Šturi komentari i follow for follow |

13:16


Ako ste već pročitali naslov posta jasno vam je o čemu će biti post. Ako ste bloger kao i ja, bit će vam još jasnije. Mnogo postova sam čitala o ovoj temi, pa sam i ja odlučila da dam mišljenje na ovo. Sigurno ste vidjeli, a morali ste, s obzirom da takvih ima mnogo, vidjeti šture i neiskrene  komentare tipa: 'divan post' , 'super post' . Već je svima jasno da taj nije ni pročitao post kada vidite još i ovo: 'Pratim te, pa ako želiš... NE! Je li potrebno dodati na činjenicu da ne volim vidjeti takve komentare bez iskreno ostavljenog mišljenja to da sam zadnjih nekoliko dana, pa evo čak i tjedan dana, brisala sve te blogere koje sam pratila samo zato da bih imala followe. Također, takvi komentari ne bi imali nikakav učinak, jer ću zapratiti samo blog čije postove volim čitati.


I tu dolazimo do druge stavke. Priznajem da sam  istu stvar pisala na samom početku blogovanja, zapravo 3-4 mjeseca nakon otvaranja bloga. No, nisam bila tada upućena na tu stvar koju dosta blogera smeta. No, kada sam s vremenom napredovala, shvatila sam da to ispada samo kao želja za pratiteljima. I takve komentare sam sve manje objavljivala. Kao što sam spomenula da sam brisala blogove koje ne čitam, tj. koje sam zapratila radi toga jer su oni mene, tako sam ih otpratila i došla sa otprilike 200 na oko 70. To je zato što je već bilo previše blogova koje ne čitam, a oni mi samo zauzimaju prostor drugim postovima koje pročitam do kraja. 


Ako već želite pratitelje, skupljajte ih na pravi način. Postoji mnogo blogera koji rade na takav način. I oni će vama, kada vide vaše iskreno mišljenje, pročitati vaš post. Ne trebate baš uvijek ostavljati za sobom 'follow za follow' , ali bi bilo lijepo kada netko pročita vaš komentar i osoba koja se potrudila za post stvarno vidi da ste vidjeli njen trud i ne ostavi dojam da ste gladni za popularnosti. Jer, bolje je kada imate broj pravih pratitelja i od njih iskren komentar. Ali to opet neće promjeniti činjenicu da ćete dobiti postove reklamnog tipa. Ako ne želite, ni ne morate pratiti taj blog, jer sam čak naišla i na neke koji su i napisali da su me zapratili, a nisu i time me pokušali prevariti. Zaista glupo izgleda, zar ne?


Instagram: @laylva
E- mail: ilva.peric4@gmail.com



You Might Also Like

7 komentara

  1. Odličan post zaista! Apsolutno se slažem sa tobom. Nije bitan broj pratitelja, bitna je kvaliteta samog sadržaja na blogu.

    El's Notes

    OdgovoriIzbriši
  2. Ni ja nemam ništa drugo dodati nego da se slažem s tobom, niti ja ne volim takve komentara tipa "SUPER POST! PRATI ME..."... Ali da, SUPER POST :P
    This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  3. Great pics :)
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  4. Potpuno se slažem sa tobom. Dugo nisam videla jedan iskren komentar na mom blogu.
    Sve više i više komentara je upravo ''follow for follow''.
    Obožavam izgled tvog bloga :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Netko tko me napokon razumije ♥
    Radila sam prije par mjeseci post sličan ovome i dobila sam mnoštvo komentara blogerki koje su rekle da im to također smeta.
    Ja većinom nemam vremena pa ni ne ostavljam komentare,ali ako već uzmem 15-20 minuta vremena za pročitati par postova,tada si i dam oduška da komentiram te postove za koje se netko trudio.
    Jedva čekam neki novi post i puno slika na tvom tumblr instagramu ♥

    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši