3 načina da se riješite loših ljudi oko sebe

12:10

Život je postao sve više okružen zlobnim ljudima koji kvare tuđe raspoloženje ili uspjeh ili ga pak žele dovesti na razinu kada će se od dobrog čovjeka proširiti neke sasvim kriv glasine. Biti će i prebacivanja, omalovažavanja i sve u svrhu uzdizanja dotične osobe koja želi da bude faca u društvu. I ja sam znala proživljavati neke od ovakvih stvari i milijun puta sam požalila što živim tu gdje živim i krivila sebe, ali krivica nije bila u meni ili bilo kome tko je žrtva takvih bezvrijednih i iskompleksiranih ljudi. Za današnji post sam s vama htjela podijeliti neku vrstu savjeta kako izbaciti iz glave negativne ljude koje vam kvare svakodnevicu. 


#1

Kako kažu, inteligentni ignoriraju. Ovo je nešto što me često izvuklo iz dugih i nepotrebnih svađa. Ako bi vas bilo tko savjetovao o ovakvim situacijama, svi bi vam rekli da samo ignorirate tuđe komentare i mišljenja, da se ne obazirete i zapravo je to najbolji savjet jer tako ćete vi ispasti pametniji i vidjet će se da vas loše osobe ne diraju.Ako dotična osoba ima neki problem sa vama, pustite ju jer ona ništa nije bolja od vas sve dok je loša.

#2

Usredotočite se na neke druge stvari jer sreću čine male stvari! Nije važno koliko su vama od značaja  ali ako budete mislili pozitivno i budete radili nešto sasvim drukčije nećete misliti o osobama koje vam kvare dan i smanjuju samopouzdanje. Ovo sam radila mnogo puta i osjećala sam se kao da negativne osobe ne postoje u mom životu. Ovaj savjet mnogo radi i pomoći će vam da jednostavno izbrišete loše misli.

#3

Sve u vezi ovoga je prolazno. Za godinu dana, dvije nevažni ljudi vas neće više dirati ako budete pravilno postupali. Oni su sigurno ljubomorni na vas jer vi imate nešto bolje ili više od njih, oni su vjerovatno lošiji i zato ćete biti namjerno omalovažavani zbog sitnica i stalno će tražiti mane u svemu. Najbolje je da budete što bolji i bolji u svemu što radite i mislim da je nepotrebno da uopće punite glavu lošim mislima o tuđim mišljenjima i tratite vrijeme na to jer vrijeme će sve pokazati, vjerujte mi!


I sama sam se našla u sličnim situacijama i nadam se da će vam moji savjeti pomoći! Do sljedećeg posta ♥




You Might Also Like

16 komentara

  1. Odličan post, slažem se sa svime što si rekla i savjeti su jako dobri. Fotke su super♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post. Slažem se da je najbolji način da takve ljude ignorišemo i ne dajemo im pažnju za kojom oni žude! :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post! U potpunosti se slažem sa tobom! :)

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga,stvarno genijalan post.Obožavam te,samo jako ♥

    https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Nalazila sam se u sličnoj situaciji kao i ti. Da li je izmeđuostalog bila u pitanju ljubomora ne znam,pretpostavljam da jeste, ali znam sigurno da je u pitanju bilo i koristoljublje, sebičnost, zloba... Znali su samo da me koriste kada sam im bila potrebna i ostavljaju me na cedilu kada su oni bili potrebni meni, a svaki moj neuspeh ili grešku preuveličavali su kako bi se oni osećali bolje.
    Drago mi je što smo obe uspele na neki način da to iskontrolišemo, ali se nažalost i navikle.
    Saveti su ti perfektni, može tu da se doda još par stvari, ali ti si izvukla ono najbitnije!
    Odličan post, pozdrav od mene.

    milicaimp.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na komentaru, ipak je ovo ono čega sam se sjetila najviše! ♥

      Izbriši
  6. Super post! Savjeti su odlični, neke sam znala prije i primjenjivati na određenim osobama. Slike kao i uvijek predivne *-*
    Novi post -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
  7. Možeš ti da ignorišeš osobu koliko hoćeš, i slažem se, ali nekada ti prekipi, i jednostavno joj treba odbrusiti šta misliš, veruj mi, tad će život tek da ti bude lakši. Nemoj dozvoliti da te neko smatram piunom i zeza kako stigne, a tebi jedino oružje da bude ignorisanje. ☺
    nMedusaa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nimalo nisam osoba koja na prvo mjesto stavlja ignoriranje i tako se ponaša. I ja sam često takva da kad mi nešto prekipi i suočim se sa takvim ljudima onda kada stvarno mislim da treba, vjerovatno si me pogrešno shvatila.:)♥ Ipak, hvala ti na komentaru.

      Izbriši
  8. Slažem se sa svime što si rekla, draga. Odličan post.

    mysweetlandd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Sjajan post. Za ovakve stvari ja, i danas, krivim roditelje. Ako me išta nervira to su rečenice tipa: Bolje da on/ona njih tuče nego oni njega/nju i slične tim izjavama. Pa zar nije bolje da djecu uče kako ne treba to da rade. Da je to loše. Da su i ta druga djeca njihovi vršnjaci, drugovi i na kraju nečije dijete. Zar ne razmisle da će se to isto, njihovo dijete, susresti sa nekim koga su odgajali kao i on što odgaja njega i da će biti ponižavano ili u najgorem slučaju fizički unakaženo?! Tužno je i žalosno u kom svijetu živimo.
    Još jednom sve pohvale za post.
    Želim ti lijep dan, draga!

    OdgovoriIzbriši