Life update!

21:43

Znam, zaboravila sam na blog ovih više dana, pa čak i više od tjedan, nisam sigurna. Kao što ste mogli pretpostaviti, razlog je škola, i svi oni silni ispiti i popravljanja koji dolaze pred kraj godine. Ovaj put, testovi mi nisu nešto posebno teško pali, niti sam se stresirala oko toga, jer sam već i prije imala dobre ocjene, tako da mi ispiti nisu mogli ništa pokvariti. Pa, što se ocjena tiče sve su bile petice i pokoja četvorka, ali ništa strašno. Trenutno su mi preostali još i ispiti iz hrvatskog i likovnog, i to je zapravo to od sve te ''drame'' zvane škola.

Pa, ne bih rekla da je baš jedini razlog mog nepisanja bila škola, već neki manjak volje da sjednem i napišem, nije tu bilo nikakve kreativne blokade ili nedostataka ideja za post, dapače imala sam mnogo ideja koje trenutno realiziram. Osim toga, još jedan razlog je bila briga zbog previše izgubljenog vremena na pisanje postova, iako se nikad ne bih požalila na sebe da sam nešto odgodila zbog bloga.



Da ovaj life update post ne prođe o tome kako kukam za školom, još jedna novost je ta kako ću 31.5 ići na dugo očekivanu ekskurziju, sve do 3.6, subote. Ostalo je još dva dana, tako da sam već počela s pripremama. Inače, idem u dio Hrvatske koji je meni najprivlačniji; Istru i pokoji grad u srednjoj Dalmaciji, ukljućujući i Zadar kojem se puno veselim. :)
 Ekskurzija traje 4 dana, i to koliko ja znam je prvi put da je ekskurzija na 4 dana. Inače su prošle ekskurzije u mojoj školi trajale 3 dana i išlo se u srednju Dalmaciju, ali eto, interesna sfera razrednika je micala prema Istri, jer kako kažu, možda nećemo Istru mnogo posjećivati jer je mnogo daleko ( inače ja živim u Hercegovini, dakle na samom jugu BiH) . Mnogi su se žalili na to kako će put trajati dugo, ali ja se time nisam zamarala jer nisam imala nikakav razlog za to, a ipak će višesatno putovanje proletjeti pričanjem i zabavljanjem u busu.
Imali smo također i prijedlog za Crnu Goru, za koju nam inače treba 2 sata običnim prijevozom, no zapravo naš prijevoz je bio mnogo kompliciraniji i duži, tako da smo ipak izabrali Istru.

Uzbuđenje zbog ekskurzije mi još više pojačava činjenica da ću duplo više isfotografirati, slika i napisati po jedan, dva pa možda i tri  post o tome, i malo podići moj blog i popuniti ga sa novim postovima. Vjerujem isto da ću od silnih slika napokon uspjeti popraviti moj odveć grozan feed zbog kojeg sam znala brisati istovremeno više slika jedne teme i već mi je dosadilo stalno mijenjati temu, pa sam odlučila koristiti isti edit kao i prije i napokon dovesti u red svoj Instagram. :) 



Nisam nikada pisala ovakve tipove postova kao što su update-ovi , pa se nadam da vam je i moj post bio zanimljiv. 
Također pišite u komentare nešto i o vama, koji su važniji događaji koji će obilježiti ovaj kraj proljeća. 

.................


Vidimo se u sljedećem postu. :) 



You Might Also Like

10 komentara

  1. Odlican post! Jako mi je bilo zanimljivo citati ga! Zelim ti lijep provod na ekskurziji! :)

    Pratim tvoj blog već odavno! Bilo bi mi jako drago kada bi i ti mene zapratila!
    alwaysbepositiveee.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. I've heard Croatia is beautiful and I would love to go there.

    OdgovoriIzbriši
  3. jako lepo i ukusno zadovoljstvo!
    https://www.youtube.com/channel/UCe6v0nokd9Aesjrzu3bdarA

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo se provedi na ekskurziji!!!
    Super post!
    https://janead.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. That tiramisu looks really delicious (if that is what I think it is) and Croatia is gorgoeus. . I will try them out. Thank you! -Jocelyne from resonatecreations.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Herzegovina? would like to visit that place:) definitely I want to have some holiday in Croatia

    OdgovoriIzbriši
  7. Sretno s ispitima i uživaj na putovanju. ♥

    MY Beauty Empire

    OdgovoriIzbriši
  8. Želim ti lijep provod i dobru zabavu sa puno lijepih uspomena.
    I ja sam bila u Istri prije nekih 5 godina is tvarno je divan grad. Šteta bi bila da ne odeš, a nama iz BiH, posebno vama iz Hercegovine, CG i nije daleko :)

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  9. Amazing post! Thanks for your comment in my blog, would you like to follow each other?:)

    http://julesonthemoon.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  10. Nadam se da si se super provela na ekskurziji i očekujemo postove o tome! :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši