Odgovori na pitanja!

08:56

Iako nisam točno odredila kada će izaći post o odgovorima, već je prošlo tjedan dana i poprilično sam zadovoljna brojem postavljenih pitanja. Zaista je bilo onih kreativnih na koje ću sada u nastavku rado odgovoriti. Nadam se da će vam biti zanimljivo. :)



Šehada Ljajko

1. Omiljeno mesto u tvojoj kući?

Rekla bih da mi je omiljeno mjesto u mojoj kući definitivno moja soba za koju se trudim da bude savršeno uređena i to je najudobnije mjesto u cijelom stanu!

2. Da li bi volela da ti neke pozante ličnosti budu roditelji, i ako da koje?

 Stvarno nisam o tome razmišljala. Mislim da bi bilo dobro da budu poznati zbog mnogo prednosti, no s tim dolaze i mane, ali ne bih ti mogla dati odgovor na ovo pitanje zbog toga što ne pratim poznate osobe. Meni se sviđaju njihova trenutna zanimanja i ne bih ih mijenjala. :)

3. Najlepše mesto koje si posetila?

Brijuni. ☺

4. Voliš li gimnastiku?

Gimnastika mi se zaista sviđa, i rado bih probala s time da sam u mogućnosti, no toga nema u mom gradu. ;/

5. Koja je tvoja omiljena avanturistička knjiga?

Iako ne gledam žanrove knjiga kao nešto bitno, mislim da sam tijekom škole pročitala neke kratke avanturističke knjige na engleskom, ali zaista nemam pojma autora i nazive djela. ☺

6.  Da li bi volela da budeš zarobljena na nekom pustom ostrvu sa internetom i bez prijatelja, ili bez interneta i sa prijateljima?

Bez interneta i sa prijateljima, ali naravno da su to prijatelji s kojim se mogu normalno družiti, a telefon i ovako koristim uvijek, tako da ovo drugo. ☺

Minna Love

7. Kada bi ti se mogla ostvariti bilo koja želja, šta bi poželjela?

Trenutna želja mi je da dobijem ulogu u nekoj predstavi u kazalištu, jer mi se mnogo sviđa i zanimljivo mi je sve u vezi toga! 

8. Čime bi se voljela baviti u budućnosti?

Nemam neko točno zanimanje, želje mi se mijenjaju vrlo često. Možda budem studirala neki jezik   ali nisam još sigurna. ☺ 

9. Grad u kome bi voljela živjeti? 

Trenutno bih najviše voljela živjeti u Zagrebu, meni je to stvarno divan grad! 

Anastasija Matic

10. Kada bi mogla da upoznaš neku poznatu ličnost, koja bi to bila?

Najviše bih htjela da upoznam youtuberku Jasmine, poznatiju kao Faithincuteness. Ona je iz Švicarske i nedavno je prešla 100k pretplatnika. Kao osoba mi djeluje jako zanimljivo i živa mi je inspiracija. Volim njen stil oblačenja, a posebno njene videe i još bolji edit koji me drži do samog kraja. Njeni videi u prirodi su mnogo opuštajući i svakako vam preporučujem da je krenete gledati! 

11. Omiljena knjiga?

Dnevnik Ane Frank. S pravom sam sebe natjerala da ju uzmem čitati, i isplatilo se! Također ima jedna od  mojih dražih od jedne slovenske autorice od koje se prošlog ljeta nisam odvajala, ali nikako je se ne mogu sjetiti. xD

12.  Omiljeni film?

Moram priznati da nisam ljubitelj filmova niti ih gledam često. ☺

13.  Da li se baviš nekim sportom?

Ne bavim se sportom. I ovako se ne mogu baviti ničim sporednim jer idem u 2 škole. ☺


Petra

14. Da možeš birati između moći koje bi htjela imati što bi odabrala; letenje ili čitanje tuđih misli?

U zadnje vrijeme sam se prečesto nalazila u situacijama da bih htjela znala nečije misli, tako da čitanje tuđih misli. 

