Odlazak na more, buduće rubrike i neke nove odluke!

11:07

Već nekoliko dana imam neku potrebu da napišem ovakav tip posta. Kako ste mogli shvatiti ovo je neki update, neki lagani post gdje pričam s vama, i to mi je nekako trebalo. Trenutno nemam neku ideju što bih dalje s blogom. Kako već dugo planiram od početka školske godine biti aktivna na blogu, a ljeto bi mi koristilo kao neko lagano zagrijavanje za novu i bolju organizaciju u samom blogu, pa i u školskom životu! 



Pa, prvo ću krenuti s blogom. Htjela sam malo uvesti što veći red u svoj blog. Dosta sam razmišljala o uvođenju nekih rubrika i o tome koliko tjedno izbacivati postove, a ostale stvari ću pustiti neka teku svojim redom. :-) Što ste tiče rubrika, moje rubrike koje sam odavno dodala, tj. Photo diary i Instagram perfect ću i dalje nastaviti pisati jer sam vidjela da su vam se svidjele. Rubriku Photo diary ću pisati jednom mjesečno što je dobra prilika da se malo aktiviram u fotografiranju, dok ću rubriku Instagram perfect pisati jednom u 2 mjeseca. :-)

Jedna nova rubrika kojoj se sigurno mnogo veselim jeste ''Coffee with readers''. E sad se sigurno pitate što ću pisati? Tu ću uglavnom pisati neke jednostavne teme,ili one aktualne, zavisi. To će i najvjerovatnije biti i inačica mojih life update postova, a to ću se truditi da što češće pišem, najmanje 1. ili 2.put mjesečno. Trenutno se nisam sjetila još nekih ostalih rubrika, ali ako budem, sigurno ću vas i o tome obavijestiti, a ovo mi je zasada dovoljno.

Eh da, i skoro sam zaboravila na raspored postova tjedno! Postove ćete moći čitati dva puta tjedno a to su dani utorak i petak! A što se tiče svega ovoga što sam sada napisala, sav ovaj novi raspored ću krenuti od početka škole. (*new fresh start*)


Dolazimo do teme koju sam najviše htjela pisati,  a to je odlazak na more, napokon! Za kojih 6-7 dana ću krenuti i sigurno ću pisati neke postove o samom gradu u kojem ću biti, a njega sada ne bih htjela otkrivati na blogu, već ćete ga moći vidjeti na mom instagramu, tako da me slobodno zapratite! @ilvaperic. Eh, otkad sam saznala na koje mjesto idem ove godine, luđački ulazim na Google maps po petsto puta na dan i silujem onog narančastog čovječuljka tražeći najbolje lokacije za fotografije i photoshooting! xd. Nove fotografije, nova prilika za popravak mog feeda!

I na kraju sam odlučila malo popričati nešto u vezi back to school postova. Da, htjela sam pisati par postova s obzirom da ću smišljati nove ideje za jesen, a ionako bih sve ideje koje smislim,sada potrošila na ovaj završni mjesec, tako da je back to school moj spas! Na umu imam par nekih inspiracija za postove, ali samo njih još treba razraditi i smisliti kako će sve to teći. Meni nikako ne smeta činjenica da su sve ideje već ispucane, ali jednostavno malo je onih koji će napraviti nešto kreativno, tako da ću se i ja upustiti u BTS postove i ove godine. :-)




Pišite mi vaša mišljenja u komentare. <3
Do sljedećeg posta

You Might Also Like

18 komentara

  1. Jedva cekam te rubrike na tvom blogu .Misilm da si dobro postupila i zelim ti upesne postove , dopada mi se photo diary mnogo i jedva je cekam



    Trenutno je na mom blogu darivanje pa ako si zaintresovana poseti moj blog i pogledaj o cemu je rec , puno bi mi znacilo



    booksdiar.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Super, svidjaju mi se rubrike. Volim da citam ovakve postove i jedva cekam slike i postove s' mora! :)
    https://50nijansiroze.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Iskreno se radujem novim rubrikama i postovima! Zelim ti lep provod na odmoru, i ocekujem jedan kvalitetan post pun slika s mora!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdgovoriIzbriši
  4. Jedva čekam nove rubrike na blogu! Odličan post, a tvojim fotografijama se uvijek divim. I da, lijepo se provedi na moru. :D

    mysweetlandd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Prije svega, fotke su vrh! Sigurna sam da ćeš se lijepo provesti na moru. Radujem se nadolazećim postevima :)

    Tea time! - 4 blogger struggles: moonstears

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš mi se sviđaju ove tvoje rubrike, po tome si baš drugačija od drugih. Uživaj na moru ♥♥

    My Beauty Empire

    OdgovoriIzbriši
  7. Volim ovakve postove, a tvoj je posebno dobar. Lijepo se provedi na moru☺♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  8. Oduševljena sam novim rubrikama i jedva čekam da ih vidim na moru. Fino se provedi na moru, obavezno nam fotkaj sve, svaku sitnicu♥

    https://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  9. Jedva čekam da čitam novu rubriku na tvom blogu, a što se tiče prve dve njih odavno pratim. Jedva čkeam BTS postove i lepo se provedi na letovanju.

    laAdda | Top 5 Wattpad Stories - Action & Adventure

    OdgovoriIzbriši
  10. Great post dear

    Have a nice day! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Divan post draga,samo tako nastavi!
    Obožavam tvoj blog ♥

    ENIWAY

    OdgovoriIzbriši
  12. Super ideje,nova rubrika mi se baš sviđa,sretno s nastavkom bloganja :P <3

    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/2017/08/putovanje-u-split-i-trogir.html

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlične rubrike. Mnogo mi se dopadaju što si napravila ovaj update jer je jako korisno. Nadam se da ćeš se lijepo provesti na moru i da ćeš uživati, a ja sa nestrpljenjem očekujem nove postove ❤️❤️❤️

    Visit and follow me ----> Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  14. hi dear, great post!
    I'm a new follower of your wonderful blog, can you follow mine on my blog?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  15. Prije svega imaš predivan blog *O* nadam se da ćeš se na odmoru lijepo provesti i da ćeš što prije početi sa novim rubrikama. Btw fotografije su divne :D

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    OdgovoriIzbriši
  16. Great post dear ♥ Love your blog !
    If you want check out my blog . I write about fashion,beauty and lifestyle. Maybe we can follow each other and be great blogger friends ♥

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sorry, but did you read this post? Popularity and followers are not important thing. You are just iritating with this type of comments. :)

      Izbriši
  17. Predivne slike, oblican post.

    Pracenje za pracenje?

    https://alexandarstanisavljevic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši