9 savjeta za dugu i zdravu kosu + moja rutina njege kose

19:31


Zdravo svima! Iako ne objavljujem često postove o ljepoti, a njih zaista dugo nisam uradila, danas sam odlučila da posvetim post nečemu čemu sam prije posvećivala mnogo truda, pogotovo živaca ali i  vremena, upravo kosi. Već odmalena sam imala frčkavu kosu, koju sam skratila, a razlog je bio taj što je nisam mogla više održavati i to je bila totalna muka. Otada uvijek imam ravnu kosu, ponekad valovitu što mi se često nije sviđalo jer sam bila uvjerena da na meni mnogo ljepše stoji ravnija kosa, a sada je srećom uglavnom ravna nego valovita. Također sam u početku gledala youtuberke koje su se bavile raznim frizurama i to sam isprobavala i na svojoj kosi te sam se usavršila i u tome. Da ne dužim oko uvoda, kao što ste vidjeli po naslovu, danas ću vam pokazati moju rutinu njege kose, te veoma, veoma jednostavne savjete za dužu kosu. :)
Također, ovom postu nećete vidjeti mnogo proizvoda za kosu zbog toga jer je ona bila uvijek zdrava i nisam htjela koristiti toliko porizvoda. :-)

° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° °

Imam veoma jednostavnu i brzu rutinu pranja kose. Sve što koristim dok perem kosu je šampon. Bilo to Ultra Doux koji možete vidjeti u prethodnim favoritima ovdje ili je to Afroditin šampon od koprive na slici dolje. Taj šampon meni mnogo pomaže tako što mi čini kosu mnogo svilenijom, mekšom i lepršavijom. Uvijek nanesem malo šampona na kosu, recimo oko 1-2, a ponekad i 3 puta, protrljam u vrhove te kroz cijelu kosu i isperem. Ja još ne koristim nikakve regeneratore niti masks jer mi je kosa poprilično zdrava tako da mi je to svakako bespotrebno.


Kada isperem kosu, uglavnom nikada nemam naviku ostavljati kosu da se sama suši jer imam mnogo gustu kosu i teško se suši pa odmah koristim svoj fen kako bih odmah bila gotova.


Odmah prije nego što krenem sa sušenjem, na vlažnu kosu uvijek na ruku ili katkad odmah na kosu pošpricam malo Avonovog ulja za kosu. Moram priznati da ima veoma jak i osjetan miris koji se dzgo zadržava na kosi poslije sušenja i to je super izlaz nakon šampona od koprive čiji miris jako brzo nestane s kose.


Kada je kosa gotova sa sušenjem, uglavnom koristim jednu od ove dvije četke. Kada trebam temeljito raščešljati kosu, uvijek koristim četku desno, a kada inače želim da poravnam kosu kada mi je dosta čupava, uglavnom je ukrotim Ovnakovom smeđom četkom. :-)



Par savjeta za dužu i zdraviju kosu: 

- Budite zdravi (hrana, dijete, životni stil)
- Nemojte ju previše tretirat proizvodima
- Izbjegavajte češljati kosu kada je mokra (ako se bojite da ona bude razbarušena nakon sušenja, to se neće dogoditi jer sam sama na sebi isprobala i kosa ostane duže ravnija nego kada je počešljam mokru)
- Izbjegavajte komplicirane frizure i čvrsto vezanje kose
- Perite kosu hladnom vodom
- Izbjegavajte toplinu ( pegla,figaro, fen preblizu od kose)
- Povremeno na korijen nanesite neka prirodna ulja
- Izbjegavajte bojanje kose 
- Koristite prirodne proizvode za kosu

° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° °


I to bi bilo sve od ovog posta, nadam se da će vam koristiti.
Koja je vaša rutina njege kose?
Koje proizvode koristite i preporučujete?
Do sljedećeg posta,










You Might Also Like

37 komentara

  1. Jako lep post, draga. Moja kosa je oduvek bila mnogo gusta i teška za održavanje, i oduvek sam imala dugu kosu sa sitnim loknicama. Sada sam je skratila malo ispod ramena, i malo mi se ispravila, ali opet mi je gusta. Tvoja rutina za negu kose je zaista jako divna.

    laAdda | 5 online sajtova za učenje stranih jezika

    OdgovoriIzbriši
  2. Avonovi proizvodi za kosu su fenomenalni i uvijek ih rado koristim. Toliko su mi oporavili kosu i sada je štite. Sjajan post i mnogo mi se sviđa kako njeguješ kosu ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja ih isto dugo koristi, hvala ti <33

      Izbriši
  3. Odlični saveti sa kojima se potpuno slažem i praktikujem ih i sama. Avonovo ulje merkam odavno i nikako da ga poručim ali posle ovog posta hoću sigurno :) Imaš super blog. Pratim te pa ako želiš uzvrati, bilo bi mi veoma drago :)
    Magicni svet lepote

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, nadam se da će biti od koristi!

