Monthly July favorites!

09:48

Prošlo je već dugo vremena otkako sam napravila prošli favorites post. U pitanju je bio post o trenutnim favoritima, i također sam mislila da opet napravim takav isti. Kasnije sam shvatila da je već došao kraj mjeseca i da bi bilo najbolje da napravim mjesečne favorite. Nadam se da će vam se svidjeti ovaj post, i ako vas zanimju favoriti, nastavite čitati. :-)


1. Coco Chanel parfem
Ovaj parfem, miris, što god, dobila sam za rođendan, što je bilo otprilike prije mjesec dana. Kao što vidite ima jako minimalistično pakiranje što mi se jako sviđa i obično volim takve stvari. Meni se na odjeći zadržava dosta dugo i dobar dio sam potrošila. Miris je veoma specifičan i jak, tako da ako volite takve parfeme , onda je ovo pravi za vas!





2. Emoji jastuk
Ovaj jastuk sam vidjela na ekskurziji, u suvenirnici pokraj disko kluba. Prve dvije noći sam razmišljala da li ga kupim, i onda sam ga treću noć odmah uzela. Mnogo mi se sviđa i jako,jako je savršena dekoracija na krevetu. Bilo je također tzv. emoji sa srcem u očima, ali i da sam taj uzela opet mi ne bi bilo žao niti jednog  jer su oba stvarno odlična. Koštao je 50 kuna. :-)



3. Ultra Doux šampon za kosu
Ja ovaj šampon koristim već 1-2 godine i neko vrijeme ga nisam koristila jer sam ga zamijenila šamponom od koprive. Sada sam se ponovo vratila ovome jer mi je stvarno dugo,dugo jedan od najboljih, ne samo po najboljem mirisu na svijetu kojeg možete imati u kosi (barem u mom slučaju xD), već zato što meni mnogo omekšava kosu i pravi je nekako ukrotivom za pravljenje nekih frizura ili slično. Ja nemam nikakvih problema sa kosom i imam stvarno čistu i zdravu kosu, tako da ne znam je li učinkovit za nešto drugo, (ali svakako vidite što piše na pakiranju). Svakako preporučam svima!




4. Fake biljka

Otkad sam kupila ovu biljku, gdje god da stoji, pravi prostor zaista ugodnim i obožavam ovakve tipove dekoracija sa biljkama, kao što je moja. Također nju sam kupila i zbog divne sive boje na saksijici. Inače,meni ova biljka mnogo,mnogo tumblr izgleda a i mogli ste je vidjeti kao dekoraciju i u nekim od prošlih postova. Ako želite učini sobu mnogo minimalističnijom, mislim da je ova biljka pravi pogodak. :-)




5. Pjesma - Feel the sun - Mirror Diaries
Otkad je ljeto krenulo, uvijek slušam ovu pjesmu i najomiljenija mi je trenutno i paše mom ukusu. I da, ako vam je melodija poznata, to je pjesma s reklame šampona Le petit Marseillais koju ste sigurno vidjeli na TV-u i mnogo mi se svidjela otada, tako da ako ste i vi kao i ja, onda video je tu dolje! ↓


6. Obilježivač za knjige 
I zadnji, ali ne i najmanje važan je ovaj preprepreesladak obilježivač za knjige. Dobila sam ga od mame iz Engleske još jako davno, tako da sada kada je ljeto mogu ga koristiti jer sam posudila neke knjige koje ću čitati. Kao što vidite tu je medvjedić i meni je stvarno omiljena stvar ovoga ljeta! :-)




I to bi bilo to od mjesečnih favorita, nadam se da ste uživali. Vidimo se u sljedećem postu koji će izaći vrlo uskoro, jer sam na praznicima i objavljujem što češće mogu. :-)
Do sljedećeg posta <3 


You Might Also Like

14 komentara

  1. Mnogo mi se dopadaju stvari koje si nam prikazala. Nadam se da će ovakvih postova biti češće ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja dosta cesto koristim ovaj sampon i stvarno sam zadovoljna. Obiljezivac je presladak, kao i jastuk :)

    myfirsttext.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja također koristim ovaj šampon i prezadovoljna sam zaista. Emoji jastuk je presladak, viđala sam ih po sajtovima pa možeš pogledati ako želiš, izbor je zaista velik. Odličan post, a fotografije kao i uvijek- predobre ❤

    El's Notes

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post! Jako mi se sviđaju tvoji favoriti, jastuk i obilježivač su preslatki! Također koristim isti šampon za kosu i zaista je sjajan *-*
    Novi post -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
  5. Drago mi je da nije samo kozmetika i sminka u pitanju, vec i ostale dekorativne stvarcice. Zaljubila sam se u obelezivac za knjige, preslatko! P.S. moram pohvaliti tvoje fotografije! :)

    Dear Miss Modern

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovaj obilježivač je preprepresladak. Definitivno bi se našao i u mojim favoritima haha. Jako mi se sviđa izgled parfema, a i ne sumnjam da miriši genijalno. Sjajan post!:)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga moja,genijalaan post.Sviđa mi se tvoj blog i samo tako nastavi!Ly ♥

    https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Super post! Stvarno mi se sviđaju svi favoriti...koristila sam Garnierov šampon i znam da je jako dobar,također ovaj obilježavač za knjige je toliko sladak!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  9. Baš razmišljam da konačno kupim ovaj parfem i ugledam ovaj tekst :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Predivni favoriti. Obožavam Coco Shanel, ali ovo mini pakovanje je zaista odlučno. No obilježivač za knjige je definitivno i moj favorit. Stvarno je presladak.
    Želim ti lijep dan, draga!

    OdgovoriIzbriši