Pitanja za QnA !

19:46

Već prije nekoliko mjeseci sam razmišljala o tome da napravim Q&A post na svom blogu. Ne znam iz kojeg razloga sam to izbjegavala, ali pošto jako volim čitati takve postove i sama sam veoma uzbudljiva oko toga da odgovaram na pitanja za Q&A, u ovom postu sam htjela dati priliku vama da mi postavljate što kreativnija pitanja u komentare kako bih kasnije uradila odgovore na njih. Nadam se da će biti zanimljivih pitanja. Neću odgovarati na ona koja odaju previše toga osobnog o mom dijelu života kojeg ne želim pokazivati na blogu poput adrese, broja telefona i toga sličnog, ali vjerujem da takvih pitanja neće biti. To bi bilo sve od ovog kratkog posta, a ja ću objaviti vaša pitanja i svoje odgovore veoma uskoro! :) 

↓↓↓↓↓↓





You Might Also Like

6 komentara

  1. Drago mi je da si se odlučila da napraviš Q&A. A evo i pitanja:

    - Omiljeno mesto u tvojoj kući?
    - Da li bbi volela da ti neke pozante ličnosti budu roditelji, i ako da koje?
    - Najlepše mesto koje si posetila?
    - Voliš li gimnastiku?
    - Da li bi volela da se dogodi Treći svetski rat, i da li bi volela da se boriš za svoju državu?
    - Koja je tvoja omiljena avanturistička knjiga?
    - Da li bi volela da budeš zarobljena na nekom pustom ostrvu sa internetom i bez prijatelja, ili bez interneta i sa prijateljima?

    Eto, to su bila pitanja. Sada sam otkrila za tvoj blog i mnogo mi se sviđa, pa sam te zapratila, nadam se da ćeš uzvratiti.

    Moviemania: The Notebook | laAdda

    OdgovoriIzbriši
  2. 1. Kada bi ti se mogla ostvariti bilo koja želja, šta bi poželjela?
    2. Čime bi se voljela baviti u budućnosti?
    3. Grad u kome bi voljela živjeti?

    Nadam se da ćeš odgovoriti! :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  3. 1. Kada bi mogla da upoznaš neku poznatu ličnost, koja bi to bila?
    2. Omiljena knjiga?
    3. Omiljeni film?
    4. Da li se baviš nekim sportom?


    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. 1. Da možeš birati između moći koje bi htjela imati što bi odabrala; letenje ili čitanje tuđih misli?
    2. Omiljeni citat iz neke knjige?
    3. Pjesma koja ti je stalno u glavi?

    This is my life

    OdgovoriIzbriši
  5. Omiljeni blogovi?
    Šta voliš da radiš u slobodno vreme?
    Instagram ili facebook?
    Gde pronalaziš inspiraciju za postove i fotografije?


    Misseslandy

    OdgovoriIzbriši
  6. Koji ti je omiljeni predmet u školi?
    U koju srednju školu želiš da ideš?
    Kakve blogove voliš da čitaš?
    Jesi li ljevak ili dešnjak?

    OdgovoriIzbriši