Ideje + trackeri koji će vaš planer učiniti zanimljivijim!

14:50

Mnogo volim čitati postove i videe o planerima. Iako postova i nema toliko puno, YouTube je pun raznoraznih tema o njima. Kako mnogo volim uređivati i pisati u svome planeru i jako sumi falili ovakvi postovi, htjela sam da napravim post o par ideja koje možete iskoristiti za vaš planer. Jednostavne su i može ih ispunjavati apsolutno svatko, tako da ću odmah preći na temu posta!
Napomena: Svaka stvar urađena ovdje je samo primjer toga kako treba izgledati i ništa nije stvarno napravljeno kod mene, jer svoj novi planer planiram ponovo započeti od jeseni!

1. INSTAGRAM TRACKER


Prvi tracker za planer je Instagram tracker i meni je mnogo zanimljiv! Sviđa mi se jer ga na bilo koji način možete učiniti da izgleda lijepo. Kao što možete vidjeti, ako vodite neki profil, možete da upisujete kada ste dobili pratitelje i na koji dan. ☺



2. SLEEP TRACKER

Što se tiče drugog trackera, sve će vam vjerojatno biti jasno na slici. Kod sebe sam na lijevoj strani dodala datume, gore sam dodala sate, a sve što trebate uraditi jeste da povučete crtu od kada ste legli i do kada ste se probudili. Iako ovako izgleda čudno, zapravo je ispunjavanje veoma zanimljiva stvar, posebno kada to upisujete to s nekom bojicom ili flomas
terom. Ovo može biti jako dobro, recimo na kraju mjeseca ako želite vidjeti koliko dobro i dugo ste spavali i da se poboljšate sljedeći put!




3. WASHI TAPE TRACKER

Ovaj veoma zanimljiv i sladak tracker može poslužiti kao lijepa dekoracija svakom planeru. Uzmite vremena i mašti na volju i napravite ''isječke" washi traka i uvijek će biti na svom mjestu kada budete željeli iskoristiti za nove stranice planera!




4. RAZDJELNICI  

Ovaj primjer je jedan od mojih omiljenijih! Uvijek volim dodati stranicu, dvije ovakvih ideja za razdjelnike i osim što vam pomažu, ako ih lijepo posložite uvijek mogu poslužiti kao inspiracija. Kada radim svoje, uvijek mi dođe neka nova ideja, tako da je ovo savršena stvar i svakom ljubitelju planera ovo preporučujem!



5. HANDWRITING 

I posljednja ideja za danas, kao što vidite na slici, jeste da vježbate svoj rukopis. Ovo nikada neće biti zastarjela ideja, a uvijek će vam dati primjer s kojim fontom možete pisati u vašem planeru. Ja sam za primjer pisala mjesece, a vi možete rukopis vježbati također pomoću dana u tjednu, vašeg imena ili abecede. Ja uvijek volim isprobavati nove fontove i pisanje istih me mnogo smiruje, a BeFonts i Pinterest uvijek su moji najbolji prijatelji kod ovoga. ☺




I to bi bilo sve od mojih ideja,nadam se da su se i vama mnogo svidjele. U budućnosti planiram pisati još više ovakvih postova vezanih za planer!
Do sljedećeg posta ♥




You Might Also Like

31 komentara

  1. Woow! Zaista si kreativna i imaš sjajne ideje za uređenje planera *-* Fotke su predivne!
    Novi post -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Ideje su predobre. Ja ne mogu voditi planer bez da nešto zabrljam tako da sam i odustala od njega. Fotke su ispale predivno. Sjajan post!:)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr - novi post

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je to najveći problem, uvijek nešto zabrljam pa moram tražiti riješenje xd
      Hvala ti ♥

      Izbriši
  3. Jako lep post, draga. Zaista si jako kreativna, ideje su divne.

    laAdda | Wednesday Cooking - Macarons

    OdgovoriIzbriši
  4. Gosh *-*
    Tvoj rukopis i ideje su predivne *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
    Odličan post, svaki predlog mi se svideo a Insta tracker pogotovo, moram nešto napraviti od ovoga tokom leta, super način da se ubije dosada :)

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivan post,ovim si mi vratila želju da i ja sednem i pravim svoj planer 💙💙! Hvala ti,predobre fotke 💙!

    OdgovoriIzbriši
  6. Divim se svima koji redovno koriste planer, jer ja jednostavno zaboravim za njega. Predivan post, jako kreativne ideje! :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post! Mislim da nigde do sada nisam videla da je neko napisao ovakav post i kada sam videla odmah sam ušla :D Obožavam da gledam videe na youtube-u o planerima, a neke stvarčice odatle iskoristim. Ideje su divne, posebno mi se sviđa washi tape tracker :)

    https://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Obožavam ovakve postove! Planer ti je divan, ja bih još dodala za tracker za to koliko vode pijem i za vježbanje. Mislim da ću iskoristiti neke tvoje ideje dok ću praviti planer!♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Petra! ♥♥♥ Ja sam inače isprobala i taj tracker za vodu, ali mi nikako nije išaoi stalno sam zaboravljala ispunjavati! xD

      Izbriši
  9. Zanimljive ideje! Ja sam jos pre godinu, dve krenula sanekim planerom za skolu, ali me je iz nekog razloga toliko mrzelo da ga pisem. Nakon ovih ideja cu mozda opet krenuti, ko zna.
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  10. Preslatke idejee, moram to da isprobam!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovo je predobro, odlične ideje :D

    redheads-diary.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  12. Velika post.Vaše su ideje toliko zanimljive. Nadam se da bi to moglo učiniti lijek.

    OdgovoriIzbriši
  13. Mnogo mi se sviđa ovaj post. Jako je zanimljiv i kreativan. Mislim da će mnogima biti od koristi ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  14. Jaoo preslatkoo. ♥ Ljubomorna sam na tebe haha, kada ja pokušam nešto lepo nacrtati i slično, to izgleda katastrofalno i upropastim planer. xD

    OdgovoriIzbriši
  15. Jako lijepo si to napravila ,ideje su super,pokušati ću ovo napraviti!
    Imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  16. WOOW! Svaka čast! Slike su fenomenalne! Oduševila sam se! Dala si mi nove ideje za planer,ja takođe volim gledati videe kako urediti planer i slično i obožavam čitati takve postove! Ovo je originalan post i sve pohvale! Svaka čast!♥
    Objavila sam novi post,pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila komentar!Hvala ti puno!♥
    Link - https://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/prava-velicina_17.html

    OdgovoriIzbriši
  17. Mnogo zanimljiv post.bas mi se dopadaju ideje . Ukoliko zelis pogledaj moj blog,zanicilo bi mi .

    https://mystorysandra.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  18. Odličan post! Oduševljena sam idejama. Također sam planirala početi s mojim novim planerom na jesen pa bi bilo super ako želiš da napišeš post u vezi tvog planera. :)


    Le Sagittaire

    OdgovoriIzbriši
  19. Ne znam što je meni toliko zanimljivo u ovim planerima! Ja tako obožavam čitati ovakve postove, a ja niti nemam planer haha. Jako mi se sviđaju tvoje ideje!!

    MMara

    OdgovoriIzbriši