Istra i Dalmacija | Ekskurzija

19:20

Zadnja 4 dana sam bila u posjetu Istri i malo u Dalmaciji,pa sam htjela da napišem jedan veliki post o tome kako mi je bilo i kako sam se provela, te malo vas upoznati sa svim tim destinacijama. Pisala sam post i najavljivala sam to u prošlom postu, tako da sad jedva čekam da objavim sve o ovoj četverodnevnoj avanturi kroz Hrvatsku.
. . . . . . . . . . . . . . . 
Krenuli smo ispred škole oko 6:30 ujutro i putovali smo autocestom sve do Nacionalnog parka Krke u srednjoj Dalmaciji. Mogu reći da tamo imate mnogo vode, a i s njim i vlažnog zraka koji meni ne paše toliko. Krka mi se svidjela iz razloga što ima mnogo zelenila, priroda je očuvana a i imate jedan drveni put s kojim možete obići velik dio tog Nacionalnog parka. Tu se nalaze muzej koji ima okolo ploče koje prikazuju mnogo stvari o Krki. Bilo je i mnogo,mnogo turista.
Od Nacionalnog parka smo krenuli autocestom prema Istri i stigli do hotela koji se nalazi blizu grada Poreča. Tu se nalaze 2 bloka hotela. Zanimljivo je to što se jedan blok hotela zove po biljkama, poput Petunije,Mirte...  dok se drugi blok po ženskim imenima. Kada smo došli, poredali smo se po sobama. Oko 7-8 sati obično je bilo vrijeme za večeru, a u restoranu se nalazio švedski stol sa slanim jelima, desertima, pa smo imali mnogo toga  za izabrati.
. . . . . . . . . . . . . . . 

Drugi dan, meni posebno omiljeni i najzanimljiviji je kada smo posjetili Poreč i Rovinj. Mnogo sam zavoljela te gradove jer su mali, a opet imaju brdo odredišta za vidjeti. Poreč mi nije nešto pretjerano ostao u sjećanju, ali se jako dobro sjećam Eufrazijeve bazilike za koju ste zasigurno čuli u udžbenicima iz povijesti. Bilo je uglavnom puno uskih uličica sa veoma fotogeničnim i ukrašenim prozorčićima, a i bilo je i dvojezičnih natpisa na hrvatskom i talijanskom, kao i ta zastava. Na velikom trgu se nalazila još jedna crkva. O Rovinju sam odlučila pisati malo više u nekom sljedećem postu, jer mi se mnogo više svidio, pa očekujte taj post uskoro, a ovo su neke slike iz Poreča i Rovinja.:)
















Treći dan, možda najiscrpljujući je bio kada smo išli u posjet Puli, gradu kojem sam se najviše veselila. Osim što je bilo strahovito vruće, ja sam ipak bila zadovoljna sa svime što sam vidjela. Najzanimljivije mi je bilo u Pulskom amfiteatru. Vodič nam je objasnio mnogo stvari o bitkama, gladijatorima, a u jednom hodniku se nalazilo mnogo amfora. S obzirom na to kako Pula je jako velik grad i veliko središte, bilo je toliko mnogo lijepih i ukrašenih zgrada. Prošli smo i kroz jedan poznati slavoluk, a kraj njega je sjedio brončani kip Irca James Joycea. Što drugo reći, osim da je to jedan jako, jako divan istarski grad. ♥





Nakon Pule, stiglo je vrijeme i za još jedan Nacionalni park. Ovaj put je bilo vrijeme za Brijune, do kojih smo stigli brodom 10 minuta polazeći iz malog mjesta Fažane. Brijuni su jedan arhipelag sa par otočića, a mi smo posjetili onaj najveći. Ja sam bila doslovno oduševljena sa Brijunima iz razloga što je bio fin, svjež zrak i sve je bilo na suhom tlu, što mi je bilo praktičnije za razgledati. Tu se nalazi  jedno drvo masline kojeg su posadili Rimljani. Najbolja je bila vožnja vlakićem gdje smo mogli pregledati skoro sve, pa čak i safari park, golf igrališta... Tu se nalazila crkva i jedan muzej. Mogu reći da je to bila jedna od boljih destinacija za razgledati. 









