Photo diary #3

09:50

Uvijek obožavam čitati ovakve tipove postova iako ih ja baš toliko i ne vidim na svojoj listi blogova, ili je to zapravo vrlo rijetka stvar. Kao što vidite skroz gore na traci, predzadnja ''rubrika'' je pod nazivom Photo diary gdje ću zapravo ubacivati sve ono nedavno uslikano iz mog albuma na mobitelu. Otkad su počeli praznici, veoma sam zadovoljna brojem slika koje imam, pa tako se nadam da ću vas inspirirati za vaše buduće fotografije. Pa, neću mnogo duljiti oko teksta, tako da ću se odmah baciti na listu.:)
Neke od fotografija se nalaze iz prethodnog posta, ali i one spadaju u skupinu onog nedavno uslikanog. 


















Nadam se da su vam se slike dopale. :)
Pišite u komenare vaša mišljenja. ;)
Do sljedećeg posta

           

You Might Also Like

14 komentara

  1. Ti si se toliko popravila u fotografisanju... Mene tvoje slike iz posta u post odusevljavaju sve vise, i xaista ti se divim, a malo je reco da mi je ovo omiljena rubrika na tvom blogu 😊
    "Teen Queen"

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajoj, zaista mi znači da čujem to od tebe! I drago mi je što voliš ovakve postove ☺♥♥♥♥♥♥♥

      Izbriši
  2. Slike su predivne! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan post, draga. Zaista su lepe fotografije.

    I want to travel #2 | laAdda

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelep post draga! Fotke su fantastične! Jedva čekam sledeći ovakav post♥

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja mnogo volim ovakav tip postova, uživam gledati momente zabilježene na fotografijama. Divno! :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  6. Zaista predivan post. Uživala sam u fotkama! :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne mogu vjerovati kako su fotografije sjajne. Mnogo su inspirativne.

    Ako možeš uzvrati praćenje, značilo bi mi.
    myminiworldnina.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  8. Aa fotke su divne, jako mi se sviđa pas hah:D♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  9. Slikice su fenomenalne. Moram priznati da mi se ova tvoja rubrika najviše sviđa. Samo tako nastavi.

    http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  10. Savršene fotkice! Oduševljena sam! Posebno mi je zapala za oko peta slika, jer je baš nekako u mom fazonu. :D ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Fotografije su predivne. Mnogo mi se sviđaju. Inače ne slikam puno, ali volim. Nadam se da ću uz tvoje postove zavoljeti još više slikanje i da ću napokon krenuti da slikam ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    OdgovoriIzbriši