SUMMER TRIP | Makarska

Nakon nekoliko dana odsutnosti od čitavog Bloggera, danas vam napokon želim pisati post o svom putovanju na more. Ove godine mi je bilo jakojako zanimljivo i veoma sam zadovoljna sa dosta stvari koje su me tamo snašle, ali i tu je također nekoliko mana kod svega toga. Kao što ste vidjeli po naslovu, provela sam par dana u Makarskoj.

Trebalo je oko 2 i pol sata da dođemo na odredište. U blizini je bilo i trgovina, i kafić tako da nisam morala prevaljivati puteve kako bismo imali ono osnovno. Što se tiče tog grada, mogu reći da je stvarno veliko turističko mjesto, turista stvarno puno a i možete svašta vidjeti od raznih građevina i stvari za razonodu i pregledavanje. Kada idete prema centru, dakle glavni trg i riva, vidjet ćete da restorana imate na pretek, kao i raznih suvenirnica i trgovina koje se bave prodajom sličnih stvari kojih je bilo na svakom koraku. Apartman u kojem smo bili mi se dosta svidio, iako prema fotografijama nisam imala predstavu da je apartman manji nego što smo očekivali, ali opet se sve moglo normalno raditi. Dekor i namještaj mi je posebno bio prekrasan, ali i pogled. Vjerovatno mislite da je bio pogled sa mora no nije, već sam ispred sebe vidjela ostale balkone, ali ne znam što mi je to toliko bilo super, valjda je to samo stalkerski. xD

Što se tiče negativnih stvari, bila je samo jedna, a to se tiče puta s plaže do apartmana. Inače, kako idete prema plaži trebate preći par ulica nizbrdo što znači da je cijeli put bila padina pa kada ste se ponovo vraćali natrag, morali ste se barem malo umoriti od penjanja uzbrdo, ali ipak sam preživjela.

Kako je Makarska dosta veliko turističko mjesto, i plaže su bile napučene, no to mi nimalo nije smetalo, zapravo sam voljela kada je bilo više ljudi jer mi je to nekako bilo zabavnije, te mi se svidjelo što je postojala mala kabina za presvlačenje i tuš. Mogu vam reći da je 90% turista koje sam vidjela i ostale registracije na autima su upravo iz Češke, Slovačke ili pak Poljske, a manjina njih je bilo iz Njemačke, Velike Britanije, Italije i drugih.

Moj utisak na sve ovo jeste da su mi ovo bila najdraža 4 dana na ljetnim praznicima i nisam ih provela cijeli dan na mobitelu, što znači da sam radila i ostale stvari poput čitanja knjiga, smišljanja ideja za BTS postove s kojim sam jako zadovoljna i jedva čekam da ih napišem. Zaista sam bila prezadovoljna, a kako izgleda grad možete vidjeti dolje na slikama! :-)

I to bi bilo sve što se tiče ovog posta. Sada vas očekuju BTS postovi zbog čega se jako veselim tako da stay tuned!
Do sljedećeg posta,

Share:

7 coment�rios

1. Nisam nikada bila u Makarskoj nazalost, fotografije su predivne, i bas mi je drago da si se lijepo zabavila

MagdalenaŠ.

2. Ilva draga predivan post, zaista sam odusevljena fotografijama! Ni ja nazalost nikad nisam bila u Makarskoj, ali mi se jako dopada, uspela si da nam preko fotografija preneses lepotu iste! Drago mi je sto si se lepo provela i uzivala! Odlican post.

Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

3. Makarska mi je jedno od omiljenih mjesta u Hrvatskoj. Bila sam tamo jednom, ali sam bila mlađa, toliko bih voljela ponovo otići na ljetovanje u Makarsku. Drago mi je da si ovo odlučila pretočiti u psot i staviti nekoliko divnih fotkica :D

Delilah's Stories | Filmtastično

4. Drago mi je što si se lijepo provela, opet moram pohvaliti fotografije, fenomenalno izgledaju, svaka čast! ♥
    IvaFashionDiary

5. Fotografije su divne,to moram prvo pohvaliti.Naime ove godine idem na ekskurziju u Makarsku i po ovim slikama vidim da je tamo predivno i nadam se da ću se lijepo provesti jer vidim da ima predivnih građevina.Super je post,piši nešto ovakvo češće!♥

Bella Place.

6. Predivno je, drago mi je da si se lepo provela 💙💙! Hvala ti što si podelila utiske sa nama 💙💙!

GIVEAWAY perfecthigh136.blogspot.com

7. Ja sam bila u Makarskoj toliko puta, ali me svaki put oduševi sve više i više. Fotke su ispale prekrasno. Odličan post!😊♥