Odličan haul draga ♥

    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
  2. Oduševljena sam, uživam u citatima. Svaka čast na odabiru ideje za post.
    Zapratila sam te, ako želiš uzvrati .
    http://fashiontrendsfashionblog.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Divni ukrasi, jako mi se dopadaju. Citat mi je top! :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivno, obožavam ovakve postove 💙💙! Sve mi se jako dopada, pogotovo biljčica 💙💙💙!

    OdgovoriIzbriši
  5. Really cute items dear! I'm sure your room will be beautiful :D

    gloriamakeupfm.blogspot.it

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivan haul. I ja volim ove sitne stvarčice za dekoraciju da nekada znam i pretjerati :)

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  7. Woow! I sama obožavam 'tumblr' stvarčice tako da si me ovim ramovima oduševila, prekrasni su ^^
    This Is My Life

    OdgovoriIzbriši