      Izbriši
  4. Divan post. Moja kosa je bila kovrcava kada sam bila dijeta a sada je valovita i jako gusta. Koristim za nju šampon za kosu palmolive, barem mislim, mlijeko za kosu u pumpici i regenerator. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post,svi savjeti koje si navela su potpuno tačni i jako korisni.Ja lično koristim samo šampon,nekad regenerator i to je to.Ništa više,a prirodno mi je kosa ravna tako da nemam problema sa tim.♥

    Bella Place.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam dugo koristila samo šampon, a sada samo ovo ulje. Hvala Bella <33

      Izbriši
  6. Post je odličan! Najiskrenije, ne koristim nista posebno za kosu. Znaci uzmem najobičniji šampon koji mi dode pod ruku i operem s tim. Ne koristim apsolutno nikakve regeneratore, ili ulja već onako samo šampon i to je to. Kosa mi raste prebrzo i sisam vrhove redovito, sto je isto preporuka za dugu kosu. Znam da zvuči glupo, ali kad odrezes vrhove kosa nastavlja rasti i bit ce onako duža jer ne smetaju vrhovi. I onako nemam rutinu za kosu i volim čitati ovakve postove, jer sam zaljubljena u svoju kosu a ovako saznajem kako ostali brinu o svojoj. Odličan post jos jednom!



    http://teenorchild.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaahah, hvala ti na savjetu. ♥

      Izbriši
  7. Great post dear

    Have a nice day! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super savjeti! Ja sam puštala kosu najmanje pet godina, a onda sam otišla kod frizere i skratila je do ramena te se ofarbala u smeđe... Koliko sam boja kose mijenjala, dobro da još imam kose na glavi. :D

    I become a vegetarian for a week: moonstears

    OdgovoriIzbriši
  9. Imam veoma gustu kosu koju je preteško ukrotiti, tako da, hvala ti puno na svim savjetima. Odličan i veoma koristan post! ♥♥♥

    Novi post -> https://innisall.blogspot.com/2017/08/trikovi-za-bolje-stilizovanje.html

    OdgovoriIzbriši
  10. Savjeti su odlični, koristila sam jedno vrijeme taj Afroditin šampon i bio mi je dobar. Ja koristim samo neki šampon za kosu, Nivea regenerator i ako ponekad uvijam kosu stavim i onaj sprej za zaštitu od topline☺♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja nikad nisam imala problema što se kose tiće. Dok sam manja bila imala sam baš kovrčavu kosu, ali vremenom se ispravila i sad je potpuno ravna. Obzirom da se ne farbam niti peglam,feniram imam zdravu kosu.

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  12. Fantastic post!
    Kisses :)
    Soslu Badem by Dilek

    OdgovoriIzbriši
  13. Odličan post, predobro ti ide pisanje ovog tipa postova, piši češće. ♥♥
    I ja koristim ovo Avonovo ulje u spreju, predobro je, potrošila sam ga i čekam novo, definitivno odličan proizvod za kosu.
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno budem! I ja isto mislim za taj proizvod :)))

      Izbriši
  14. Zanimljiv post :) Ja povremeno volim da odmorim svoju kosu, i da je perem samo samponom od koprive, i on mi jako prija :) ♥

    janalukic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Odlican post Ilva! Bez dobrog sampona moja kosa se umasti vec nakon 3 dana i izgleda uzasno, tako da sam sada presrecna kada sam uvidela da mi Pantene samponi savrseno odgovaraju i da mi kosa od njih bude prelepa. Odlicni saveti :)
    https://50nijansiroze.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa! Ja nikada nisam koristila Pantene šampone :D

      Izbriši
  16. Avonovo ule i ja korisim i odlicno je,jako mi se dopada.Imas predivan blog,dizajn je fantastican!Odlican post :)

    10 great ways to start your day,prvi post je na blogu ---> livelaughloveblogg.blogspot.com
    Nova sam u blogovanju i bila bih mnogo zahvala ako bi mi ostavila neki komentar ili savet na postu...Hvala u svakom slucaju <3

    OdgovoriIzbriši
  17. Post je predivan i meni mnogo znači jer sam se skoro ošišala. Iskreno, imam lepu, onako riđu boju kose. Ali kvalitet kose mi je bio užasan. Peglala sam je često i bez zaštite, takođe sušila fenom. Dodajmo na to i da sam za pranje koristila šampon i plus uticaj svih ovih visokih temperatura. Koliko se lepa kosa može uništiti, toliko sam je ja uništila. I pre nedelju dana sam rešila da započnem novo poglavlje, te da pustim dugu i zdravu kosu. Ošišala sam se do ramena, našla odgovarajuće preparate baš za moj tip kose i nadam se da ću sada dobiti onaj efekat koji sam želela. Još jednom, post je veoma koristan i mnogo mi znači.

    Lifelover’s diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da sam ti pomogla! Sretno, i nadam se da ćeš opet pustiti dugu i zdravu kosu :)

      Izbriši
  18. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE | My new video

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks, but I don't do following by that way ;)

      Izbriši
  19. Ja sam imala pre jako kratko kosu i nije mi uopste rasla.
    Ono sto bih svima preporucila da jedu vise proteina jer od toga kosa brze raste, barem se meni tako pokazala. Ja bih ti preporucila konjski sampon za kosu, imas ga kupiti u liliju. Odlican mi je, on je skroz prirodane. Takodje bih ti preporucila da probas Aussie masku za kosu, nema je u Srbiji ali ako odes negde van mozda ces naleteti na nju, pa sve preporuke!
    Takodje ricinusovo ulje je nesto najbolje za brzi rast kose, kao i noktiju, trepavica, obrva. :)


    Novi post, pogledaj ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    OdgovoriIzbriši