Prva godišnjica bloga!

21:30


Kao što ste vidjeli po naslovu, danas, 31.7.2017. je prva godina od postojanja ovog bloga. Sjećam se da sam svoj blog napravila 29.7. a prvi post postavila zadnjeg dana u srpnju, baš na ovaj dan prije jednu godinu. Otada, trenutno imam 219 pratitelja, 30,6k pregleda i oko 600 vaših komenara. Mnogo truda, vremena, a pogotovo živaca sam uložila najviše u izgled bloga koji je meni predstavljao jednu od važećih stvari za ovaj mali internetski kutak. Zaista vam se zahvaljujem na svakom odvojenom vremenu za čitanje postova, a posebno i komentiranje istih. U jednoj godini nisam imala srećom još nikakvih hejt komentara na blogu. Nešto najbolje što sam postigla s ovim blogom su samo pozitivne stvari i novi hobiji poput fotografiranja, kreativnosti, samopouzdanja, bolje organizacije vremena, upoznavanje novih internet osoba koje imaju slične stavove kao i ja. U ovoj godini dana trebalo mi je mnogo vremena da se prilagodim svemu i da naučim sve što se tiče ukupnog blogovanja. Kako se svi s vremenom razvijaju, tako sam i ja dobivala još bolji izgled bloga i još bolje postove i ideje za iste, te najbitnije je to što sam na vrijeme prestala biti netko tko blog ima samo radi reklamiranja. Primjetili ste i da nisam sklapala nikakve suradnje sa sajtovima i to iskreno smatram nepotrebnim, prvo za sebe, tako i za moj blog, ali svakako možda budem razmatrala i to. :-)
Iskreno se nadam da će ova mala balkanska blogerska zajednica još više rasti, razvijati se i imati bolje postove i blogere. ♥

Još jednom, hvala svima na svemu ovome od srca! ♥


You Might Also Like

11 komentara

  1. Čestitam ti na svemu što si postigla u ovih godinu dana! Želim ti još sve te brojeve i dogodine. :)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam na godinu dana bloga! Da ih provedes još dosta tu i da tvoja, a i svacija blogerska zajednica krene još vise rasti!



    http://teenorchild.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Srecan prvi blogorodjendan, draga moja! Radujem se zbog tvog dosadasnjeg uspeha jer zaista volim tvoj blog i zelim ti jos mnogo uspeha!

    Visit me, Gothic

    OdgovoriIzbriši
  4. Cestitam ti i zelim ti jos puno tako lepih godina bloga ^_^ Divan ti je blog <3

    Novi post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.com.mt/

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitam ti na prvoj godini bloga i želim ti puno sreće u nastavku ❤

    El's Notes

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitam ti na ovolikom! Želim ti da budeš još bolja u daljem blogovanju! :)

    https://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga Ilva, prije svega srećna ti dodišnjica i da ih bude još mnogo mnogo. Zaista si mnogo napredovala u ovih godinu dana s toga ti želim još više uspjeha u narednim blogo-godinama :D
    Želim ti lijep dan, draga!

    OdgovoriIzbriši
  8. Od srca ti čestitam blogorođendan! Želim ti da još dugo pišeš na ovom blogu, jer ti odlično ide! ♥♥♥

    innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitam ti od srca! Ostvarila si veliki uspjeh, a to i zaslužuješ. Želim ti da još dugo bloguješ! :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Bas mi je drago sto si postigla ovakav uspeh. Zelim ti jos mnogo citalaca i jos mnogo divnih postova. :)

    Clan sam tvog bloga, ako zelis uzvrati:
    Aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  11. Čestitam ti na jednoj godini!Nadam se da će ih biti još više. :)
    Uniquisi

    OdgovoriIzbriši