I, zadnji dan je bio povratak kući. Nakon doručka smo pošli oko 8 ujutro, kasnije ručali u jednom hotelu kraj Zadra, pa smo onda posjetili Zadar. Nismo puno obilazili grad, a i posjetili smo i Pozdrav Suncu i morske orgulje. Mnogo me zanimalo što je to i kako funkcionira. Pozdrav suncu je jedna instalacija koja se nalazi na zapadnoj strani, gdje zalazi Sunce. Ona ima solarne ploče koje prikupljaju svjetlost i kada je večer imaju prekrasnu svjetlost. 
Morske orgulje  su također jedna fantastična stvar i one uz pomoć energije mora i ugrađenih cijevi proizvode veoma specifičan zvuk, zaista fantastična stvar za vidjeti.
Osim toga, posjetili smo i crkvu sv. Stošije, crkvu sv. Donata i jedan samostan. Svi oni su se nalazili mnogo blizu jedno do drugoga. Nakon toga smo nastavili put kući i stigli napokon oko 8 uvečer. :)

















I to bi bilo sve od ovog pomalo dužeg posta, ja sam prezadovoljna sa svime ovime. 
Nadam se da ste uživali u postu.
Do sljedećeg posta <3 


You Might Also Like

11 komentara

  1. Predivne fotke, prosto sam oduševljena! *____* Voljela bih da posjetim sve ovo, nikada nisam bila.. :/ ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne znam kako da počnem ovaj komentar jer jednostavno nemam reči!
    Uvek kada izbaciš post ja ga sa puno radosti pročitam,tako sam & ovaj!Fotografije su predivne & sve si d i v n o opisala!Ja jednostavno nmg verovati da na ovoj našoj planeti postoji ovakav bloger kod kojeg će sve fotografija biti tako savršene ( & to je mala reč ) & da je sve tako lepo opisano.Samo tako nastavi,sve pohvale! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <------------ novi post

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivne fotografije, drago mi je da si se lijepo provela i da si svoje iskustvo podjelila s nama. :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan post. Jedna jako velika prednost ovog posta, pored svih divnih uspomena, jeste to što će ti ostati "zapečaćeno" i ovdje. Pa ako ti kada zatreba da se podsjetiš ili sa nekm podijeliš samo pogledaš post :D
    Iskreno mi je drago da si se lijepo provela jer smatram da su to i najveće čari putovanja.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post draga! Jako mi se sviđaju tvoje fotke i drago mi je da si išla na ovo predivno putovanje ^^ Bila sam u Puli, u Zadru i na Brijunima i stvarno su me oduševili :)
    This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  6. JAKO ODLICNOOOO!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Predobro. Slike su savrsene, odusevljena sam postom *-*

    OdgovoriIzbriši
  8. Post ti je predobar. Basically mi je Poreč drugi grad koliko sam puta bila u njemu, jer mi je inače ful blizu, i svaki me put ostavi bez teksta iako ga mrzim zbog nekih osoba, al sama arhitektura je vrh. Zadar mi je također predivan grad i svake se godine veselim iznova otići u njega. Sjajne fotke!Želim ti zabavno ljeto i uživaj!:)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  9. Ova avantura se čini toliko divnom, te su mi gradovi definitivno predivni. Fotografije su ti super, odlično si ih uredila! <3

    Le Sagittaire

    OdgovoriIzbriši
  10. Izvini, ali ja cu komentarisati sada tvoje slike, koje su iz posta u post bolje, a danas su me definutivno ocarale skroz! *_*

    OdgovoriIzbriši