Mjesta koja želim posjetiti.✨

18:59

Ćao svima i dobrodošli u moj novi post. :)
Kako se moja ekskurzija približava, te sam tako sve korak ka novom putovanju, mnogo sam maštala o tome gdje bih sve mogla u budućnosti ići. Pa, zasad imam neku svoju listu želja za koju se nadam da se neće promjeniti, a mjesta koja ću vam podijeliti su na našem kontinentu jer sam trenutno u fazi kada se ne bih nigdje dalje, jer volim svu našu kulturu koja je baš ovdje, u Europi.
Pa, ako želite da vidite koja su to mjesta, nastavite da čitate post. :) ↓

1. Češka

Ako bih mi netko odmah dao na izbor gdje bih mogla otputovati, ja bih se najviše odlučila za ovu prekrasnu srednjoeuropsku zemlju. Ono što mi se najviše sviđa kod njih je njihov jezik kojeg bih satima i satima mogla da slušam. Osim jezika, neću zaboraviti spomenuti i Prag, njihov glavni grad koji ima baš divnu i uređenu arhitekturu i mnoštvo divnih zgrada, te po tuđim iskustvima mislim da oni imaju usađeni europski duh  na svojim ulicama kojeg bi i sama htjela iskusiti. Ništa više, osim što je to meni glavni favorit i divna zemlja.

Također, imam jednu sjajnu preporuku ako i vi volite Prag, a sigurno će vam se svidjeti  : @praguetoday :)




2. Poljska

Poljska, zemlja koja mene već dugo zadivljuje. Osim savršenih zgrada od kojih sam postala opsjednuta, ne samo u glavnom gradu, već i u ostalim što pokazuje da je uređena zemlja, te njihovog, poljskog jezika za kojeg svi smatraju da je najteži, a meni opet najljepši od svih. Čak sam radila i prezentaciju o toj zemlji, i crtala jedan divan muzej u Varšavi. Zaista mi se čini kao zanimljiva zemlja i htjela bih ju posjetiti :)


3. Švicarska

Oduvijek mi je Švicarska bila kao zemlja predivna. Najviše mi se sviđa to što je planinska i zimska, a  ta klima mi najviše paše, no ni neću izostaviti ni njihov zimski turizam koji me najviše fascinira i sva ta skijališta. Ali, meni ni Švicarska neće biti savršena bez alpskih sela, okruženih planinama koja već na spomen podsjećaju na  to da možete uloviti i svjež , čist zrak, a nešto takvo možete vidjeti i dolje na fotografiji. ( hmm, i da ne zaboravimo, to je zemlja i Milke! ;) )






---------------------------------------------------------------



I to bi bilo sve od ovog posta.

Koju biste vi zemlju htjeli posjetiti?
Koja vam je od mojih omiljenih najdraža?

Vidimo se u sljedećem postu. :)




You Might Also Like

28 komentara

  1. Švicarsku apsolutno!
    Već mjesecima je jedna od zemalja koje bih voljela vidjetim , pored toga i V.Britanija, ali ono, Švica prije svega ♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
  2. WOW Great post!
    follow or follow? let me know
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Hi dear, I'm following your nice blog. Can you follow mine? Thanks😊
    http://inecommercialeout.blogspot.co.uk

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja mnogo volim da putujem, no samo sam dve zemlje van svoje posetila. Medjutim, to ce se ove godi e promenito nadam se, jer imam ekskurziju u septembru, a u bitanju su Slovacka i Austrija - te se neizmerno radujem tome sto cu ih podetiti. Tvo izbor mi se mnogo dopad! :D
    "Teen Queen"

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Awhhh, joj blago tebi! Nadam se da ćeš se izvrsno provesti, a Slovačka mi je vrh!!!! ❤

      Izbriši
  5. I ja želim da posetim Poljsku već jako dugo, stvarno mi deluje kao savršena zemlja. Odličan post i fotografije *_*

    thepeachesandtea.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja takodje volim da putujem. Nadam se da ces se lepo provesti. ❤

    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput ostavi komentar na poslednjem postu. ❤
    Dreaming of fashion and beauty

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izvini, ali naslov posta je ''Mjesta koja želim posjetiti'' :)

      Izbriši
  7. Predobrooo,ajmee!!!

    http://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja bih Švajcarsku rado posetila, kao u sve ove ostale gradove. Ja bih takođe volela da posetim i Dubai, London, New York, Beč, i još mnogo drugih.

    Ako želiš možeš pogledati moj blog, jer sam na samom početku blogovanja:

    www.mayasadventures0606.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post! Poljska i Češka me ne privlače baš, ali zato Švicarska da, stvarno je preljepa zemlja i voljela bih ju ne samo jednom nego i više puta posjetiti ^^
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  10. Mialila sam da ćeš spomenuti Francusku (Pariz), Italiju ili neki veliki Američki grad kao I mnogi pre, no prijatno si me iznenadila sa Češkom, Poljskom I Švajcarskom! Ja bih njaviše volela posetiti Španiju (Barcelonu), Beč, Dubai I Veneciju po dugi put. Divan post, sve što je vezano za putovanja obožavam čitati. :) ♡

    Dear Miss Modern

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam neki veliki fan Amerike, i zato sam radije birala Europu :) ♥ Hvala ti :D <33

      Izbriši
  11. I ja bih zelela jednog dana da posetim Svajcarsku, divan post draga. Zapratila sam te, svidja mi se nacin na koji pises. Uzvrati ako zelis <3
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Ilva draga, sjajan post. Obozavam uvek da citam na ovu temu, jer sam i sama veliki ljubitelj putovanja. Mesta koja si spomenula se nalaze i na mojoj listi zelja, medjutim ja bih dodala tj predlozila ti i Italiju (Rim), u koliko nisi bila, ejr vredi videti Koloseum i slicna istorijsko-kulutrno edukativna mesta.

    Visit me, Gothic

    OdgovoriIzbriši
  13. Od ovih zemalja koje si ti pomenula posetila sam Češku. Trenutno mi je Turska na prvom mestu i volela bih da posetim tu zemlju uskoro jer me očarava svojom lepotom. :)

    Giveaway je na mom blogu ------> Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  14. Odlican post i uzivala sam prelistavajuci tvoj blog :) Nova sam na bloggeru i zapratila sam se,poseti i ti moj blog ako zelis ♡ Dotted with hearts

    OdgovoriIzbriši
  15. Odličan post i tvoj cijeli blog takodjer. Dodala sam te, ako želiš možeš uzvratiti.
    Imam novi post na blogu: http://elbexxfashiondiary.blogspot.ba/2017/05/shein-summer-wishlist.html
    Moj instagram: https://www.instagram.com/beel______/

    OdgovoriIzbriši
  16. Super post, posjetila sam sve tri zemlje i stvarno su divne. Nadam se da ćeš uskoro imati priliku posjetiti ih. ♥♥♥

    My Beauty Empire

    OdgovoriIzbriši