15. Omiljeni citat iz neke knjige?

Dok čitam knjige uvijek mislim o radnji i uopće se ne obazirem na citate, tako da ih nemam. xD

16. Pjesma koja ti je stalno u glavi?

To je jedna čudna pjesma od minute, a čula sam je u nekom videu Child vs Teen i nikako mi ne izlazi iz glave i jaaako je zarazna. Riječ je o Little Einsteins Theme Song Remix


Sandra Đukić 

17. Omiljeni blogovi?

Od naših blogova volim čitate sve lifestyle blogove i one koje imaju mnogo zanimljivih tematskih postova, mislim da znate o čemu govorim. Ne čitam mnogo blogove o modi ili šminci jer nisam ljubitelj toga. :)
A  trenutno omiljeni strani bloger mi je: http://www.stellaireblog.com/ 

18. Šta voliš da radiš u slobodno vreme?

Ovisi koji je dio godine. Dok je škola i nemam toliko slobodnog vremena, i njega provedem na telefonu što ću se truditi da popravim. A dok je ljeto onda blogujem, organiziram sobu, češće sam vani ili idem na neke događaje itd. ☺

29.Instagram ili facebook?

Defintivno Instagram, u fejs ponekad ulazim. 

20. Gde pronalaziš inspiraciju za postove i fotografije?

Ovisi od posta. Ponekad se inspiriram od drugih blogera, ponekad se sama sjetim nečega, a ostalo su neki haulovi ili neki događaji pa napišem post o tome. ☺
Volim flatlay fotografije i jako često njih slikam. Kada sam vani nađem nešto što je tumblr i to uslikam pa zato imam raznolikih stvari u svojim postovima, uglavnom kada je slikanje u pitanju samo mi za flatlay treba inspiracija jer nemam pojma što da stavim. xD
A ostale slike su sa nekih putovanja. ☺

Anonimno

21 Koji ti je omiljeni predmet u školi?

Trenutno jako volim zemljopis. Veoma ga lako učim, a predznanje mi ga je učinilo još zanimljivijim i volim učiti o novim državama.

22. U koju srednju školu želiš da ideš?
Već dugo mi je želja da upišem gimnaziju. Jednostavno mislim da nijedna stručna škola nije za mene tako da je gimnazija najbolji izbor.

23.Kakve blogove voliš da čitaš?

Već sam spomenula gore. Najviše volim čitati lifestyle blogove. ☺

24. Jesi li ljevak ili dešnjak?

Ljevak sam. ☺





I to bi bilo to, nadam se da ste saznali nešto novo o meni. ;-)
Do sljedećeg posta,

You Might Also Like

13 komentara

  1. Nisam te pratila od pocetka jer sam nedavno saznala za tvoj blog, te ti nisam postavila pitanja za Q&A. Ali post je jako zanimljiv, drago mi je sto sam taman otkrila nesto novo o tebi. https://sofijasjourney.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam ti postavila pitanje jer ja nikada ne znam što pitati, haha. No, jako volim čitati ovu vrstu postova, jer upoznam malo blogericu. Tvoj post je jako zanimljiv i saznala sam dosta stvari koje nisam znala. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post! Baš mi je drago što si odgovorila na moja pitanja :)

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post! I meni je drago da si odgovorila na moja pitanja ^^
    Novi post ->This is my life

    OdgovoriIzbriši
  5. Žao mi je što nisam postavila pitanja, nisam bila dugo na blogu pa nisam uspjela naići na tvoj post. No nebitno. Super pitanja kao i tvoji odgovori♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Definitivno sam te bolje upoznala! Izgleda da sam propustila post u kojem su se postavljala pitanja :( ♥

    Summer Room Decor -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivan post, draga. Hvala ti što si odgovorla na moja pitanja a i na svačija. Veruj mi da sam mnogo toga saznala o tebi.

    laAdda | Pregled juna

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post!

    Posjeti moj blog i zaprati,uzvraćam- funnyandrabbits.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovo je, definitivno, najinteresantniji tag koji sam pročitala. Toliko originalno sa tako dobrim odgovorima da prosto ne mogu povjerovati. Sve pohvale.

    OdgovoriIzbriši
  10. Awesome Q&A! :)
    I'm following your blog, I hope you can follow me back! :)

    meg,
    swacre.

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan post, ovaj Q&A je jako zanimljiv.

    http://doroty4.blogspot.hr/2017/07/im-back-10-favourite-summer-songs.html

    OdgovoriIzbriši
  12. Evo sad mi je žao što sam propustila pitati pitanja haha. Sviđa mi se što je q&a raznolik i što sam te bolje upoznala. Super post!:)♥

    http://sretnisanjar.blogspot.hr/2017/07/ex-yu-rock-vs-cajke.html - novi post

    OdgovoriIzbriši