I'm feeling like 14...

09:33

I evo, dva dana kasnije pišem post o svom rođendanu, ali sam jednostavno imala toliko stvari zadnja dva dana, tako da sam sada uspjela da napišem nešto o svemu tome. Inače, ja sam 24.6  napokon napunila 14 godina. Nekako uvijek želim da ostanem na tom broju, tj. da uvijek imam ili 13 ili 14 godina, ne znam zašto,ali to su tako lijepi brojevi. xD
Dobila sam mnogo poklona, parfem,raznih kupki i slatkiša, novca, ali opet o njima ne želim praviti poseban post jer nekako, smatram da bi bilo dosadno vama, a i meni za čitati isto i ja inače ne volim čitati takve postove.

          
Što se tiče toga kako sam slavila rođendan, odmah na taj dan sam pozvala prijateljice iz razreda kod sebe u stan.  Pripremila sam mnogo balona, mama je spremila preukusan kolač ali, na kraju nisu sve mogle doći na proslavu zbog nekih drugih stvari, ali opet bez obzira na to sam slavila rođendan i sve je prošlo zanimljivo i bila je mnogo dobra atmosfera. Kasnije tog dana, i moja rodica je došla, radile smo mnogo toga i prespavala je kod mene. :)


Iako sam prije dva dana napunila 14 godina, uopće se ne osjećam zrelije niti išta slično, dapače još se uvijek osjećam kao dijete i što više se trudim da budem takva kakva jesam. Sigurna sam da će mi biti lako da se priviknem na činjenicu da imam 14 godina, jer opet po meni to nije toliko velik broj niti blizu punoljetnosti. Trudit ću se da što bolje provedem zadnju osnovnoškolsku godinu i ovaj raspust za kojeg se nadam da će biti vrlo produktivan, te učiniti da mi svo ovo vrijeme prođe što sporije. Uzet ću za primjer ovu školsku godinu koja je meni prošla veoma brzo, ali ipak ništa brže kao što mi je prošao recimo 4. razred. 


I tako sam provela zadnja 3 dana i pred rođendan i dan nakon toga, zaista sam zadovoljna sa svime, i poklonima i lijepo provedenom vremenu. :)
Nadam se da ste uživali u postu.
Do sljedećeg,


You Might Also Like

18 komentara

  1. Sretan ti rođendan sa malim zakašnjenjem! Ja ne mogu vjerovati da ću ja za 6 mjeseci napuniti 14 godina, jer vrijeme je stvarno proletilo. Drago mi je što si se ti zabavila na rođendanu. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  2. Znam da malo kasnim, ali, SREĆAN TI ROĐENDAN. :)

    Želim da pohvalim tvoj blog, zaista je jako lijep i ti jako dobro pišeš, svaka čast.

    PS. ako želiš pogledaj moj blog i zaprati me ako ti se sviđa: http://amaterskaumjetnost.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na divnim riječima ;) ♥

      Izbriši
  3. Baš slatko što smo rođene na isti dan!
    Još jednom ti želim od srca sve najljepše, a datum nam je svakako poseban!

    Sretan rođendan♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Iva! Svakako poseban! :) ♥♥

      Izbriši
  4. Sretan ti rođendan, drago mi je što si se super provela sa prijateljicama i rodicom! :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  5. Sretan ti rođendan, uživaj.. Kad sam imala nekih 13-14 godina mislila sam da ću se sa 16/17 osjećati jako zrelo i odraslo, ali sam zapravo bila u zabludi, tako da mislim da to nema nekakve veze s godinama♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja isto mislim, hvala ti :D ♥

      Izbriši
  6. Happy Birthday. DOn't rush it, 14 was a long time ago for me, and most days I still don't feel very mature.

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivan post, draga. Imam 12 godina, rođendan mi je 2. novembra. Mislim da sam još uvek daleko od 14 rođendana. Ali mislim da kad napuniš 15 godina, osećaćeš se zrelije jer ipak tada završavaš osnovnu školu, tu je i matura, prijemni (ako ga imaš), upis u srednju školu...

    Moje mišljenje o onlajn kupovini | laAdda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Ja baš jedva čekam završetak osnovne :) :)

      Izbriši
  8. Happy Birthday!! Wow you have such a well designed blog for your age, keep up the awesome work.

    OdgovoriIzbriši
  9. Srecan ti rodjendan draga Ilva! Tacno znam kakav je osecaj kada zelis da se zadrzis na nekom broju doveka, ali kod mene je slucaj da ja zelim da se svake godine zadrzim na broju na kom sam. Tako da je mizda i sustina i ono syo je najbolje - a to je da se osecamo divno u godinama u kojima smo i da najbolje misljenje imamo o onima koje nam trenutno pripadaju :D
    "Teen Queen"

    OdgovoriIzbriši