Moja ljetna playlista!

21:27

Tijekom ljeta, uz druge aktivnosti, svoje slobodno vrijeme provodim i u traženju novih pjesama koje ću slušati na ljeto. Nikada nisam radila playliste, tako da je ovo prvi put da ih radim. Ja nemam neki određeni ukus za pjesme, ali uglavnom su to strane i jako rijetko slušam ''cajke'', osim ako mi je neka zarazna, ali to je jako rijetko. Sada ću dolje ostaviti linkove svih pjesama i nadam se da ćete i vi među mojim naći neku koja će vam se svidjeti. Pjesme nisam poredala po nikakvom redoslijedu i sve je random izabrano. :-)

1. Palm Vision - Elysia



2. Marija - Dance like Nobody's watching



3. Sigala, Ella Eyre - Came Here for love



4. The Chainsmokers - Don't Let Me Down ft. Daya



5. Dua Lipa - New Rules




6. Luis Fonsi - Despacito ft. Daddy Yankee



7. Feel the sun - Mirror Diaries




I to bi bilo to od cijele moje playliste. Ako vam se post svidio, pišite mi u komentare, također slobodno pišite u komentare neke vaše omiljene preporuke za pjesme ovoga ljeta. :-)
Do sljedećeg posta <3

You Might Also Like

13 komentara

  1. Super playlista! Ja sam tek otkrila Duu Lipu i cura ima super pjesme! Obožavam njen glas :)

    How to - Instagram feed (blue theme): moonstears

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam nju otkrila prije možda više od godine dana i imam par njenih pjesama koje su mi bile prezarazne!

      Izbriši
  2. The Chainsmokerse obožavam. Definitivno moj najdraži duo. Dua Lipinu novu pjesmu obožavam. Poslušaj njezinu Homesick ako voliš neke malo laganije pjesme. Za ostale sam pjesme isto čula i poslušam ih nekad. Sjajan post!:)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na prijedlogu, definitivno ću je poslšat :) ♥

      Izbriši
  3. Odlična playlista! Neke pjesme znam i volim ih neke bas i ne ali poslušati cu ih zasigurno. Odličan post draga!

    OdgovoriIzbriši
  4. Vecinu ovih pesama sam cula a neke su i na mojoj listi.
    Imamo slican ukus. :)

    Pogledaj moj novi post ako zelis:
    https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/2017/07/newchic-anniversary-promotion.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Great selection of songs dear :)
    https://itsallabouttheglowxoblog.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala na preporuci novih pjesama, ima nekih za koje nisam uopće znala. Preporučila bih ti Ed Sheeran- Galway Girl, Years & Years- Meteorite, Galantis- Runaway...I post je super♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Petra! ♥ Za bend Years & Years sam čula i njihova omiljena mi je King, a i poslušat ću i ostale koje si navela! :D ♥♥

      Izbriši
  7. Predivna lista. I ja slušam dosta pjesama sa ove liste.
    Želim ti lijep dan, draga!

    OdgovoriIzbriši