Stvari koje sam pogrešno mislila kada sam bila mala!

20:21

I evo mene s novim postom. Da budem iskrena, imala sam neku ajmo reći čudnu bujnu maštu za postove, ali kada sam krenula pisati i razmislila hoće li mene taj post radovati ili ću se kopkati zbog nečeg što mi se ne sviđa, ipak sam odlučila sačekati da se sjetim nečeg što bih i meni, a sigurno vama bilo zanimljivo za čitati. Da ne skrećem s teme, za danas sa spremila jedan post koji će vam sigurno biti komičan i s kojim ćete se moći poistovjetiti. Sigurno ste i vi kao mali neke stvari protumačili krivo ili pogrešno, ali kada ste malo veći shvatili ste kako to sve zapravo funkcionira. Mislim da bi bilo zanimljivo da s vama podijelim neke cringe stvari koje sam krivo zamišljala kao dijete!



1. Kada sam bila mala, često sam autom išla u drugi grad i uvijek smo prolazili kraj jedne ogromne gimnazije. Mama mi je ponekad govorila da je to gimnazija, ali ja nisam uopće znala da je to jedna vrsta škole. Umjesto toga, zamišljala sam da pojam 'gimnazija' znači neka ustanova za gimnastiku ili balet. I kako su prozori crni, stalno sam se zapitala: '' Pa gdje su oni što vježbaju balet, ne vide se uopće s prozora?! '' I dan danas se sama sebi smijem zbog toga!

2. Ovo drugo se tiče prometa. Kada bismo prolazili autom i naišli na neki semafor, bila sam u zabludi. Je li zapravo neka sila ili snaga sprječava i zaustavlja auto kada je crveno, ili pak vozači zaustavljaju auto kada se pojavi crveno svjetlo? Priznajem da sam se jako dugo vremena pitala je li ovo prvo ili drugo, i zapravo sam shvatila da nikakva sila semafora ne zaustavlja automobile! xD

3. Mislim da će se mnogo vas s ovim poistovjetiti! U stanu sam se uvijek bojala spavati ugašenog svjetla, te sam prije se strašila ići sama do nekih drugih prostorija jer sam mislila da će me netko s leđa napasti i trudila sam se ne misliti o trenutnoj situaciji i zaboraviti tu neku osobu koja će me s leđa napasti. Ne, nisam gledala nikakve hororce, ali mislim da je dosta vas imalo slično iskustvo oko nekog strašnog 'čudovišta' u kući! :-)


4. Ovo i ne znam koliko ćete pomisliti da je glupost. Ne znam kada sam zapravo shvatila da sam u krivu, ali okej. Stvar je u tome da sam mislila da svako dijete uči kao maternji jezik hrvatski, i da ga svi razumiju kao prvi jezik, te znam da sam u nižim razredima često se pitala zašto to netko ne razumije,pa zar vam nije to prvi jezik kojim pričate? xD

5. Kada je uvijek bila na vijestima vremenska prognoza, sigurno ste vidjeli da se kod svakog grada prikaže Sunce, (naravno ako je sunčano). I da, pogodili ste, recite mi da nisam jedina koja je mislila da postoji 346345634 Sunca na planeti i to nad svakim gradom po jedno, a ne da samo postoji jedno i jedino u središtu planeta. :')


Eto, to bi bilo to, nadam se da ćete mi i vi ispričati neku sličnu situaciju koju ste imali kao i ja.
Nadam se da vam se post svidio.
Do sljedećeg posta <3



You Might Also Like

16 komentara

  1. Jaooo. Hahahhahahahah. Sad sam se sjetila da sam i ja to mislila za hrvatski. Uvijek sam mislila, blago npr Englezima, oni vec znaju 2 jezika 😂😂😂
    Ovo ostalo nisam mislila. Ovaj post je tako super, uzivala sam citajuci 😄

    myfirsttextvm.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti hahahaah! Drago mi je da ti se svidio ♥

      Izbriši
  2. Baš mi je bilo ovo zanimljivo čitati, vratiti se u djetinjstvo. Ja sam kao mala bila uvjerena da sam već živjela i da sam bila velika. Ono normalni ljudi govore "kad sam bio mali" , samo sam ja idiot govorila "kad sam bila velika", hahah. Hvala ti što si me nasmijala! :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komentaru, i jako mi je drago da ti se svidjelo :* ♥

      Izbriši
  3. Hahahahah top. Ovo za Sunce te za cudoviste u kuci sam definitivno ja haha. Super je post! Svaka čast!


    Pratim te
    http://teenorchild.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam idalje ubedjena da neko stoji iza mene kada je noc XD Ja sam kao mala mislila da stomatolog leci ljude koje boli stomak... Inaci super post! Originalna ideja!

    https://janead.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaahah, e ovo je top! Hvala ti mnogo :D

      Izbriši
  5. Hahahaha ovo je presmješno! Obožavam ovakve orginalne postove! Ja sam kao mala mislila da ja drugačije izgledam od mog odraza u ogledalu, i da nitko ne želi da ja znam kako zaista izgledam...

    Internacionalan giveaway: moonstears

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hhahahaahha, e ovo tvoje mi je zaista smiješno! Hvala ti puno ♥♥♥♥

      Izbriši
  6. Hahha, ovo je zaista bilo jaako interesantno. Gimnazija u kojoj se vježba gimnastika (mislim da mnogi gimnazijalci bi rekli da je gimnastika lakša od gimnazije), semafor sila koja zaustavlja atomobile, ali vrhunac svega mi je bio sa ovim suncima :D
    Stvarno si me nasmijala i hvala ti na tome.
    Želim ti lijep i sunčan :D dan, draga Ilva!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ajme predobro hahhaha, svaka čast na ideji prvenstveno!
    Ja baš nemam inspiracije za ovu vrstu postova , ali kod tebe i Marse ih obožavam!
    U svakoj od tvojih nezgodica se bar malo pronalazim hahah, odlično! ♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
  8. I ja sam isto mislila da je gimnazija skola u kojoj se uci gmnastika, i govorila kako nikad necu da idem u tu skolu. Ironija je sto sam na kraju upisala i zavrsila bas gimnaziju :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Baš si me nasmijala ovim postom,ovo za gimnaziju i za vremensku prognozu me oborilo haha,i fora sa hrvatskim kao materinjim za sve je dobra xd,stvarno super post!
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  10. Hahah super ideja za post, znači svaka čast, oduševljena sam. Kroz par stvari sam se mogla i sama pronaći i poistovjetiti sa tobom. Odlično stvarno ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  11. Ahaha jao pa ti si pravi biser! Bila si veoma maštovita kao mala! ;D Evo ja se možda malo pronalazim u 3. jer sam imala neki strah da će iza vrata ili iza ugla iskočiti neki provalnik da me napadne hahah, ali bi se zato moj brat u potpunosti pronašao u svemu pod 3. :D

    Super post, veoma kreativna tema! ♥ :)

    milicaimp.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši