Vruće vrijeme na vidiku

14:23


Sredina srpnja. Vidim da se termometar, u mom slučaju onaj digitalni izjednačava sa temperaturom u mojoj dnevnoj sobi. Ali, meni je sasvim normalno i paše mi trenutna temperatura unutra. Izlazim na balkon. Oh, prije nekoliko dana je napokon zapuhnuo vjetar. I sada se izmučeni i vrući listovi pokreću snagom malenog povjetarca. Nije ipak toliko vruće koliko sam mislila. Ponovo ulazim u dnevni boravak i ne primjećujem razliku u temperaturi.Ne znam za vas ali me ni ne prija ova ljetna sezona. Da mogu, najradije bih sebe vratila u vrijeme grijanja i nošenja tople odjeće, blagdana, te kada se lice crveni od hladnoće. Možda nisam ipak ljetna osoba. Ali postoje one male stvari koje će mi ispuniti ljeto.                                          


Koliko god bila u zatvorenom, znojenje je neizbježno. Ne volim takav osjećaj, posebice u kosi, ali moja debela i gusta kosa je uvijek meta. Još jedna mana kod ljeta više. Svaki dan čujemo na televiziji nešto o turističkoj sezoni, požarima, kilometarskim zastojima u prometu. Na neki način i po tome pamtim ljeto. Zatim, dolaze odlasci na more te rashlađivanje i skokovi u bazen. Ljeto ću pamtiti po najdivnijim zalascima Sunca. Svaki dan, pred sami zalazak dobijete lijepi spoj neba, oblaka i Sunca koje je pošlo na počinak. Ako volite fotografirat, složit ćete se da su zalasci Sunca jedan od najljepših tipova fotografije. Rolanje, vožnja bicikla ili pak šetnja u to doba, kada nema paklenih vrućina je pravo vrijeme za to, iskoristite ga.  A po čemu ćete vi pamtiti ovo ljeto?


You Might Also Like

19 komentara

  1. Odlican post,bas znas da pises! Ja cu ovo leto pamtite po vrelim danima,rashladjivanju na moru i druzenju sa prijateljima na bazenu!

    Moj blog - https://mystorysandra.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Heh, na žalost ne mogu da te razumijem :/. Ja nemam problema sa vrućinama, ali zato hladnoću ne podnosim :(. Moja radna temperatura je oko 30 i ni stepena manje. Na 25 već polako počinjem sa mojim konstantnim dremuckanjem i traženjem toplije garderobe. Da li je to zbog organizma ili zbog toga što ne pijem hladno tokom ljeta i ne tuširam se hladnijom vodom već toplio nikada nisam ustanovila, ali znam da mi tako odgovara :)
    Želim ti lijep dan, draga, i što manje vrućine.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam o čemu pričaš, i ja sam često čula od malo odraslijih istu situaciju o kojoj pričaš. Hvala puno! :D ♥

      Izbriši
  3. Ja sam poptuno obrnuto od tebe. Mogu da podnesem baš, ali baš velike temperature, dok čim malo krene hladnije vrijeme i dok su temperature niže, ja sam odma sva nikakva. Ne volim zimu i hladnije dane. Ljeti uživam, i radije ću da se pržim i da mi bude sparno, nego da se smrzavam. Volim kad mi je vruće, ali ne i kada mi je hladno, mrzovoljna sam. Uprkos tome što se ne slažem sa tobom, dopao mi se post, kreativan je!♥

    https://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, drago mi je što si rekla svoje mišljenje! :D ♥

      Izbriši
  4. Jako zanimljiv post! Ja također uopće nisam ljetni tip,jednostavno puno više uživam u zimi i jeseni, i da budem iskrena ovo ljeto ću više manje pamtiti svakako po ovim nesnosnim vrućinama!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja isto! Hvala ti draga :) ♥

      Izbriši
  5. Odličan post! Ja sam baš suprotno, ja sam totalno ljetni tip i jedva čekam ljeto da se riješim one hladnoće od zime kada se trebamo zabundati do grla i grijati :) Fotke su predivne, svaka čast *-*
    Novi post -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja pamtim leto po tome kako sto me svako jutro probude deca na igralistu ispred moje kuce. Super post!
    https://janead.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovo leto ću pamtiti po tome što sam ga učinila posebnim. Otvorila sam blog i uputila sam se u još jednu životnu stanicu i u još jedan izazov,pamtiću po tome što sam posetila novi grad i što sam upoznala nove ljude. Što sam dane provodila šetajući,a veče gledajući zalazak sunca!♥
    Stigao je novi post! Bilo bi mi drago kada bi ga pročitala i ostavila tvoje mišljenje u komentaru! Hvala!♥ Link - http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/misli-dobropa-ce-dobro-i-biti.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovo leto ću pamtiti po tome što sam ga učinila posebnim. Otvorila sam blog i uputila sam se u još jednu životnu stanicu i u još jedan izazov,pamtiću po tome što sam posetila novi grad i što sam upoznala nove ljude. Što sam dane provodila šetajući,a veče gledajući zalazak sunca!♥
    Stigao je novi post! Bilo bi mi drago kada bi ga pročitala i ostavila tvoje mišljenje u komentaru! Hvala!♥ Link - http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/misli-dobropa-ce-dobro-i-biti.html

    OdgovoriIzbriši
  9. I meni je veeeoma vruće, ali ću ljeto pamtiti i po češćim izlascima, kako na plaži, tako i u gradu, sa drugaricama. Takođe, blogovanje, čitanje i još mnogo toga. ♥♥♥

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY -> https://innisall.blogspot.com/2017/07/international-giveaway.html

    OdgovoriIzbriši
  10. Za razliku od tebe obožavam ljeto, nije mi toliko teško podnijeti vrućinu. Hladnoću definitivno loše podnosim, ne mogu nikako da se ugrijem, noge i ruke su mi stalno hladne. Ovo ljeto ću pamtiti po češćim izlascima i druženjima, blogu, novim hobijima. Divan i originalan post. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Uzasno je vruuce ali eto cari ljeta 😂 odlican post draga !https://hisandherway.blogspot.ba/2017/07/teen-struggles-step-further-date.html?m=1 novi post bilo bi mi i više nego drago da pročitaš ❤

    OdgovoriIzbriši
  12. Imas jako lep blog, izgleda profesionalno! :)
    Ja mrzimm leto haha, volim ga samo zbog raspusta, inace ne podnosim vrucinu i cesto imam napad panike kada mi je jako vruce, ni kao mala je nisam podnosila i stalno sam isla na lecenje. Volim leto zbog mora i zbog te neke zabave ali to je sve. :)
    Pogledaj moj blog ako zelis i postani clan: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  13. Budući da sam iz Njemačke, više volim ljeto nego zimu, ali nisam onaj tip njemice koja se sunča i kad nema sunca, više volim gledati serije i filmove po danu, a po noći izađem van u šetnju...

    Internacionalan giveaway: moonstears

    OdgovoriIzbriši